Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 12:59

Ik erger me aan t feit dat ik t idee heb dat ik ongesteld aan t worden ben, enorme pijn krijg, en er zo allemaal mensen over de vloer komen. Helemaal poedersuiker :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 13:05

Monteur bij de ketel gehad, maar hij kan het probleem niet oplossen en het bedrijf die dat zou moeten doen is niet bereikbaar. Grrr.

Gelukkig kunnen we wel elektrisch verwarmen met de airco, maar douchen kan ook niet zonder lekkage.

Het allerstomst is dat het komt omdat het leidingwerk niet goed is gelegd, maar ook niet anders gelegd kan worden omdat er te weinig ruimte is. De ketel vervangen voor een kleinere (deze is 22 jaar oud en mega) is de enige echte oplossing, maar de woningbouw verrekt het om dat te doen _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 13:18

De schuin-bovenbuur is weer aan het springtouwen.

Ga weg tv kijken en spelen op m’n switch zijn vandaag al te overprikkelend. Dit kan ik echt niet hebben.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 13:28

Ik ben gepromoveerd of gedegradeerd, het is maar hoe je het bekijkt, tot katten portier!

"Uit!! Uit vrouwtje!! Uit!"
Deur open. Rent de tuin in.
Letterlijk 10 seconden later.
"Mauwkoud!! Mauwkoud!!"
Ja... Dat had ik toch gezegd?
Dus weer naar binnen.
Weer vijf minuten later.
--Krab krab aan de deur-- "uit! Vrouwtje uit!!"
Rent naar buiten, rechtsomkeert en stormt weer naar binnen.

Vriendin, ik stook niet voor de vogeltjes.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 13:47

Blij dat mijn katten nu gewoon liever achter het glas zitten. Heb wel 1 minuut balkon deur open gehad, maar kreeg klachten van de dames. _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 13:49

Mijn kat die het liefst bovenop de kachel zou gaan liggen, wilde gisteren ook met alle geweld naar buiten :roll:

Het is 12 graden binnen. Ik ga zo even mijn spaceheater aanslingeren :brr:

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 14:32

Ghostattack schreef:
Daphne__ schreef:
Ja klopt, er zitten lampjes onder de ogen en onder de ballonnen + tekst :))

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Er zijn idd heel veel verzamelaars van dit merk tassen. Als ze net uitkomen kosten ze 80,-/100,- maar sommige stijgen behoorlijk in waarde als ze niet meer in winkels te krijgen zijn.

Ik wil nog wel een keer graag naar een beurs en dan zeker met tas, liefst zou ik een tas laten signeren, maargoed dat zal wss een droom blijven :')

Heel vet!
Ik heb hier ook 3 Loungefly tassen staan waarvan de Moonknight ook lampjes bij de ogen heeft :)) Ik vind ze geweldig maar herken de reacties wel. Die van mij zijn wel iets minder opvallend.

[ Afbeelding ]

Ah ik vind je tassen geweldig :D Vooral de Jaws, want die heb ik ook :)) En een Harry potter! Daar heb ik er ook een van, wel een andere, die staat niet op de foto hieronder.
De lampjes in de tassen vind ik zo leuk. Vind het altijd jammer dat de UV tassen amper licht geven, dus lampjes is top haha.

Afbeelding

Sachertorte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 14:39

Er gaat een wereld voor me open wb aparte tassen in een thema. Word oud geloof ik. Vind ze een beetje eng wel. Sorry. Maar ieder z'n ding!

Ergernis: de snijdende koude wind op de paddock.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 15:07

Ik had mn hond haar snoepjesbal even gevuld, maar nu is ie leeg en staat ze de hele tijd met dat ding in Dr bek mij aan te staren :')

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 15:10

Moderatoropmerking:
beste gebruikers van het ergernissentopic
de afgelopen dagen zijn wij als moderatorteam weer heel druk geweest met dit topic omdat er wederom pagina's lang gebruikers en/of topics worden besproken. Met en zonder steken onder water. Zoals te lezen in de openingspost is dit topic daar niet voor bedoeld en willen wij jullie met klem verzoeken om dit in de toekomst achterwege te laten.
Als iemand een ergernis (of wat dan ook) deelt waar je je niet in kan vinden of waar je jezelf aan ergert wees dan de wijste en scroll door zonder erop te reageren. Als er een iemand op gaat reageren is dat het startsein voor anderen om er ook een plasje overheen te doen, dit komt de sfeer niet ten goede. We willen dit topic graag open houden voor jullie omdat het ook heel vaak goed gaat maar als het blijft uitmonden in het bespreken van gebruikers en topics dan word het allemaal wel vervelend en ingewikkeld.
Ik hoop op jullie begrip en inzet in deze

