Ze verdienen toch aan elke transactie dus ze zouden niet slim zijn om naast kopje hond ook niet paard te gaan invoeren.
Maar hier wel een beetje of topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:Ik heb weer een bijzondere![]()
Ik had interesse in iets. En het was echt €10 goedkoper dan nieuw. Dus gevraagd of het goedkoper kon etc. Dat kon. Nou mooi, gezegd dat ik het dan wel zou willen.
Toen stuurde hij van ja wil je het geld overmaken etc.
En toen heb ik op een vriendelijke wijze gezegd dat ik het toch liever voor iets extra nieuw kocht met garantie.
Kreeg ik een heel boos berichtje terug met irritaties over mensen zoals ik en dat we tijdverspillers zijn.![]()
Vjestagirl schreef:Appeltje_1 schreef:Ik heb weer een bijzondere![]()
Ik had interesse in iets. En het was echt €10 goedkoper dan nieuw. Dus gevraagd of het goedkoper kon etc. Dat kon. Nou mooi, gezegd dat ik het dan wel zou willen.
En toen heb ik op een vriendelijke wijze gezegd dat ik het toch liever voor iets extra nieuw kocht met garantie.
Kreeg ik een heel boos berichtje terug met irritaties over mensen zoals ik en dat we tijdverspillers zijn.![]()
Dus hij biedt iets aan, jij onderhandeld over de prijs, hij gaat akkoord en zodra het puntje bij paaltje komt (namelijk: je moet betalen) dan krabbel je terug?
Als dat klopt dan ben ik het compleet met hem eens... Eerst bedenken wat je wil, dan pas bieden. Niet andersom.
Appeltje_1 schreef:Ik heb weer een bijzondere![]()