Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 20:46

Oke, jullie hebben me overtuigd *\o/*
Heb m in 80/86 besteld.

M_i_R

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 20:48

Was niet bijzonder veel voor nodig :+
Ruitjes print is niet echt aan mij besteed maar ik ben benieuwd naar de combinaties die jullie er mee gaan maken!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 20:50

M_i_R schreef:
Was niet bijzonder veel voor nodig :+
Ruitjes print is niet echt aan mij besteed maar ik ben benieuwd naar de combinaties die jullie er mee gaan maken!

True O:) Ik heb een kakweek gehad en vandaag ook niet zo'n beste dag, dus ik wilde 'mezelf' even trakteren.
Heb laatst al 2 ruitjesbroeken via Etsy besteld, maar die zijn echt nog veeeel te groot en een dun stofje. Mooi dus voor aankomende zomer, maar ik wilde er voor deze winter ook eentje. Hoop dus dat deze snel gaat passen.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 20:57

Ah super leuke dingen komen er weer voorbij! Dikke bestelling van panty en zag ook een super setje van tumble voorbij komen, die staat ook nog op mijn verlanglijstje!! Alleen wacht ik tot de sale hihi

Afbeelding

Hema met mingo, geweldige tip die leggings, geloof van Lau!

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 21:01

Oh mij hoor je niet hoor Nymeria. Ook zonder kakweek zijn hier inmiddels via diverse winkels 10 pakketjes onderweg, variërend van kleding voor mezelf tot kleding en speelgoed voor O. Na zwanger in 2017 en 1 jaar mama in 2018 vond ik het wel weer eens tijd om mijn eigen oude ik af te stoffen en wat mooie spulletjes voor moi te kopen. :o

Verder hier een aardige Brio verzameling aan het opbouwen. Smurf moet nog 1 worden maar we hebben al voldoende cadeaus voor de aankomende twee verjaardag en sinterklaas. Misschien moeten we ook maar gaan overwegen kerst te gaan vieren O:)

Heb bij de PB sale nog een mooie corduroy tuinbroek en een romper met kraag besteld. Verder wat spijkerbroekjes onderweg, trui en nog wat ander klein spul. Ben niet zo van de rompers met lange mouwen onder kleding maar bij wijze van Long sleeve die niet op kan kruipen onder een tuinbroek vind ik ze super! Dus toch een paar besteld die leuk staan bij de tuinbroekjes die klaar hangen voor deze winter. De LH hangt al in het zicht maar helaas echt nog te groot.... dus nu maar veel naar kijken en stofje aaien .

Leuke combi superliesje! Zie ik daar nu ook wat rossigs? Of is dat het licht?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 21:14

Hier wel Brio maar voornamelijk rails van ikea. Dozen en dozen ikea rails. En dan stations ed van brio en treintjes van een ander merk

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 21:18

Veel rails is ook leuk! Bij limango hebben ze regelmatig Brio in de aanbieding dus dan kopen we weer wat sets bij.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 21:26

M_i_R schreef:
Oh mij hoor je niet hoor Nymeria. Ook zonder kakweek zijn hier inmiddels via diverse winkels 10 pakketjes onderweg, variërend van kleding voor mezelf tot kleding en speelgoed voor O. Na zwanger in 2017 en 1 jaar mama in 2018 vond ik het wel weer eens tijd om mijn eigen oude ik af te stoffen en wat mooie spulletjes voor moi te kopen. :o

Verder hier een aardige Brio verzameling aan het opbouwen. Smurf moet nog 1 worden maar we hebben al voldoende cadeaus voor de aankomende twee verjaardag en sinterklaas. Misschien moeten we ook maar gaan overwegen kerst te gaan vieren O:)

Heb bij de PB sale nog een mooie corduroy tuinbroek en een romper met kraag besteld. Verder wat spijkerbroekjes onderweg, trui en nog wat ander klein spul. Ben niet zo van de rompers met lange mouwen onder kleding maar bij wijze van Long sleeve die niet op kan kruipen onder een tuinbroek vind ik ze super! Dus toch een paar besteld die leuk staan bij de tuinbroekjes die klaar hangen voor deze winter. De LH hangt al in het zicht maar helaas echt nog te groot.... dus nu maar veel naar kijken en stofje aaien .

Leuke combi superliesje! Zie ik daar nu ook wat rossigs? Of is dat het licht?

Nee ze is flink rossig <3

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 22:41

Michelle: rokje komt van de zeeman, was €4,- kon hem echt niet laten liggen voor dat geld.

Superliesje: super leuk setje! Truitje heb ik ook voor staan kijken, twijfelde of het L wel zou staan. Volgende keer gaat de kleine maar mee,kan ik meteen kijken of het staat

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 22:43

Haha, ik heb dat tumble setje ook met 20% korting gekocht tijdens een kortingsavond hoor. Mooi meisje heb je!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 06:29

M_i_R schreef:

Heerlijk toch :j

Wat een leuke combi Superliesje. Die Mingo leggings zijn inderdaad top.

De ruitjes print is super tof Nymeria, ook voor meisjes! Stefaniabrunetti heeft op insta een paar hele leuke combi's bij haar dochter, als je inspiratie nodig hebt.

