Of een (gods) geschenk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanso schreef:Achtervang?
*5 jaar een burn-out* ‘maar je krijgt er zóveel voor terug’
Ja best
Captain schreef:[ Afbeelding ]
Shaggy09 schreef:Wat vinden jullie eigenlijk erger, puur uit nieuwsgierigheid, kinderen of baby's?
En kinderen van welke leeftijd vinden jullie het minst leuk?
_San87_ schreef:Shaggy09 schreef:Wat vinden jullie eigenlijk erger, puur uit nieuwsgierigheid, kinderen of baby's?
En kinderen van welke leeftijd vinden jullie het minst leuk?
Baby's heb ik niks mee. Peuters en kleuters ook niet. Pas vanaf een jaar of 8 denk ik, kan ik er wat mee. En dan ook maar voor een beperkt aantal uur.
Ik vind baby's ook gewoon echt lelijk, helemaal als ze net geboren zijn. De meeste mensen gaan helemaal kirrend lopen roepen hoe schattig en lief en knap en weet ik het wat. Ik zie een soortement naakte molrat zonder tanden
.
Duhelo schreef:_San87_ schreef:
Baby's heb ik niks mee. Peuters en kleuters ook niet. Pas vanaf een jaar of 8 denk ik, kan ik er wat mee. En dan ook maar voor een beperkt aantal uur.
Ik vind baby's ook gewoon echt lelijk, helemaal als ze net geboren zijn. De meeste mensen gaan helemaal kirrend lopen roepen hoe schattig en lief en knap en weet ik het wat. Ik zie een soortement naakte molrat zonder tanden
.
ik ga dan gewoon kijken en zeg iets van:
"aaaaaaah"
en probeer dan zo snel mogelijk weg te raken
Citaat:Nu, scheelt dat iedereen in mijn omgeving weet hoe ik tov kinderen sta en dus ook niet gaan verwachten dat ik ga kirren en doen.
Mijn neefjes had ik ook niks mee als baby, heb ze wel eens vast gehad, maar in totaal voor 5 minuten misschien. Die werden wel leuker eenmaal ze begonnen te kruipen en zelf contact kwamen zoeken, nu zijn ze een stuk ouder (bijna 10 en 8 ) en komen ze ook wel eens logeren, maar ze zijn nu wel op een leeftijd dat ze bij ons wel braaf zijn en waar je al iets mee kan aanvangen.
Captain schreef:Ik vind ze vanaf 7 a 8 jaar te pruimen want dan kan je er een degelijk gesprek mee hebben!