Heb m in 80/86 besteld.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_i_R schreef:Was niet bijzonder veel voor nodig
Ruitjes print is niet echt aan mij besteed maar ik ben benieuwd naar de combinaties die jullie er mee gaan maken!
M_i_R schreef:Oh mij hoor je niet hoor Nymeria. Ook zonder kakweek zijn hier inmiddels via diverse winkels 10 pakketjes onderweg, variërend van kleding voor mezelf tot kleding en speelgoed voor O. Na zwanger in 2017 en 1 jaar mama in 2018 vond ik het wel weer eens tijd om mijn eigen oude ik af te stoffen en wat mooie spulletjes voor moi te kopen.![]()
Verder hier een aardige Brio verzameling aan het opbouwen. Smurf moet nog 1 worden maar we hebben al voldoende cadeaus voor de aankomende twee verjaardag en sinterklaas. Misschien moeten we ook maar gaan overwegen kerst te gaan vieren![]()
Heb bij de PB sale nog een mooie corduroy tuinbroek en een romper met kraag besteld. Verder wat spijkerbroekjes onderweg, trui en nog wat ander klein spul. Ben niet zo van de rompers met lange mouwen onder kleding maar bij wijze van Long sleeve die niet op kan kruipen onder een tuinbroek vind ik ze super! Dus toch een paar besteld die leuk staan bij de tuinbroekjes die klaar hangen voor deze winter. De LH hangt al in het zicht maar helaas echt nog te groot.... dus nu maar veel naar kijken en stofje aaien .
Leuke combi superliesje! Zie ik daar nu ook wat rossigs? Of is dat het licht?
M_i_R schreef:Oh mij hoor je niet hoor Nymeria. Ook zonder kakweek zijn hier inmiddels via diverse winkels 10 pakketjes onderweg, variërend van kleding voor mezelf tot kleding en speelgoed voor O. Na zwanger in 2017 en 1 jaar mama in 2018 vond ik het wel weer eens tijd om mijn eigen oude ik af te stoffen en wat mooie spulletjes voor moi te kopen.
pmarena schreef:Is dat zo...? Ik vraag me af hoeveel jaar ik daar al niet meer gepost heb
Lekker zo soppen
Ik ben er nog steeds niet uit of ik deze patchwork pants nou leuk eigenwijs of toch een beetje tè raar vind..... en wat voor bovenkleding hier nou leuk op zou staan....
[ [url=m/ubqK1t.gif]Afbeelding[/url] ]
Emoe schreef:Hey Kristelhans wat grappig! Dat is echt op een paar 100 meter van mijn huis vandaan. Ik ga vanmiddag daar nog even heen met dl.
Leuke kleertjes! Die kabellegging ook