Zag nog een zooi honden voorbij komen en een heleboel leuke outfitjes, het gaat hard hier :Y)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 08:18

Gaat erg hard inderdaad, dat zoekplaatje met die honden was wel geinig ja :D

Leuk rode haartjes! En mooi setje erbij :)

Ik heb 1 pakje Ikea rails en voor de rest van andere merken. Andere merken sluiten goed op elkaar aan maar die Ikea rails zijn rotdingen die er net niet lekker op passen, die moet je bijna met een hamer vast / los slaan op de rest dus als je daar eenmaal aan begint kan je het beter bij alleen Ikea houden denk ik om dat te voorkomen. Op zichzelf zijn ze gewoon prima zolang je er geen andere merk rails aan wilt koppelen :)

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 08:41

OOTD: broekje van H&M jongensafdeling en een dun streepjes shirt van Zara met bolletjes voorop. Niet heel bijzonder vandaag want we gaan zo een belevingspad lopen met picknickje dus het moet vooral lekker zitten. Er komen nog laarsjes onder en een crème bodywarmer met mini mouse oren en strik.. m’n eerste aankoop onder peuterdwang.. :x

Afbeelding

Afbeelding

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 08:44

Wat gezellig al die honden!

Hier geen honden. Wel 2 katers. Siberische katten. Dit zijn onze eerste katten. Altijd honden gehad.

Wat een boel nieuwer dingen weer meiden! Werkt aanstekelijk :D En dat rokje van de zeeman is super leuk! Soms moet je gewoon even kijken!

Vandaag maar eens een kabouterpad opzoeken. Dus ik denk dat het regenlaarsjes worden en wat ander oud spul.

KH: op een gegeven moment zwicht je toch een keer... met als gevolg een ongelooflijk blij kind. <3

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 08:56

IMJ schreef:
KH: op een gegeven moment zwicht je toch een keer... met als gevolg een ongelooflijk blij kind. <3

Ja dit!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:17

Onze Ikea (nieuwe stijl, met houten verbindingen) past prima op de Brio rails :)
Lidl rails past op beide niet fijn.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:42

Wij hebben vooral Hapé en nog een ander merk geloof ik :)

Leuk lekker de paden op! Heerlijk bosweer nu :j

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:43

Yasss! Mijn bestelling is net binnengekomen, kan het heeeel leuk combineren met van alles wat we al hebben. Alleen nog wat dunne langemouwen shirts voor onder het vestje, die hebben we ook in donkerblauw en een iets andere in grijs. Al die zomer shirts zijn te ‘schmudsig’ voor eronder.
Afbeelding

Close up voor de kleuren:

Afbeelding

En vanmorgen met laarzen en bodywarmer.. natuurlijk meteen tot over de knieën in het water dus nog een half uur rond gesopt met een liter water in de laarzen en sokken.. en maar lachen.. haha!

Afbeelding

De kleding zal allemaal wel passen, ze heeft hele standaard Zara en Hema maten, wel handig! Schoenen moeten we wel passen maar ze ligt knock-out in bed.. en ik gok zonder luier want ik hoorde door de babyfoon: zo, even lekker in de blote nakie liggen... :x
Laatst bijgewerkt door kristelhans op 12-10-18 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:43

pmarena schreef:
Wij hebben vooral Hapé en nog een ander merk geloof ik :)

Leuk lekker de paden op! Heerlijk bosweer nu :j

En jou ken ik natuurlijk ook uit het paarden aan huis topic!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:51

Is dat zo...? Ik vraag me af hoeveel jaar ik daar al niet meer gepost heb :P

Lekker zo soppen :))

Ik ben er nog steeds niet uit of ik deze patchwork pants nou leuk eigenwijs of toch een beetje tè raar vind..... en wat voor bovenkleding hier nou leuk op zou staan....

Afbeelding

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:55

Hey Kristelhans wat grappig! Dat is echt op een paar 100 meter van mijn huis vandaan. Ik ga vanmiddag daar nog even heen met dl. :D

Leuke kleertjes! Die kabellegging ook :)

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:59

pmarena schreef:
Is dat zo...? Ik vraag me af hoeveel jaar ik daar al niet meer gepost heb :P

Lekker zo soppen :))

Ik ben er nog steeds niet uit of ik deze patchwork pants nou leuk eigenwijs of toch een beetje tè raar vind..... en wat voor bovenkleding hier nou leuk op zou staan....

[ [url=m/ubqK1t.gif]Afbeelding[/url] ]

Ik post daar ook niet echt meer, lees af en toe mee maar inmiddels zo doorgewinterd en ervaren. En druk met andere dingen.. kleren kopen enzo.. :P

Die broeken doen me denken aan begin 90’s.. brrrr haha! :x

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:00

Leuke Zara bestelling hierboven!

Mijn Zara bestelling kwam gisteren ook binnen:
Afbeelding

En outfitje van vandaag :D <3
Afbeelding

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:01

Emoe schreef:
Hey Kristelhans wat grappig! Dat is echt op een paar 100 meter van mijn huis vandaan. Ik ga vanmiddag daar nog even heen met dl. :D

Leuke kleertjes! Die kabellegging ook :)

Echt? Wat leuk! Wij wonen een kwartiertje met de auto daarvandaan, richting Ommen/Dalfsen. Ik kende tot nu toe alleen de ruiterroutes daar.. haha ging er regelmatig trainen, mooie galoppaden over de hei en afwisselend landschap! Het is er heerlijk! Waar ergens zit jij?

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 14:02

Limoen schreef:
Leuke Zara bestelling hierboven!

Mijn Zara bestelling kwam gisteren ook binnen:
[ [url=m/Kiw8j2.jpg]Afbeelding[/url] ]

En outfitje van vandaag :D <3
[ [url=m/vejPeO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leeeeuuk!