Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Ik heb vorige week een regenboogkristal gekocht voor bij het raam maar nu ben ik op zoek naar een soortgelijke hanger van de tree of life. Ik kan alleen enkel sieradenhangers vinden en niet echt iets zoals dit.
Weet iemand of deze überhaupt los verkocht worden?
[ Afbeelding ]
Gini schreef:Ik vind dat best wel lang om een hond in een kleine ruimte ongemonitord te laten, maar ik ben een watje in dat soort dingen. Een auto wordt ook best wel snel warm, zelfs bij 20 graden al. Natuurlijk niet het soort warm dat er ramen ingeslagen moeten worden om een oververhitte hond uit de auto te halen, maar wel warm genoeg dat ik het toch niet helemaal een lekker idee vind om daar een hond in op te sluiten.
IsaCalixa schreef:Ik vraag mij iets af nu ik in de trein zit..
Ik rijd altijd langs allemaal weilanden met koeien, schapen. Het valt me op dat bijna alle koeien en schapen vandaag liggen (te rusten of slapen). Dat kan toch bijna geen toeval zijn.. zou het aan het weer liggen, dat het wat benauwd is? Of het tijdstip? Vind het best apart
Gini schreef:Ik vind dat best wel lang om een hond in een kleine ruimte ongemonitord te laten, maar ik ben een watje in dat soort dingen. Een auto wordt ook best wel snel warm, zelfs bij 20 graden al. Natuurlijk niet het soort warm dat er ramen ingeslagen moeten worden om een oververhitte hond uit de auto te halen, maar wel warm genoeg dat ik het toch niet helemaal een lekker idee vind om daar een hond in op te sluiten.
Nikass schreef:Gini schreef:Ik vind dat best wel lang om een hond in een kleine ruimte ongemonitord te laten, maar ik ben een watje in dat soort dingen. Een auto wordt ook best wel snel warm, zelfs bij 20 graden al. Natuurlijk niet het soort warm dat er ramen ingeslagen moeten worden om een oververhitte hond uit de auto te halen, maar wel warm genoeg dat ik het toch niet helemaal een lekker idee vind om daar een hond in op te sluiten.
Nou ik ben dus ook wel een watje, dus vandaar dat ik het hier vraag. De honden zijn wel gewend om in de auto te reizen en af en toe even een uurtje alleen in de auto te moeten wachten. Maar dat beperk ik toch wel zoveel mogelijk.
Het gaat er juist om dat ik ze een beetje in de gaten wil kunnen houden (af en toe gaan kijken) wat niet lukt als ik ze alleen thuis laat en (relatief) ver van huis ben.
Steeph zou je ook willen toelichten wat je bezwaar is? Dan kan ik er wat aan hebben.
Nikass schreef:Ik neem het mee wat je zegt, Steeph. Ik moet er wel bij zeggen dat uiteraard de ramen open staan, het tegen de avond is (15 graden) en de auto op (semi) particulier terrein zou staan.
Mijn honden kunnen op zich prima alleen thuis zijn, echter wegens omstandigheden hebben wij ze de afgelopen weken helemaal niet meer alleen gelaten. En nu is dus de afweging laat ik ze toch een keer alleen, of beperk ik die duur door ze mee te nemen?
Dank je wel voor het meedenken.