Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoniekJ

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 17:37

Dat ik zo vreselijk moe ben van die rot waardes. Plus even naar het ziekenhuis geweest bij medisch psycholoog en het voelt alsof ik een marathon heb gelopen. Kan mijn lijf eens even normaal doen?

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 18:27

Weer bij de huisarts geweest maar ze willen/kunnen niks doen voor me.. maarja ik loop nog steeds wel met die klachten rond.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 19:02

Dat alles wat vliegt en door mijn vliegengordijn past mijn huis als schuilplaats tegen de hitte heeft uitgekozen. Dat wordt veel muggenbeten vannacht. |o

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 19:08

Marije_1997 schreef:
theadora99 schreef:
aan de bouwvakkers die laatst al zeiden dat ze ons wel even wilden afkoelen door ons nat te spuiten en nu naar een vrouw (niet naar mij ik zit binnen) op straat riepen “zo lekkere tieten hoor” en “wil je mn nummer dan kunnen we afspreken”? Wtf man

Dat is de humor van bouwvakkers. Kun je gwn negeren. Bouwvakkers sporen niet (sowieso bouwmensen)

Humor? 8)7 Catcallen noemen we dat en het is strafbaar. Zet het alsjeblieft niet neer als "boys will be boys, jammer voor je". Hun moeten zich aanpassen. Wij vrouwen niet

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 19:19

Marije_1997 schreef:
theadora99 schreef:
aan de bouwvakkers die laatst al zeiden dat ze ons wel even wilden afkoelen door ons nat te spuiten en nu naar een vrouw (niet naar mij ik zit binnen) op straat riepen “zo lekkere tieten hoor” en “wil je mn nummer dan kunnen we afspreken”? Wtf man

Dat is de humor van bouwvakkers. Kun je gwn negeren. Bouwvakkers sporen niet (sowieso bouwmensen)

Wtf? Dat is geen humor.. dat is seksuele intimidatie

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 19:20

Jorex schreef:
Dat alles wat vliegt en door mijn vliegengordijn past mijn huis als schuilplaats tegen de hitte heeft uitgekozen. Dat wordt veel muggenbeten vannacht. |o

Tip voor de slaapkamer: als ik iets hoor zoemen als ik wil gaan slapen dan doe ik vaak nog even een spelletje op een tablet (of een telefoon of iets anders met een scherm dat licht geeft :D ). Tissuedoosje er naast. Als er dan een mug in je slaapkamer zit dan is het een kwestie van tijd tot die op je scherm gaat landen, en met een tissue kan je hem plat meppen tegen het scherm.
In grotere ruimtes werkt dat minder goed :o maar in de slaapkamer heb ik op die manier meestal binnen een uurtje de ruimte mugvrij, want ik kan echt niet slapen als ik wat hoor zoemen.
Ik doe ze meestal in de tissue 'pakken' zodat het scherm niet vies wordt, dan hoef je ook je nest niet uit om het schermpje schoon te maken.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 19:26

Telpeva schreef:
Jorex schreef:

Tip voor de slaapkamer: als ik iets hoor zoemen als ik wil gaan slapen dan doe ik vaak nog even een spelletje op een tablet (of een telefoon of iets anders met een scherm dat licht geeft :D ). Tissuedoosje er naast. Als er dan een mug in je slaapkamer zit dan is het een kwestie van tijd tot die op je scherm gaat landen, en met een tissue kan je hem plat meppen tegen het scherm.
In grotere ruimtes werkt dat minder goed :o maar in de slaapkamer heb ik op die manier meestal binnen een uurtje de ruimte mugvrij, want ik kan echt niet slapen als ik wat hoor zoemen.
Ik doe ze meestal in de tissue 'pakken' zodat het scherm niet vies wordt, dan hoef je ook je nest niet uit om het schermpje schoon te maken.

Dat vind ik nog te lang duren, ik verklaar ze gewoon direct de oorlog en spring alle kanten op om ze dood te meppen. :Y)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 19:59

Dat er gruwelijk veel mensen hun mondkapje niet dragen in de metro :\

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 20:35

Dat ik aan het werk ben en echt een verschrikkelijke groep heb. Ik ben eigenlijk klaar nu, maar moet dus wachten tot zij klaar zijn met eten en bezig gaan met het laatste deel...

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 21:12

Die figuren van de zomerparade in Talkshow M..
Normaliter laat ik graag iedereen in zijn waarde maar jezus.. die zijn echt helemaal koekoek hoor.. :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 21:36

Mensen die niet begrijpen dat warmte niet voor iedereen is weggelegd. Rot op, ik ben traag met de warmte. Ik heb al 2 dagen hoofdpijn en men moet niet zeuren over dat ik me er overheen moet zetten. Alsof ik dat zou doen als het regent.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 21:39

Aan het feit dat mijn vriend werkt op momenten dat ik thuis ben en dat ik werk op momenten dat hij thuis is. Gevolg heb hem al de hele week nauwelijks gezien en ben nu een zielig hoopje die aandacht wil. :=

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 21:55

De achterbuurman die geverfd hout in z’n vuurkorf heeft.... lekker met dit weer.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 22:03

