Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 17:08

GC van zulke vragen zou ik echt de kriebels krijgen! Wat heeft dat nou met de pony te maken?!

Ik had trouwens pas iets op MP staan met mijn mobiele nummer erbij. Krijg ik een smsje; Vraagprijs? Meer stond er niet in :+

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 17:21

:z heb mn iPhone te koop gezet, bieden vanaf 175 euro en gelijk meenemen voor 250 euro. Perfect werkende 4s. Als ik nu naar de Vodafonewinkel ga krijg ik nl 174 euro ervoor. Maar heb mn eerste bod van 120 euro al _O-

bridgetF

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 18:37

nou, ik baal ook, een prachtig wandmeubel gezien, prijs overeengekomen, en dan....gemaild voor afspraak, hoor ik niks meer van haar. Vandaag ook de advertentie weggehaald. Niet eens het fatsoen om even af te mailen dat ze het houd of aan iemand anders heeft verkocht.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 18:48

Ik ben benieuwd. Mijn vader moet over een half uurtje een boekenkast voor mij ophalen, ikzelf om 20.00. Ben benieuwd of het allemaal zo gaat als dat het moet!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 19:02

Kan iemand mij wat vertellen over het verzenden met DHL.

Ik zelf verzend wel vaker met DHL, maar ben nog nooit de ontvanger geweest.
K heb nu 2 dingen gekocht op marktplaats, deze zijn verzonden met dhl naar een servicepunt.

Krijg je alleen een mailtje als het op t servicepunt ligt en je het op kan halen? Of ook dat er een zending voor je geplaatst is met eventuele bezorgdatum op het servicepunt?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 19:14

nee alleen een mail of sms ( net wat je hebt ingesteld) dat je het kunt afhalen op het dhl servicepoint :)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:08

bridgetF schreef:
nou, ik baal ook, een prachtig wandmeubel gezien, prijs overeengekomen, en dan....gemaild voor afspraak, hoor ik niks meer van haar. Vandaag ook de advertentie weggehaald. Niet eens het fatsoen om even af te mailen dat ze het houd of aan iemand anders heeft verkocht.

Oeps iets te voorbarig gemopperd, maar ik mag komen om ze op te halen, mijn avond kan niet meer stuk, ben zo in mijn nopjes!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:38

Afgelopen zondag een krabpaal opgehaald... advertentie staat nog steeds op mp.
Ze vroeg nog of ik de foto had bewaard zodat ik wist hoe hij in elkaar zou moeten, anders zou ze hem mailen. Nou die had ik nog.
Raar dat ie er nog op staat.

Ik ben niet zo`n fan van dhl. Waarschijnlijk omdat ons servicepunt maar 1 x per week pakketten binnen krijgt, dat schiet dus niet op.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:41

Zo, 2 positieve ervaringen. Mijn vader heeft voor mij een kast op gehaald, en ik heb er zelf ook 1 opgehaald. Alle 2 super vriendelijke mensen, bij mij hebben ze zelfs met 3 man helpen sjouwen naar de auto!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:44

Vientje schreef:
Zou ik doen, mijne zijn inmiddels al netjes betaald (vraagprijs!) en gaan dadelijk op de post :D Ondertussen stromen er nog steeds biedingen de mailbox in, maar die komen niet aan de vraagprijs. En al hadden ze dat wel gedaan, dan was het alsnog pech gehad want had ze al aan deze meneer beloofd.

Eindelijk weer eens een goede MP-ervaring :Y)

Ik krijg helemaal geen reacties -O-

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:48

Sappos schreef:
:z heb mn iPhone te koop gezet, bieden vanaf 175 euro en gelijk meenemen voor 250 euro. Perfect werkende 4s. Als ik nu naar de Vodafonewinkel ga krijg ik nl 174 euro ervoor. Maar heb mn eerste bod van 120 euro al _O-

Ik kreeg een bod van 300 en van 320. Daarna een mail dat de gebruiker was verwijderd, kreeg vervolgens nog wel een Engelse mail van die verkoper, echt zo'n spam mail.

Ik vergeet ook wel eens perongeluk om een advertentie te verwijderen nadat het verkocht is.

Vamdaag mijn bureau verkocht voor de vraagprijs, de man belde dat hij het vandaag nog wilde komen halen, prima, want het stond hier al zo in de weg dat het al jn de schuur was gezet.

Zelf druk aan t bieden op meubels. Krijg je een mail terug op je bod, reageer je, hoor je niks meer.

En eentje had ik 145 geboden terwijl her laatste bod 40 was, kreeg ik een mailtje of ik het wel zeker wist. Oeps!! Heb gelijk teruggemaild dat ik 45 bedoelde en dan hoor je niks meer...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 10:00

Ik heb een Wacom tablet gekocht via MP, ben benieuwd. Had gevraagd of de verkoper een mailtje wou sturen als 'ie 'm gepost had, nog niks gehad maar had 'm al even opgezocht, is een Grafisch vormgever met een eigen bedrijf dus ik vertrouw het in die zin wel ..

