Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:10

Excuus dit, reden dat, ik was fout, ik deed stom, hij kan er niets aan doen want hij is vroeger gekwetst.
Dit is weer precies hetzelfde riedeltje als eerst.

Zie je niet dat je jezelf volledig de schuld geeft en hem op een voetstuk plaatst?

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:10

Goof schreef:
janderegelaa schreef:
Ik had net een match en nu een date. Woont gelukkig dichtbij :D

Ik ben nu wel benieuwd hoe je spontane date was?

Die was leuk, bij haar thuis. Geen Netflix, wel koffie :D

Niniane

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:12

Dus hij heeft ontkend gigolo te zijn?

Flauwe opmerking, het is jouw leven en denk dat je wel weet wat de meeste hier ervan vinden. Veel succes in ieder geval. :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:13

En niet dat dit er echt toe doet hoor, maar wat vinden je ouders er van dat je dan weer met hem omgaat? Gezien je eerder ook met hen over hem hebt gepraat en toen tot een niet zo'n fijne conclusie bent gekomen.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:14

Ach ik denk dat we allerlei goedbedoelde adviezen kunnen geven, maar inderdaad, soms moet je zelf maar op je bek gaan. Denk gewoon maar goed om jezelf, Resistance.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:29

Het is maar net hoe je behandelt wil worden.. geen een vent hoeft bij mij met zon opmerking van "kan je daar iets aan doen want anders hoeft het voor mij niet" aan te zetten..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:30

Heel eerlijk gezegd dat ik dit ook niet helemaal zien aankomen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf hier wel enorm in herken en hoe ik wellicht de punten van Bokkers zie met 'je moet er zelf achter komen' ..... If it's not meant to be .........

Je kan er aan blijven trekken maar als alle moeite vanuit een partij komt is het geen goede relatie (op welk gebied dan ook, vriendschappelijk, romantisch of überhaupt omgaan met die persoon).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:36

Ik trek er zelf niet aan. Ik wacht rustig af en zie wat er gebeurt. :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:38

Ik zag dit wel aankomen eigenlijk. Je moet het eerst zelf ervaren en inderdaad eerst op je bek gaan.

Ben blij dat ik geen gecompliceerd gedoe meer heb en dat direct afgekapt heb bij mijn vorige date. Nu ik weet hoe het ook kan zijn.. Heerlijk! :) Neem nooit meer genoegen met een wazige gast.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:06

Ik herken mezelf erin met mijn ex. Hij was perfect blabla en beetje bij beetje moest ik me elke keer aanpassen voor hem. In het begin merk je het niet eens. "Oh ja dat is logisch, natuurlijk was ik fout!" Hij vertelde zo'n mooie verhaaltjes en ik geloofde het. Hij hoefde niks te doen want ik was bang dat ik hem kwijt zou raken want hij is toch zo perfect? Uiteindelijk was hij me toch zat ook al had ik me helemaal aangepast naar zijn wens.

Ik hoop met heel mijn hart dat het voor jou anders uitloopt Resistance! Jij moet op nummer 1 staan en niet hij. Jouw gevoelens zijn ook belangrijk. :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:11

Ik vond mezelf ook heel groot op die leeftijd. Examenjaar. En een exvriendje die vreemd was gegaan (ik hield m'n ogen gewoon dicht, had het kunnen weten). Beetje janken over vertrouwen enzo ;). Toch bij huidige vriendje, sinds een jaar nu, helemaal geen problemen met vertrouwen en weet ik het allemaal..
zeg niet dat het bij iedereen zo is hoor. Maar bij veel mensen veranderd er alsnog een hoop na hun oh zo volwassen 18 jaar.

Mijn ex was zoals Neverland beschrijft... nu geleerd dat dat anders kan.

