Even wat minder aanwezig geweest hier door drukte. Maar ik kom ook weer even meepraten

Met date en mij gaat het goed. Kerst grotendeels samen geweest. Nu beide weer aan werk (al hoewel ik nu ziek ben) en hij is redelijk druk. Dus heb hem deze week nog niet gezien. Maar van weekend wel weer!
Anne, ik zou gewoon aangeven dat een nacht niet hoeft van jou. Je hoeft ook niet altijd samen te slapen. Ik deed dat bij mijn ex ook wel eens. Gewoon aangeven dat je even nachtje alleen wilt slapen. Dat overleeft hij echt wel.
Bambi, ik heb het idee dat jij best wel onzeker bent over 'hoe het hoort'. Je vraagt veel hoe het bij anderen gaat. Maar bij iedereen gaat het anders. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. En door het te doen kom je er het beste achter wat wel en niet wat voor jou is.
Thirteen, heel veel plezier alvast! En gewoon even door die zenuwen heen bijten. Als de date begint is het vast al grotendeels over!
Yvanka, leuk dat Utrecht jongen naar je toe komt! 2 uur met trein is wel te overzien nog. Zeker met een rechtstreekse verbinding.
Babeth, wat leuk dat je getrouwd bent. Nog gefeliciteerd!