Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 16:18

Dank Lieveli! _O- NIVEA!

Ik heb overigens op Happn de leuke kerel uit de wachtkamer bij de tandarts van daarnet gevonden, dus dat is dan ook wel weer leuk.
En dan moet ik daar ook maar NIVEA op toepassen zo van "Ik zie er vandaag niet uit hij heeft me vast al afgeschreven" ja dan had ie me niet geliked he jongens.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:12

Nummes als ze je te oud vinden dan liken ze je heus niet, en als ze iets jonger zijn maakt tóch niet uit? Als het klikt.

Ikzelf vind mannen van minimaal 3/4 jaar of hoger vaak veel leuker maar ben ook altijd bang voor reacties.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:15

Nummus schreef:
Dank Lieveli! _O- NIVEA!

Ik heb overigens op Happn de leuke kerel uit de wachtkamer bij de tandarts van daarnet gevonden, dus dat is dan ook wel weer leuk.
En dan moet ik daar ook maar NIVEA op toepassen zo van "Ik zie er vandaag niet uit hij heeft me vast al afgeschreven" ja dan had ie me niet geliked he jongens.

Heel goed, alles NIVEA. Jij ziet niet hoe anderen jou zien, gewoon chillybilly zijn!

<3

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:20

Ja inderdaad, moet hun gewoon maar laten kiezen. _O-
En ik zie zéker niet hoe anderen mij zien, ik verbaas me iedere keer weer als mensen me toevallig vertellen hoe ze me zien.

En de kerel op Happn was niet bij de tandarts, hij leek wel op die vent en de timing was wel toevallig maar 't was 'm niet. Heb hem gelijk verteld dat ie ook al veel leuker leek dan die. _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:23

_O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:29

Maar als jij mannen van 27 tegenkomt op Tinder dan betekent dat toch dat zij hun zoekprofiel ook tot jouw leeftijd hebben staan? Dus blijkbaar hebben ze er geen problemen mee want anders zoeken ze er niet op lijkt me. :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:45

Oh is dat zo? Dan is het al helemaal mooi. :j

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:12

Jildau schreef:
Maar als jij mannen van 27 tegenkomt op Tinder dan betekent dat toch dat zij hun zoekprofiel ook tot jouw leeftijd hebben staan? Dus blijkbaar hebben ze er geen problemen mee want anders zoeken ze er niet op lijkt me. :D

Jaa dat klopt!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:28

Nimmus, mijn ex was 8 jaar jonger en zowel hij als iedereen om hem en mij heen vond ons een leuk setje. Heb mij vaak afgevraagd wat hij nou met mij moest in plaats van een frisse 20er griet :') Het zat dus meer in mijn hoofd dan bij hem en omgeving. Hij was ook serieus en verantwoordelijk maar uiteindelijk toch stuk gelopen. Maar laat je dus niet tegenhouden door je eigen mindfucks! Mijn vriend nu is 2 jaar jonger maar in sommige aspecten een stuk volwassener :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:49

Idd nummus, niet invullen en gewoon open erin gaan..

Ik had deze week een leuke match, leuke gesprekken en voor as zondag afgesproken.. Maar de laatste 2 dagen begon ik het een beetje irritant te vinden hoeveel hij het over zijn werk had en vooral hoe geweldig hij zichzelf vond (Opmerkingen als: Als ik er niet ben gaat er ook niks goed :r )
Vanmiddag ook weer een heel verhaal over wat ie ging doen en hoe druk ie was. Dus ik heel sarcastisch: "Goedemorgen relaxed, hoe is je dag relaxed? Ja, mijn dag is prima, lekker druk. Leuk dat je ernaar vraagt :') " Toen bood ie wel ff excuses aan en gaf ie aan dat ie veel aan zijn hoofd had.
Komt er meteen achteraan dat we het er maar bij moeten laten, want we hadden elkaar toch nog niet ontmoet :+ Dus maar aangegeven dat dat idd beter was, dat hij lekker met zijn werk moet gaan trouwen, want dat spreekt hem tenminste niet tegen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 00:21

:') Wat een figuur!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 12:01

Maar de rest van de gesprekken was toch ok? Misschien zat die de laatste twee dagen inderdaad even in een superstressy periode en voelde die zich al comfortabel genoeg om zijn hart bij jou te luchten.
Nu ja, ieder moet natuurlijk voor zich uitmaken met wie die wil daten. :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 12:41

_O- Lekker zo eentje Relaxed. Die ben je inderdaad liever kwijt dan rijk.

