Je zou bijna hopen dat ze niet op komen dagen! Dan kan hij met hangende poten terug naar jou!
Anoniem
Geplaatst: 18-07-19 14:19
Ik heb nog niks gehoord van de zadelman, ergens kriebelt het nu wel om een koekje van eigen deeg te geven als hij vanavond pas wat laat horen Vanavond komen schoonbroer en schoonzus eten en om 20u gaan we lekker naar een quiz in het dorp. Dan kan ik dus ook niet elke seconde mijn telefoon erbij nemen om te reageren. Benieuwd wat dat gaat opleveren
Ojajoh
Geplaatst: 18-07-19 15:15
Varekaj schreef:
Krijg je gelijk terug "nee ik wil het nu vrijdag maar aangezien u niet meewerkend bent hoeft het voor mij al niet meer. Zorg maar dat je er.nog vanaf raakt". Whut
...
wow echt wow.......wat een idioten heb je toch op deze planeet
Anoniem
Geplaatst: 18-07-19 15:41
Ik snap wel dat je een zadelpasser liever 1x laat komen voor 5 zadels dan 5x voor 1 zadel. Maar ik heb vrijdag amper 1u tijd om van werk naar huis te rijden, een boterham in mijn keelgat te proppen, om te kleden en alweer te vertrekken om paard op te halen voor viertaltraining. Er zijn er nog minder die een zadel mee willen geven op proef... het merendeel zegt ofwel ophalen = kopen ofwel enkel passen/testen als ik er zelf bij kan/mag zijn als verkoper. En er zijn nog meer verkopers die zeggen dat ze maar met paard tot bij de verkoper moeten komen omdat die geen verplaatsing wil doen
Super vervelend mensen die heel geïnteresseerd zijn. Je doet moeite met foto’s blabla. En uiteindelijk om 12 uur savonds ik heb net een tegen valler gehad en kn het geld niet missen. daar moet ik altijd zo om lachen. Ik heb nog nooit tegenvallers gehad om 12 uur savonds. Tenzij je al je geld in de kroeg hebt uitgegeven. Je kan gewoon zeggen ik zie er vanaf toch?
Anoniem
Geplaatst: 19-07-19 15:19
De zadelman heeft -verrassing oh verrassing- niks meer van zich laten horen
Ashleytjuhh
Geplaatst: 19-07-19 15:26
ik vraag mij af of sommige wel weten wat ze verkopen. bij 1 vroeg ik de boom op te meten. nooit meer iets van gehoord. omdat ze de vraag niet snapte zei ze.
xApple
Geplaatst: 19-07-19 15:47
Grrr ik baal als een stekker. Ik had een stapel Donald Ducks gekocht voor een kinderopvang en had er duidelijk bij gezegd dat ik de mooie exemplaren wilde hebben (hij bood veel jaargangen aan). Na de deal heb ik direct betaald met iDeal en hij zou verzenden. 8 dagen later krijg ik een te klein doosje met de tijdschriften erin gepropt. Súper oud allemaal.. vallen van ellende uit elkaar. Die dingen kunnen niet nog 1x gelezen worden dan gaan ze echt stuk.
Heb direct bericht dat ik hier echt zwaar ontevreden over ben. Kreeg terug; excuses. En verder niks !! Als hij niet vanavond nog reageert ga ik een melding maken. Wat denkt hij wel niet.
Pfff wat een aso's zitten er toch online. Ik heb een dure kinderwagen combinatie te koop van een bekend merk echt heel uitgebreid met alles erop en eraan, nieuwwaarde €1600,- ook nog op internet terug te vinden. Heb de vraagprijs op €300,- gezet. Ondertussen heb ik deze al 8!!!! x verkocht aan mensen (verschillende) die niet zijn op komen dagen en krijg ik dagelijks biedingen dat ze hem wel komen ophalen voor €150,-. Ik word er doodmoe van. Ook heel vaak de vraag of het er nog is, zeg ik ja hoor je helemaal niets meer.
egnie
Geplaatst: 19-07-19 17:13
Wat een bijzondere mensen lopen er toch rond. Zit soms echt met verbazing jullie verhalen te lezen en soms loop ik ook tegen rare dingen aan.
