Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Mocht meteen mezelf en mn hele bed verschonen vanochtend, heb het vannacht blijkbaar niet doorgehad dat ik ongesteld was geworden. Een moordscene was er niks bij
saskiaojan schreef:14.00 afspraak in het zk met mijn vader… zit nu nog te wachten met een volle wachtkamer en ik moet om 15.15 op mijn werk zijn.
En mijn vader heeft nog minder geduld dan ik, dus die zit te puffen en te steunen.
Evercreek schreef:Polarize schreef:Mocht meteen mezelf en mn hele bed verschonen vanochtend, heb het vannacht blijkbaar niet doorgehad dat ik ongesteld was geworden. Een moordscene was er niks bij
Op de een of andere manier wordt ik altijd wakker wanneer ik ongesteld moet worden, ik wordt het ook zo onregelmatig dat ik het niet kan voorspellen. Ben heel erg blij dat mij lichaam me informeert wanneer het dan gebeurt haha
MyWishMax schreef:Nee ben alweer thuis hoor!het is gelukkig maar paar minuten geweest maar al wel meerdere keren achter elkaar gebeurd en was er vandaag klaar mee
soms minuut of 10, meestal korter
Ik ben daar een te groot mietje voor FTbij bekende is dat makkelijker aangeven haha
imaudy schreef:Marcella schreef:Hij had dezelfde arts met operatie en die heeft zijn excuses aangeboden. Gaf ook eerlijk toe dat hij vergeten was blindedarm te controleren. Terwijl ambulance personeel het wel gemeld had. Is een jonge arts.
Wat een groffe fout zeg!
Polarize schreef:Op welk punt bel je de dokterswacht (huisartsenpost wordt m denk ik niet om deze tijd) voor een dazenbeetwant op dit punt kan ik mijn arm niet strekken, is ie dubbel zo dik als normaal en in vergelijking met vanochtend is de uitslag/vlek er omheen ook flink wat verder gegaan. Hij voelt ook lekker warm aan
Polarize schreef:Op welk punt bel je de dokterswacht (huisartsenpost wordt m denk ik niet om deze tijd) voor een dazenbeetwant op dit punt kan ik mijn arm niet strekken, is ie dubbel zo dik als normaal en in vergelijking met vanochtend is de uitslag/vlek er omheen ook flink wat verder gegaan. Hij voelt ook lekker warm aan