Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Flying_Angel schreef:Mensen in de auto die voorrang verlenen aan fietsers en voetgangers die dat niet hebben. Rijd gewoon door.
Flying_Angel schreef:Mensen in de auto die voorrang verlenen aan fietsers en voetgangers die dat niet hebben. Rijd gewoon door.
sureido schreef:Flying_Angel schreef:Mensen in de auto die voorrang verlenen aan fietsers en voetgangers die dat niet hebben. Rijd gewoon door.
Mensen die in de auto voorrang nemen terwijl het ijskoud is en regent en jij al half over het kruispunt bent. Denk even na hoe koud het is voor fietsers en hoe ellendig opstarten is.
sureido schreef:Flying_Angel schreef:Mensen in de auto die voorrang verlenen aan fietsers en voetgangers die dat niet hebben. Rijd gewoon door.
Mensen die in de auto voorrang nemen terwijl het ijskoud is en regent en jij al half over het kruispunt bent. Denk even na hoe koud het is voor fietsers en hoe ellendig opstarten is.
Castilja schreef:Nayomie; weet je de reden dat hij maar bij 1 periode aanwezig is geweest? Zit zelf ook een school die letterlijk de ene leerling wel X laat doen en X vrij laat nemen en de andere leerling niet en ik kan me daar ook echt woest over maken, maar heb wel geleerd dat er soms echt gegronde redenen voor zijn. Vandaar de vraag.
lotthje schreef:Ik ben zo’n leerling sorry Ik heb een aanwezigheid van 40% ofzo. Ook de reden waarom ik dus echt geen zin meer heb, omdat ik het fysiek gewoon niet meer trek en ik zoveel opdrachten moet maken om überhaupt mee te doen aan examen week 2. Maar ik ben dagen soms veel te ziek om überhaupt aan school te werken Het leven is top.
Ook een dikke ergernis van mij trouwens want ik wil echt wel