Zo zit ik nu te wachten op bericht van een verkoper. Ik heb geboden op een fiets en kreeg bericht dat ik hem kon komen halen. Echter dat bericht las ik pas de volgende dag. Dus direct gereageerd met de vraag of ik het vanmiddag op kon halen. (dat was om half 8 smorgens) krijg ik smiddags antwoord met de vraag hoelaat. Zit 15 min tussen dat ik reageer met half 4? en dan is het weer stil.....
Ondertussen zag ik dat de advertentie is aangepast en er nu een prijs bij staat. Er is inmiddels ook geboden en ik vermoed dat ze wachten tot er overheen is geboden. Ik vraag mij dan altijd af waarom ga je akkoord met een bod? In mijn beleving heb ik de fiets gekocht.......
dieseltje09
Geplaatst: 19-07-19 19:36
Ik heb ook weer een mooie, heb een grote familie tent te koop staan. Word gevraagd of hij er nog is, ik reageer echt direct(had toevallig de app openstaan) dus zal hooguit tussen verzenden van mogelijke koper en antwoord van mij minuutje hebben gezeten. Krijg ik 5 minuten later reactie, sorry ben voorzien.
Uhhh ok dus jij hebt binnen 5 minuten een andere tent gekocht en opgehaald
egnie
Geplaatst: 19-07-19 20:51
Volgende keer dus nog sneller reageren Dieseltje09
Dieseltje heb je geen automatisch antwoorden aanstaan dan? Ja onvoorstelbaar hè hoe snel dat kan gaan
Had ik laatst ook, reactie met een bod op een dekje, reageerde ook heel snel al, krijg terug al voorzien
Merlen
Geplaatst: 19-07-19 22:48
Ik reageer gisteren of iets nog beschikbaar was en krijg als reactie dat er vandaag mensen kwamen kijken.Maar hij zou me daarna op de hoogte houden. Product was niet weg en verkoper stuurt dat ik zondagvoormiddag langs kan komen.Ik vraag of 10.30u past.Krijg ik als reactie dat het verkocht is.Waarom wil je dan zondag afspreken als je het aan iemand anders verkoopt,vraag ik me dan af. Hij stelt het zelf voor en ik heb onmiddellijk gereageerd. Ik twijfel om hierop te reageren en wat moet ik dan zeggen.Er zit wel iets in mijn gedachten maar ik wil zelf geen slechte beoordeling terug krijgen.
Tis 12 uur 's middags hier op t moment, en ik heb alleen vandaag al 6 mensen die niet op zijn komen dagen, ik word er zo moe van! En als je dan een berichtje stuurt komt er niet eens een antwoord.
Ik heb 2 advertenties staan op marktplaats momenteel Een paar gloednieuwe gympen, nieuwprijs €55,40 en mogen voor 30 euro weg, absoluut ongedragen En een boek van een youtuber waarin zijn handtekening staat (kalvijn) voor 15 euro, verwacht daar wel animo voor, meer mensen die het boek verkopen voor 15 en 20 euro zonder handtekening hahaha
Ben benieuwd of ik debiele reacties ga krijgen op mijn advertenties
beert
Geplaatst: 23-07-19 11:27
Ik heb interesse in een product op marktplaats en klikte op "stuur bericht". Maar je krijgt nu dus vooraf ingestelde berichten:
Misschien dat het daardoor komt dat mensen die vraag stellen, want ik zag het hier een paar keer voorbij komen dat mensen vragen of het nog te koop is. Ik klikte er net ook per ongeluk op en mijn bericht werd meteen verstuurd.
swatch
Geplaatst: 24-07-19 23:50
Toch zijn er best ook leuke positieve verhalen. Ik heb via marktplaats eens een demo zadel gekocht van 1500 euro. Dit zadel kreeg ik opgestuurd en mocht ik een week proberen en als ik het hield dan pas betalen.