Gun het je resistance, maar vind je niet stevig in je schoenen staan.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:18

Hier ook zo'n ex gehad Neverland. Vreselijk. Manipulerend ook. Uiteindelijk kwam ik bijna het huis niet meer uit zonder hem en geen vrienden meer over :n . Je denkt dat je zoiets niet overkomt, maar het gebeurt (helaas) sneller dan je denkt.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:32

Precies elmira. Hier idd ook nauwelijks vriendinnen meer. Mocht alleen dingen afspreken in overleg met hem etc. Idioot natuurlijk maar ze nemen langzaamaan de regie van jouw leven over.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 23:05

Precies dat. En vaak ben je nog te jong om het zelf te zien. Eens en nooit weer.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 07:56

Ik vind dat jullie het allemaal lang volhouden met goedbedoelde adviezen. Laat haar er toch zelf achter komen hoe de vork in de steel zit. Moet je voorstellen dat we allemaal op non-actief gaan op basis van aannames en interpretaties (via internet)!

Toen ik 19 was ging ik samenwonen joh, en ik was er van overtuigd dat dat een goed idee was :') had niemand me uit m'n hoofd kunnen praten...

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 09:31

Citaat:
Ik ben nu wel benieuwd hoe je spontane date was?

Citaat:
Die was leuk, bij haar thuis. Geen Netflix, wel koffie :D

Zit er een vervolg in denk je? Fijn dat het leuk was!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:06

Neverland schreef:
Ik herken mezelf erin met mijn ex. Hij was perfect blabla en beetje bij beetje moest ik me elke keer aanpassen voor hem. In het begin merk je het niet eens. "Oh ja dat is logisch, natuurlijk was ik fout!" Hij vertelde zo'n mooie verhaaltjes en ik geloofde het. Hij hoefde niks te doen want ik was bang dat ik hem kwijt zou raken want hij is toch zo perfect? Uiteindelijk was hij me toch zat ook al had ik me helemaal aangepast naar zijn wens.

Ik hoop met heel mijn hart dat het voor jou anders uitloopt Resistance! Jij moet op nummer 1 staan en niet hij. Jouw gevoelens zijn ook belangrijk. :)

Dit :j

Time will tell.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:07

Hebben jullie wel eens gehad dat je niks van diegene kan vinden online? :P

Ik heb volgend weekend een date en het lijkt allemaal leuk en aardig... Maar ik weet z'n achternaam (nog) niet en kan met mijn FBI kwaliteiten normaal een hoop vinden maar nu niks, noppes...
Is het raar om naar een achternaam te vragen?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:10

Inderdaad niet heel verrassend. Hoewel, zoals je eerst over hem dacht/hier scheef.. Dat is ineens geen punt meer? Alle schoenen en tandpasta en weet ik niet wat? Ik hoop oprecht dat je niet nog een keer je neus stoot, maar daar kun je alleen maar zelf achterkomen :)

Heb ik ook wel eens gehad Mlies. Toen gewoon bespreekbaar gemaakt.

DanielleB

Van de week vroeg de spontane date dus inderdaad ook om mijn achternaam. Ik al beetje grapje van denk je me te kennen ofzo?
Gaf hij al aan van nee ik wil graag even je op facebook stiekem opzoeken.
Dus toen gewoon elkaars achternaam gewisseld :)

MarlindeRooz

Ik zou gewoon zeggen dat je hem wil stalken dus wat is je achternaam?
Zo hebben wij dat ook gedaan, eerlijkheid voor alles. :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:11

Ik heb dat ook gehad met iemand...
Achteraf voel ik me knap bedonderd :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:11

Ik heb serieus nog nooit vóór een 1e date (en eigenlijk sowieso) iemand opgezocht op internet.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:12

Leuk Resistance, geniet ervan en van elkaar. Jouw keuze en jouw leven. Zolang voor jezelf kunt bepalen of je het leuk genoeg hebt en het het waard is, kan iedereen er wat van vinden, maar jij bent de enigste die iets over jouw leven te zeggen heeft!

Wauw, wat komen een aantal van jullie snel aan (spontane) dates! Wel leuk als je ze zowel in het wild als op tinder tegen komt en snel kunt daten.

Ik kan soms idd ook niks vinden over iemand..maar ik ben ook niet gezegend met FBI kwaliteiten :P

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:18

het is gewoon de periode vh jaar :P

levert de image search niets op?

Mij verwondert het ook niets. Geniet ervan Resistance, alleen tijd zal uitwijzen of jij het juist ingeschat hebt.