Ik had trouwens pas iets op MP staan met mijn mobiele nummer erbij. Krijg ik een smsje; Vraagprijs? Meer stond er niet in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:nou, ik baal ook, een prachtig wandmeubel gezien, prijs overeengekomen, en dan....gemaild voor afspraak, hoor ik niks meer van haar. Vandaag ook de advertentie weggehaald. Niet eens het fatsoen om even af te mailen dat ze het houd of aan iemand anders heeft verkocht.
Vientje schreef:Zou ik doen, mijne zijn inmiddels al netjes betaald (vraagprijs!) en gaan dadelijk op de postOndertussen stromen er nog steeds biedingen de mailbox in, maar die komen niet aan de vraagprijs. En al hadden ze dat wel gedaan, dan was het alsnog pech gehad want had ze al aan deze meneer beloofd.
Eindelijk weer eens een goede MP-ervaring
Sappos schreef:heb mn iPhone te koop gezet, bieden vanaf 175 euro en gelijk meenemen voor 250 euro. Perfect werkende 4s. Als ik nu naar de Vodafonewinkel ga krijg ik nl 174 euro ervoor. Maar heb mn eerste bod van 120 euro al
ydnew schreef:Als ik iets zie wat ik graag wil en er staat alleen ophalen bij, dan vraag ik eerst per mail of het mogelijk is om toch te verzenden. Vaak willen mensen dat wel doen, vooral bij advertenties die er al wat langer op staan.
net voor de 2e keer een bod gehad van 20,- van dezelfde persoon op iets waar ik 50,- bij heb gezet. eerste keer had ik niet gereageerd, snapt men toch ook wel dat dat 'm niet wordt? nu maar gezegd dat het minimum 45,- is. (is op Portugese mp= olx. ,men kan alleen mailen of bellen bij interesse of een bod)