Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:59

Ik erger me aan t feit dat ik t idee heb dat ik ongesteld aan t worden ben, enorme pijn krijg, en er zo allemaal mensen over de vloer komen. Helemaal poedersuiker :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:05

Monteur bij de ketel gehad, maar hij kan het probleem niet oplossen en het bedrijf die dat zou moeten doen is niet bereikbaar. Grrr.

Gelukkig kunnen we wel elektrisch verwarmen met de airco, maar douchen kan ook niet zonder lekkage.

Het allerstomst is dat het komt omdat het leidingwerk niet goed is gelegd, maar ook niet anders gelegd kan worden omdat er te weinig ruimte is. De ketel vervangen voor een kleinere (deze is 22 jaar oud en mega) is de enige echte oplossing, maar de woningbouw verrekt het om dat te doen _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:18

De schuin-bovenbuur is weer aan het springtouwen.

Ga weg tv kijken en spelen op m’n switch zijn vandaag al te overprikkelend. Dit kan ik echt niet hebben.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:28

Ik ben gepromoveerd of gedegradeerd, het is maar hoe je het bekijkt, tot katten portier!

"Uit!! Uit vrouwtje!! Uit!"
Deur open. Rent de tuin in.
Letterlijk 10 seconden later.
"Mauwkoud!! Mauwkoud!!"
Ja... Dat had ik toch gezegd?
Dus weer naar binnen.
Weer vijf minuten later.
--Krab krab aan de deur-- "uit! Vrouwtje uit!!"
Rent naar buiten, rechtsomkeert en stormt weer naar binnen.

Vriendin, ik stook niet voor de vogeltjes.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:47

Blij dat mijn katten nu gewoon liever achter het glas zitten. Heb wel 1 minuut balkon deur open gehad, maar kreeg klachten van de dames. _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:49

Mijn kat die het liefst bovenop de kachel zou gaan liggen, wilde gisteren ook met alle geweld naar buiten :roll:

Het is 12 graden binnen. Ik ga zo even mijn spaceheater aanslingeren :brr:

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 33 min geleden

Ghostattack schreef:
Daphne__ schreef:
Ja klopt, er zitten lampjes onder de ogen en onder de ballonnen + tekst :))

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Er zijn idd heel veel verzamelaars van dit merk tassen. Als ze net uitkomen kosten ze 80,-/100,- maar sommige stijgen behoorlijk in waarde als ze niet meer in winkels te krijgen zijn.

Ik wil nog wel een keer graag naar een beurs en dan zeker met tas, liefst zou ik een tas laten signeren, maargoed dat zal wss een droom blijven :')

Heel vet!
Ik heb hier ook 3 Loungefly tassen staan waarvan de Moonknight ook lampjes bij de ogen heeft :)) Ik vind ze geweldig maar herken de reacties wel. Die van mij zijn wel iets minder opvallend.

[ Afbeelding ]

Ah ik vind je tassen geweldig :D Vooral de Jaws, want die heb ik ook :)) En een Harry potter! Daar heb ik er ook een van, wel een andere, die staat niet op de foto hieronder.
De lampjes in de tassen vind ik zo leuk. Vind het altijd jammer dat de UV tassen amper licht geven, dus lampjes is top haha.

Afbeelding

Sachertorte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25 min geleden

Er gaat een wereld voor me open wb aparte tassen in een thema. Word oud geloof ik. Vind ze een beetje eng wel. Sorry. Maar ieder z'n ding!

Ergernis: de snijdende koude wind op de paddock.