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 15:14

Waarom als ik nepnagels plak er overal lijm zit incl mijn trui en buitenkant(?) van de nepnagels behalve op de plek waar het hoort.
Wat een kriem -O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 15:42

Een aanbieding die geen aanbieding blijkt te zijn. :7
3 doosjes tampons voor €8,50. Per stuk zou ik zonder aanbieding €8,67 betaald hebben voor 3 doosjes. 17cent voordeel, wil ik geen aanbieding noemen. }:0

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 15:44

Sneeuwstorm.... gatver.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 15:54

Sneeuw niet zo erg, beetje jammer dat we het nu niet vertrouwen om met de trailer op pad te gaan en dat betekent dat we niet naar de binnenbak kunnen om te rijden -O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 16:56

Geweldige verzameling zo Daphne

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 17:16

marleen_88 schreef:
Een aanbieding die geen aanbieding blijkt te zijn. :7
3 doosjes tampons voor €8,50. Per stuk zou ik zonder aanbieding €8,67 betaald hebben voor 3 doosjes. 17cent voordeel, wil ik geen aanbieding noemen. }:0

Ik zie dat de laatste tijd wel vaker bij verschillende producten. Dat het echt maar een paar cent scheelt. Voor tampons kijk ik wel eens bij bol.com, die hebben soms wel een leuke aanbieding. (Zo had ik laatst 6 doosjes voor €11,66)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 17:18

De AH is een kei in dat soort 'aanbiedingen'. Je moet echt wel zelf blijven opletten.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 19:09

Kreeg gisteren naar m'n kop geslingerd of ik het feestje wel aan kon omdat ik laatste zei dat m'n sociale batterij ff leeg was. Kwam heel raar / verwijtend over idk.
Dat was toen heel m'n lijf overhoop lag en ik kapot ging van de pijn. Nee dan ga ik even niet naar vriendinnen inderdaad.
"Oh maar heb je al zo lang niet gezien" nee maar je kan het zelf ook een keer vragen of ik langs kom?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 19:23

Hier al sinds dinsdag snotterig en echt goed verkouden en daar lijkt nu toch echt ook een keelontsteking bij gekomen te zijn... Hopen dat ik me morgen goed genoeg voel om te werken, maar dat is echt lekker afhankelijk van hoe ik slaap, want slaap dus ook al een aantal nachten ontzettend bagger.

En ik erger me aan dingen op stal

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 19:46

Dat bepaalde mensen alles kunnen doen en zeggen terwijl andere mensen bij het minste of geringste over de knie gaan.

En het weer, na m’n buiten werk van vanochtend/begin middag ben ik niet meer warm geweest, brr.

Vrijdag en zaterdag leuk in Keulen geweest, genoten en ontspannen, nu ziekjes, hatsjoe.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 23-11-25 19:49, in het totaal 3 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 19:48

Nog steeds niet kunnen stofzuigen.

Ik heb na een dag vooral plat liggen, een dutje en een goede maaltijd een beetje energie. Maar ga ik dat gebruiken voor stofzuigen? :+

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 20:28

Het NOS journaal hapert, is echt irritant om het zo te kijken. Weet ook niet of het aan de NOS, NLziet of aan onze tv ligt..

Inmiddels er achter dat het aan NLziet ligt… hopelijk werkt herstarten
Laatst bijgewerkt door PineApple op 23-11-25 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 20:28

Ik ben ook mn huishouden aan het doen....man ligt met baby op bed..

Maar het gaat traag vanwege de rugpijn.. maargoed..beter iets dan niets

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 20:43

Sterre98 schreef:
Ik erger me aan t feit dat ik t idee heb dat ik ongesteld aan t worden ben, enorme pijn krijg, en er zo allemaal mensen over de vloer komen. Helemaal poedersuiker :+

Pun intended :D

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-25 20:57

PineApple schreef:
Het NOS journaal hapert, is echt irritant om het zo te kijken. Weet ook niet of het aan de NOS, NLziet of aan onze tv ligt..

Inmiddels er achter dat het aan NLziet ligt… hopelijk werkt herstarten

Oh dat hadden wij ook bij het kijken naar shorttrack en nu met het kijken naar Heel Holland Bakt ook. Heb m’n internetverbinding al vervloekt, maar ligt daar dus niet aan.