En gister pakketje ontvangen (een dekje) en daar een mooie nieuwe singelhoes van Mattes bij gekregen!
Maar ik heb zelf laatst 1x een 1ster beoordeling gegeven. Was een koop overeengekomen, gegevens uitgewisseld en daarna geen geld ontvangen. Na een week maar een beoordeling gegeven en gemaild dat ik ivm niets horen er vanuit ging dat ze er vanaf zag. (Dat was de 3e niet koper die week) Berichtje terug dat ze het vergeten was, zelfde dag geld ontvangen. Breng ik het pakje weg, klopt de postcode niet. Je vergeet toch je eigen postcode niet? Ik weer terug en gemaild,juiste postcode gekregen en op de post gedaan. Krijg ik van haar 5 sterren en vraagt ze aan mij waarom ze maar 1 ster heeft gekregen... Je kunt je beoordeling zelf ook niet wijzigen als iets toch opgelost wordt of er een toelichting bij geven.
Hoe doen jullie dat met al die advertenties van agradi en divoza? Ik vind het leuk om iets nieuws of zgan van iemand over te nemen zonder al die winkeladvertenties door te moeten scrollen...
Ja ik wist ook echt even niet wat ik moest zeggen...
Heb best lamg gewacht met de "okee?". Ik denk misschien komt er nog iets, maar paar dagen niets...
Anoniem
Geplaatst: 25-07-19 06:02
Gisteren 2 afspraken. 2x niet komen opdagen. Heb ook een 4 ster beoordeling gekregen van iemand. Geen idee waarom. Heb zelfs nog afgerond en hem meer gegeven dan gevraagd
Anoniem
Geplaatst: 25-07-19 07:14
Hmpf. Begin deze maand had ik iemand die al zeurde over de prijs van 2 paar ongedragen pumps die ik online heb staan.
Maandag dezelfde persoon, met een bod incl. verzenden dat zo laag was dat ik amper 1/3 van de vp zou overhouden. Geweigerd en tegenbod gedaan, wat alsnog fiks onder mijn vp is maar goed, weg is weg denk ik dan. Krijg ik me daar verdorie toch een resem berichten dat ze alleen maar mooi staan te wezen en zij ze wel zal dragen en vooral "het is nu soldenperiode mevrouw dat moet u toch ook wel weten".
Heb geantwoord dat als ze zo op een cent zit te kijken dat ze daar dan maar gloednieuwe schoenen moet gaan scoren aan -70%, maar dat ik geen winkel ben en dat mijn laatste tegenbod niet meer voor discussie vatbaar is.
Dacht er niks meer van te horen, is ze toch akkoord. Gegevens uitgewisseld. Benieuwd of ze werkelijk betaald en wanneer dat dan gaat zijn of weer met een smoes komt aanzetten.
Ik heb hoofdstel onderdelen van switch te koop, die gekleurde incl de basis frontriem en neusriem, sommige nog nooit gebruikt zelfs, 8 kleuren voor 10- is geen geld maar ik wil nu echt opruimen en ervanaf. Nu kreeg ik een reactie, met de vraag hoe het aan elkaar kon plakken, uitgelegd en ze begreep ze niet. Ik het gefilmd en wilde zij ze graag overnemen. Ja over een week kon ze komen want ze had maar 5- ipv mijn prijs van 10- ik heb gereageerd dat ik niks vast ga houden, als het eerder weg is is het weg, is het nog niet verkocht kan zij volgende week komen. te vaak meegemaakt dat ik iets reserveer, ze afhaken en de andere geïnteresseerden ook voorzien zijn