Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:07

:(:) Denise zo flauw -O- , even gespiekt op je werk zijn FB O:)

Erger mij aan mijn moeder -zucht-

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:11

Amira_ schreef:
Aan jongens. Een man zelfs in dit geval. Ik reageerde niet op een appje en ik werd gelijk uitgemaakt voor vieze slet. En dat is dan 34

En mentaal 12. En nog slecht opgevoed ook.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:18

Mensen in de auto die voorrang verlenen aan fietsers en voetgangers die dat niet hebben. Rijd gewoon door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:19

Aan mijn lijf :roll: >;)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 17:42

Sinds Mei hebben wij een nieuwe hond, een herplaatser. Moest weg bij z'n baasje om een reden die ze makkelijk hadden kunnen oplossen maar hond lag een keer bijna onder een auto en dat was de druppel. Ze hebben toen zó zitten huilen, veel reacties op foto's op Insta etc.
Morgen is de hond jarig en nu hebben ze een pakketje opgestuurd met nog wat speeltjes, snoepjes en een briefje dat ze hem zo erg missen.
Het breekt m'n hart echt dat ze hem nu nog missen.. ze hadden hem echt niet weg moeten doen..
Wij zijn helemaal dol op hem natuurlijk en hebben nu een herplaatser zonder een probleem (wat vaak wel het geval is) dus dat is wel chill :))

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 18:21

Flying_Angel schreef:
Mensen in de auto die voorrang verlenen aan fietsers en voetgangers die dat niet hebben. Rijd gewoon door.

Jaa zoo irritant had ik vanochtend! Die man remt vet hard in een bocht dus ik schrik me dood. Kon gelukkig op tijd stoppen. Dus ik denk waarom remt die?? Steekt er wielrenner over, maar hij heeft helemaal geen voorrang want de fietsers hebben daar haaientanden. Gaat die nog zwaaien ook. :+

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 18:29

Flying_Angel schreef:

Mensen die in de auto voorrang nemen terwijl het ijskoud is en regent en jij al half over het kruispunt bent. Denk even na hoe koud het is voor fietsers en hoe ellendig opstarten is.

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-19 18:32

sureido schreef:
Flying_Angel schreef:

Mensen die in de auto voorrang nemen terwijl het ijskoud is en regent en jij al half over het kruispunt bent. Denk even na hoe koud het is voor fietsers en hoe ellendig opstarten is.

Je laat mensen schrikken als je onverwachts remt op een punt waar dat niet de bedoeling is. Zeker met die dichte mist van de laatste dagen. Gevaarlijker dan een fietser die even moeilijk moet opstarten. Mijn rij-instructeur heeft me altijd meegegeven dat ik gerust sociaal mag doen, maar wel als de omstandigheden dat toelaten. Dat houdt dus in dat er niemand achter je zit en dat de weersomstandigheden het toelaten.

Als je al half over het kruispunt bent is dat natuurlijk wat anders, maar als je de overweg nog op moet dan heb ik gewoon voorrang als er haaientanden of iets dergelijks staan.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 04-12-19 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 18:36

Ik erger me aan alles en iedereen op dit moment. Denk dat ik vandaag maar vroeg op bed ga. Ik denk dat die ergenissen voort komen uit overprikkeling en stress. Dus hopelijk morgen leeg hoofd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 18:37

sureido schreef:
Flying_Angel schreef:

Voorrang is voorrang. Die regels zijn ze niet voor niets.

Als je al in de helft bent moeten ze jou natuurlijk ook niet van jou sokken rijden.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 19:12

Flying_Angel schreef:

Vooral op rotondes. Doe normaal en hou je gewoon aan de regels. Ik vind het als voetganger of fietser ook super irritant als ik voorrang krijg terwijl ik dat niet heb. Regen of niet.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 19:43

Flying_Angel schreef:

Ik had er vanochtend eentje die gaf gewoon midden op de rotonde voorrang aan auto's die de rotonde op reden |o

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:02

Bij ons hebben auto’s juist voorrang, oooonwijs irritant als dan een auto dan stopt om een fietser voorrang te geven

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:07

SindyKaya schreef:
Bij ons hebben auto’s juist voorrang, oooonwijs irritant als dan een auto dan stopt om een fietser voorrang te geven

Dat is juist wat er gezegt wordt.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:09

Dat de mensen bij lingo zolang erover doen om het woord te raden.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:09

__Sannne schreef:
SindyKaya schreef:

Dat is juist wat er gezegt wordt.