Auto versnellingsbak kapot … lekker dan. |o

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 22:25

Mijn paard -O-
Waarom treft zij alle ellende en mijn portemonnee ook
Aan 3 voeten rotstraal, nu blijkt dat ze daar bij de vorige veel last van had ook.
@&÷^÷_×_× waarom worden de essentiële dingen er niet bij verteld?
Ze koste geen drol en wist dat er wat werk in zat maar zeg er dat dan bij :')
Inclusief alle andere medische problemen waar je achteraf achterkomt

Volgende ergernis.... welk middel moet je kiezen uit de 1937272 middelen.
Maakt niet uit als het duur is maar wil niet teveel aanschaffen _O-
Hoeven zien er schoon uit alleen in het midden van de straal kun je er diep in.
Staat op schoon zand, iedere dag schone droge stal dus daar ligt het niet aan -O-

Zo dit moest ik even kwijt :')

Oja, de voet waar niks is loopt ze kreupel op :')

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 23:00

De hitte.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 23:05

De wikifoto op de voorpagina met calfroping, ik vind dat zo zielig

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 23:15

Dat ik alsnog meer dan 10.000 stappen gezet heb vandaag en ik dit eigenlijk wou vermeiden :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 23:19

Dat door die *** verstandskies die doorkomt m'n tandvlees zo enorm veel pijn doet. Het is te ontwijken als ik die hoek niet gebruik voor eten etc, maar het is gewoon schijtirritant.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 23:22

Telpeva schreef:
De wikifoto op de voorpagina met calfroping, ik vind dat zo zielig

Deze deel ik, mag van mij gewisseld worden.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 23:25

't was vandaag 26 graden in de winkel. Niet chill om dan paarden en hondenvoer aan te vullen, 20kg zakken.. Blegh.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 23:28

-O-
LukieBradley schreef:
Mijn paard -O-
Waarom treft zij alle ellende en mijn portemonnee ook
Aan 3 voeten rotstraal, nu blijkt dat ze daar bij de vorige veel last van had ook.
@&÷^÷_×_× waarom worden de essentiële dingen er niet bij verteld?
Ze koste geen drol en wist dat er wat werk in zat maar zeg er dat dan bij :')
Inclusief alle andere medische problemen waar je achteraf achterkomt

Volgende ergernis.... welk middel moet je kiezen uit de 1937272 middelen.
Maakt niet uit als het duur is maar wil niet teveel aanschaffen _O-
Hoeven zien er schoon uit alleen in het midden van de straal kun je er diep in.
Staat op schoon zand, iedere dag schone droge stal dus daar ligt het niet aan -O-

Zo dit moest ik even kwijt :')

Oja, de voet waar niks is loopt ze kreupel op :')

Smeer er eens groene leem in! Of dat spul van Kevin Bacon halen voor rotstraal. Mijne heeft er ook altijd last van gehad, en sinds ik eerst dag spul het gebruikt en daarna een aantal keer groene leem heeft ie nergens meer last van! :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 23:31

Dat ik een zwak heb voor het redden van wilde diertjes....

Tijdens een avond wandeling met mijn paard een piepklein baby muisje gevonden. Ik dacht al dat die dood was totdat ik zag dat het muisje bewoog. Er lag een bij die helaas al dood was ik gok door de hitte. Het is daar midden in de zon bloedheet op een dag als dit. Het levende muisje kroop wel weg dus ik dacht oké doorlopen.

10 meter verder nam het extreme schuldgevoel over :') Nou ja je raad het al mijn pet opgeofferd en hem daar in kunnen vangen na wat moeite en een extreem ongeduldige Fjord die steeds wou eten had ik hem.

Maar nu lees ik overal dat die beestjes niet meer terug kunnen in de natuur omdat ze na een aantal dagen zich al niet meer alleen weten te redden. Nu heb ik via Facebook iemand kunnen vinden die nog een wild muisje heeft en hem wel op wilt vangen. Wel 40 km hier vandaan maar goed ik heb al genoeg dieren.

Nou ja er is een kans dat hij het niet gaat overleven door al de hitte en de stress..... Enige wat dan goed voelt is dat hij niet is gestorven van de hitte of uitdroging. Hij leefde best weer op na wat water.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 23:37

Mijn moeder... kwam een beetje lachend de woonkamer in “volgensmij heb jij een nieuw vriendje” euhmm nee “een scharrel dan” nee “je vind iemand leuk” ook niet... “waarom lag je dan, en waarom zeg je zo raar nee” nou euhmm je let alleen maar op mij en je bemoeit je overal mee... tis nog geeneens 2 maanden uit met mijn ex
Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk het geld heb voor een eigen plekje, want dat moet ik in tegenstelling tot mijn broertje wel zelf regelen (en betalen)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 01:28

Telpeva schreef:
Jorex schreef:

Hiertegen werkt dat niet. Maar gelukkig had ik insectenspray van een aardige buur.
Afbeelding

En dit vond ik zojuist in de badkamer. Dus daar ook even gesprayd.
Afbeelding