Ik heb intussen een zeer leuk gesprek met m'n nieuwste match. :j

Edit: ENNNN hij vroeg om een date dus ik heb beet. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 13:28

Gini schreef:
Maar de rest van de gesprekken was toch ok? Misschien zat die de laatste twee dagen inderdaad even in een superstressy periode en voelde die zich al comfortabel genoeg om zijn hart bij jou te luchten.

Hij kapte het af omdat ik 1x ff eerlijk en direct was :+ iets wat hij notabene ook over zichzelf in zijn profiel had staan :')
Prima dan hoor :evaw:

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 13:35

Ja soms staat het erin en dan kunnen ze er niet tegen.
Dus ik test ze er tegenwoordig direct even op. ;)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 14:17

Relaxed schreef:
Gini schreef:

Hij kapte het af omdat ik 1x ff eerlijk en direct was :+ iets wat hij notabene ook over zichzelf in zijn profiel had staan :')
Prima dan hoor :evaw:

Ja, dat is wel lame van hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:57

Wat is er met de mannen aan de hand? Ineens deze week 2 dates van vorig jaar die weer appen.. 1 is een ex scharrel waarvan ik nog niet weet wat ik ermee wil.. Andere liet na 2 dates niks meer horen, maar was wel leuk. Ik heb er zelf destijds ook geen werk meer van gemaakt en hij had een goed excuus en bood ook excuses aan.. :+

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:08

Zo herkenbaar.
Ik kreeg vandaag opeens ook weer appjes van een gast waarvan ik zelfs niet meer weet hoe de gesprekken toen der tijd zijn verlopen.

En vorige week een gast waarvan ik weet dat die niet spoorde.
Heb overigens op beide niet gereageerd, degene die niet spoorde heb ik wel meteen geblokkeerd, zat ik niet zo op te wachten.

Maar toch bijzonder dat ze soms zo opeens weer berichtjes gaan sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:29

En dat ze blijkbaar ook nummers niet verwijderen :')

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 23:13

Ik had deze week ook ineens weer ene bericht van een ex tinder date van 2 jaar geleden die na de date destijds niks meer liet horen.. Zit er iets in het water ofzo? :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 23:29

Relaxed schreef:

Mijn ex scharrel van 5 jaar terug appte laatst ook plotseling. Hij zag me steeds fietsen vanuit zijn klaslokaal (school in het park) en of ik zin had om af te spreken.

Gast, registreer je dan totaal dat kleine jongetje voorop mijn stuur niet? :')

Nee dus. Malloot.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 23:58

Nou zouden ze gewoon appen, vind ik dat nog niet eens echt storend maar iemand stuurde mij deze week een pic toe, waar ik totaal niet op zat te wachten. En om eerlijk te zijn, ging er geen enkel belletje rinkelen bij het zien van zijn naam.......maar goed ik verwijder dat gewoon en negeer m. Ook geen tekst erbij niets.....heel bijzonder!

Ik heb twee matches waar ik mee klets, maar denk niet dat het heel veel potentie heeft. De een is afgegleden in alleen maar suggestieve zinnetjes, ook al heb ik m flink ontmoedigd. De ander is wel echt leuk maar heeft eerlijk aangegeven net zelf uit zijn relatie te zijn en dus terughoudend. Daar heb ik op zich wel leuk contact mee. Gewoon contact zeg maar, ik heb tegenwoordig allemaal penvrienden hahaha, net als vroeger!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 10:22

Relaxed schreef:

Ja ik had ze allang verwijderd! _O-

Ik heb morgen mijn date. We gaan wandelen, misschien sneeuwt het! En daarna warm worden met koffie. :j
Hij is een heer en haalt me op dus ik heb mezelf gezegd om hem dat dan ook maar te laten doen, hij stond erop en 2 auto's was zo'n onzin zei hij.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 10:54

Awh joh ik had laatst iemand die mij ineens weer appte waarvan ik het nummer allang verwijderd had die ineens zei, gefeliciteerd dat je een vriend hebt!! Zo van huh wat??? Was een heel vaag gesprek en volgens mij heeft die me nou wel verwijderd en miss geblokt :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 10:59

Opgehaald worden op een eerste date doe ik dus echt niet, ik wil weg kunnen wanneer ik dat wil :+