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 10:37

Joehoe.....eettafel verkocht voor 5 euro minder dan mijn vp! Met als voorwaarde na de oud en nieuw ophalen en dat was prima. Eet zo vervelend zonder tafel :D .

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 11:58

iPhone verkopen op MP is echt hels. Heb nu al 10 mailtjes, variërend van onzinbiedingen en vragen naar de vp, terwijl de advertentie zeeeeeer duidelijk is tot normale biedingen. Hij staat nu op 190 euro maar gaat pas weg als ik mn 5s heb _O- was benieuwd of er interesse zou zijn...nou die is er dus :=

Valt me op dat de mails erg kort en informeel als de best zijn. Geen nette goed opgebouwde mail maar straight to the point :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 12:01

Hahaha ja zonder tafel is vervelend..
Echter bij ons worden alle meubels (tafel, salon tafel, tv kast etc) morgen opgehaald, wij verhuizen de 28e en krijgen de 30e pas de nieuwe meubels... ik zit dus de hele kerst zonder meubels.. haha

Nog steeds geen puf gehad om mijn advertenties opnieuw te plaatsen :( dus ligt lekker stil momenteel

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 12:28

Hier weer wat dingen verkocht.
Had ook een bieder die vannacht rond 2.30 een bod gedaan, en vanmorgen om 7 uur mee akkoord gegaan.
Krijg ik een mail terug, sorry ben ondertussen voorzien duurde namelijk erg lang uw reactie.
Tja sorry is voor een normaal mens gewoon bedtijd :=

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 13:58

Mijn nieuwe boekenkasten zijn zo mooi! Alles staat nu in huis, en k ben dingen aan het verplaatsen van mijn 2 propvolle kasten naar de nieuwe kasten. Ik krijg echt een privé bibliotheek. WHOEI!

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 14:24

Stomme ik....

Was op zoek naar een nieuwe kerk voor mijn kerstdorp.
Mijn huidige kerk is net zo groot als de bakkerij, dat kan natuurlijk niet.

Dacht dat ik tijdens zoeken ophalen en verzenden had aangevinkt. Had namelijk gezien dat er in een straal van 50 km niets word aangeboden.

Had dus niet meer gekeken naar de verzendmogelijkheden bij de advertenties.

Blijkt het dus dat ik op een advertentie heb geboden waar alleen ophalen een mogelijkheid is....Stomstom.

Vrouwtje is akkoord gegaan met mijn bod.
Maar ja, ophalen kan niet.
10 keer mijn excuses aangeboden |(

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 14:45

Als ik iets zie wat ik graag wil en er staat alleen ophalen bij, dan vraag ik eerst per mail of het mogelijk is om toch te verzenden. Vaak willen mensen dat wel doen, vooral bij advertenties die er al wat langer op staan.

net voor de 2e keer een bod gehad van 20,- van dezelfde persoon op iets waar ik 50,- bij heb gezet. eerste keer had ik niet gereageerd, snapt men toch ook wel dat dat 'm niet wordt? nu maar gezegd dat het minimum 45,- is. (is op Portugese mp= olx. ,men kan alleen mailen of bellen bij interesse of een bod)

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 14:51

ydnew schreef:
Als ik iets zie wat ik graag wil en er staat alleen ophalen bij, dan vraag ik eerst per mail of het mogelijk is om toch te verzenden. Vaak willen mensen dat wel doen, vooral bij advertenties die er al wat langer op staan.

net voor de 2e keer een bod gehad van 20,- van dezelfde persoon op iets waar ik 50,- bij heb gezet. eerste keer had ik niet gereageerd, snapt men toch ook wel dat dat 'm niet wordt? nu maar gezegd dat het minimum 45,- is. (is op Portugese mp= olx. ,men kan alleen mailen of bellen bij interesse of een bod)

Dat doe ik normaal ook, stuur ik een poeslief mailtjes of ze het echt niet kunnen verzenden.

Maar had het echt niet gezien, en niet op gelet omdat ik meende ophalen en verzenden te hebben aangevinkt...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 14:59

Kitty, waar staat die kerk? Ken je niemand in de buurt die het eventueel op kan halen en naar jou kan doorsturen?

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 15:05

Reactie op uw advertentie 'Goed werkende iPhone 4s 16GB met gebruiksschade'

h

:')

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 15:14

Beste reactie ooit. Meteen duidelijk toch? :+

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:32

Haha,

Ik vanavond een wii ophalen, ik ben benieuwd...

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:47

Zijn die dingen nu nog eigenlijk duur? Stiekem wil ik een GameCube, met een specifiek spel :') *gaat eens zoeken*