Dit verzopen katje heeft alleen maar een heleboel regen gehad... Een week lang, en nog niet eens zo erg als een stukje ten zuiden van mij. Maar ook hier in Newcastle hebben we veel water gehad.
Eind juli verhuis ik vier uur naar het zuiden, dus hopelijk komt er dan snel een eind aan mijn 2.5 jaar zonder onweer hier in het noorden. Hoop dan weer meer foto's van het weer te maken en te delen. Oost Engeland heeft een stuk meer onweer dan het noorden.
Kaka
Geplaatst: 15-06-19 08:51
In het westen des lands is de zondvloed langs geweest. Wat een water, zelfs onze zandgrond wordt een prutzooitje zo
Ik vind het vooral een beetje bijzonder dat het ook zo plaatselijk is. Ik bedoel schoner dan Moddergat wordt het niet en dan zie het wel weer in Leeuwarden. Ik moet mij dringend even verdiepen in dit fenomeen.
Ja, mn moeder heeft het om half 3 ( wat doet ze dan nog wakker?) nog op de foto gezet.
magda_90
Geplaatst: 16-06-19 17:17
magda_90 schreef:
Ik vind het vooral een beetje bijzonder dat het ook zo plaatselijk is. Ik bedoel schoner dan Moddergat wordt het niet en dan zie het wel weer in Leeuwarden. Ik moet mij dringend even verdiepen in dit fenomeen.
De kleine mag vandaag een dagje thuis blijven van school
Constant gerommel in de lucht en dit is op komst.
Edit. De buit trekt langs aan de andere kant van het water. Af en toe een hardere rommel, maar de wolken waren dreigender als het onweer op dit moment.
Hier zie ik het idd in de verte hangen maar hier gaat ie helemaal langs af. Gossimijne wat een hete nacht. En dan een mug die nog heeft liggen vervelen.