Ik hoop dat ze airco hebben op het kantoor waar ik ga werken. Bah, veel te warm. Geef mij maar max 20°C met een briesje en wat bewolking. Komende week is niet leuk voor mij...
Hmm als het nou gewoon even een week droog wordt. Dan kan het gras eraf en de paarden er daarna op.
Agossie
Geplaatst: 07-05-15 13:20
Oh, gelukkig! Overgang mag wat rustiger gaan. Niet ineens 25°, maar geleidelijk en dan lekker op max 25° houden! Dan is het voor mij een prima zomer! Oh, en af en toe een flinke regenbui, liefst 's nachts!
Ik vind heel warm weer heel fijn, maar niet in Nederland. Het is hier zo klef en plakkerig als het warm is. Wij hebben een huis in Zweden, em daar is het 's zomers ook altijd 25-30 °C, maar echt droog. Veel fijner vind ik dat.
En inderdaad zoals Agossie zegt, af en toe een frisse regenbui erbij. Heerlijk. Groeien m'n plantjes ook nog.
Best wel lekker weer gehad, alleen nu word de lucht erg grijs dus denk dat het zo gaat regenen helaas
Rienn
Geplaatst: 07-05-15 17:31
Daarom vind ik de warmte in bijvoorbeeld Egypte ook echt heerlijk, daar is de luchtvochtigheid heel laag. Vorig jaar hadden we dagen van 40 graden er tussen zitten en die waren prettiger dan bv de dagen van 35 graden.
Maar ik houd gewoon van warmte en kijk ook echt uit naar de warmere dagen.
Hier op 't werk is de airco stuk en staat de verwarming aan.. Het is op onze verdieping nu 28 graden. Iedereen staat te zweten als een gek, echt niet te doen. Lijkt me heerlijk om weer naar buiten te gaan
Heerlijk weer vandaag. Het zonnetje probeert zich af en toe te laten zien en gelukkig is de wind wat gaan liggen. Temperatuur ligt ongeveer tussen de 15 á 16 graden
Jaaaa af en toe wat zon erbij is wel lekker. Heb eindelijk weer internet.Vanaf afgelopen maandag geen t.v. en Internet meer,een of andere Poort was kapot bij KPN.