De meesten mogen hun loonheffing niet houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Maar kan nurture niet omslaan in nature wanneer het een grote overlevingstrigger heeft opgeleverd? Dus een daadwerkelijke verandering in de erfelijkheid van bepaald gedrag?
Persoonlijk denk ik niet na 1 vechtende generatie in de oorlog, daarvoor is het te kort, maar evolutie-gewijs zou dit wel kunnen na meerdere generaties. Zoals dieren die van nature bang zijn voor bepaalde spinnen met een kleur omdat ze "weten" dat ze giftig zijn. Zou een mens ook kunnen vastleggen dat bijvoorbeeld mensen van een bepaald ras gevaarlijk zijn. Al zal deze inprenting moeizamer zijn omdat wij kunnen relativeren wat dieren doorgaand niet kunnen.
Geen idee of het klopt... het is een ding die ik me af vraag
Steeph schreef:c_alsemgeest schreef:Vaag
Ik zou je bank straks even bellen, die kunnen wel herleiden wie de rekening houder is.
Het enige waar je via google op komt is een of ander Tsjechisch bedrijf.
Jep, die vond ik dus ook
Naja, vooral vaag omdat mijn naam (en voorletter van mijn tweede naam) dus gewoon er correct bij staan. IBAN van de rekening begon wel gewoon met NL××RABO, ga denk ik vanavond het rekeningnummer gewoon even door Google gooien
Riddershow schreef:proberen met een droge cracker, toast oid. Iets wat licht op de maag is. Het hangt af van waarom je overgegeven hebt![]()
Maar als thee en water al niet binnen blijft geef ik je weinig hoop. Wil je toch wat binnen krijgen kun je een boillon proberen.
Pandora2 schreef:Eske_B schreef:Hoe lang na en wat kan je weer eten nadat je een aantal keer hebt overgegeven? Water en thee kan ik al moeilijk binnenhouden.
Echte cola. Wel even flesje opendoen zodat de prik er wat uit kan![]()
Beterschap in elk geval !