Sorry, las het verkeerd.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:15

Ik heb via Eazzysleep een pakketje besteld en die zou 27 november af worden geleverd op mijn school. Ben nooit thuis dus laat het daar bezorgen. Intussen ook twee andere pakketjes naar school laten versturen die prima zijn aangekomen, maar Eazzysleep laat het afweten. Heb al betaald en al twee keer contact gezocht en begin hem nu een beetje te knijpen :=

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:27

SdaphneS schreef:
Dat de mensen bij lingo zolang erover doen om het woord te raden.

De stem van de jongen/man van lingo. :')
Niet Jan maar die kandidaat. :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:32

Ooh manmanman mijn school is echt heel zielig bezig. Klasgenoot die vorig jaar alleen periode 1 op school is verschenen, mocht over naar jaar 2. Nu is hij weer slechts 1 periode op school geweest en mag hij in februari stage lopen en dan diploma halen.

En ik mocht uberhaupt geen maatwerktraject ivm ziekte en lange afstand reizen. :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:36

Ik wacht echt tot jou onderschrift eens op 1 komt :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:39

Binnenkort hopelijk _O-

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:46

Nayomie; weet je de reden dat hij maar bij 1 periode aanwezig is geweest? Zit zelf ook een school die letterlijk de ene leerling wel X laat doen en X vrij laat nemen en de andere leerling niet en ik kan me daar ook echt woest over maken, maar heb wel geleerd dat er soms echt gegronde redenen voor zijn. Vandaar de vraag. :)

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:51

Ik ben zo’n leerling sorry := Ik heb een aanwezigheid van 40% ofzo. Ook de reden waarom ik dus echt geen zin meer heb, omdat ik het fysiek gewoon niet meer trek en ik zoveel opdrachten moet maken om überhaupt mee te doen aan examen week 2. Maar ik ben dagen soms veel te ziek om überhaupt aan school te werken +:)+ Het leven is top. :roll:

Ook een dikke ergernis van mij trouwens want ik wil echt wel

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:54

Castilja schreef:
Nayomie; weet je de reden dat hij maar bij 1 periode aanwezig is geweest? Zit zelf ook een school die letterlijk de ene leerling wel X laat doen en X vrij laat nemen en de andere leerling niet en ik kan me daar ook echt woest over maken, maar heb wel geleerd dat er soms echt gegronde redenen voor zijn. Vandaar de vraag. :)

Ja dat weet ik. Hij heeft 1 periode lessen gevolgd, bevestigt door de mentor. Die heeft hem met veel moeite naar jaar 2 geflikkerd. En leerling heeft er nu weer lak aan. En heeft letterlijk gezegd: “ik ben de beste van de klas, niveau van al mijn medeleerlingen is erg laag. Ik weet alles al en heb alleen een papiertje nodig van papa. “

En weet je wat het meest walgelijke is? Andere klasgenoot die door operatie een periode niet op school kón komen, moest het jaar opnieuw gaan doen. Dan weet je als school echt niet wat je doet.
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 04-12-19 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:55

lotthje schreef:
Ik ben zo’n leerling sorry := Ik heb een aanwezigheid van 40% ofzo. Ook de reden waarom ik dus echt geen zin meer heb, omdat ik het fysiek gewoon niet meer trek en ik zoveel opdrachten moet maken om überhaupt mee te doen aan examen week 2. Maar ik ben dagen soms veel te ziek om überhaupt aan school te werken +:)+ Het leven is top. :roll:

Ook een dikke ergernis van mij trouwens want ik wil echt wel

Dat ligt anders, gezondheid heb ik respect voor. Maar medestudent heeft gewoon lak aan school en vindt zichzelf te goed voor deze opleiding.