Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saskiaojan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:16

14.00 afspraak in het zk met mijn vader… zit nu nog te wachten met een volle wachtkamer en ik moet om 15.15 op mijn werk zijn.
En mijn vader heeft nog minder geduld dan ik, dus die zit te puffen en te steunen.

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:26

Polarize schreef:
Mocht meteen mezelf en mn hele bed verschonen vanochtend, heb het vannacht blijkbaar niet doorgehad dat ik ongesteld was geworden. Een moordscene was er niks bij :')

Op de een of andere manier wordt ik altijd wakker wanneer ik ongesteld moet worden, ik wordt het ook zo onregelmatig dat ik het niet kan voorspellen. Ben heel erg blij dat mij lichaam me informeert wanneer het dan gebeurt haha :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:30

Op 15 juni een claim ingediend bij NS voor geld terug wegens vertraging op 12 juni. Blijkbaar moet er nog een extra controle overheen, want ik heb nog steeds geen reactie en die reis stond net wel vrolijk op mn maandfactuur :7

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:34

Ik kon ook m’n bed net weer verschonen. Maar dat was omdat ik vannacht zowat m’n bed uit dreef. Blijkbaar hadden m’n hersenen de nachtmerries extra spannend gemaakt. :+

Wel jammer want had gisteren ook al m’n bed verschoond. :roll:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:53

Buurman die zondag met spoed naar het ziekenhuis gebracht is en uiteindelijk dezelfde dag naar huis gestuurd is.

Gisteren bij de huisarts geweest en moest direct door naar het ziekenhuis. Hij is gisteren avond gelijk geopereerd. En mag nog even blijven.

Scheurtje in zijn blindedarm. Dit had fout kunnen gaan.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:54

saskiaojan schreef:
14.00 afspraak in het zk met mijn vader… zit nu nog te wachten met een volle wachtkamer en ik moet om 15.15 op mijn werk zijn.
En mijn vader heeft nog minder geduld dan ik, dus die zit te puffen en te steunen.

Hoop dat je ondertussen bent geholpen. Heb weleens anderhalf uur zitten wachten. Twee keer naar de balie gelopen. Bleek eerst dat de dokter nog op de OK stond en daarna was het bij haar dus niet bekend dat ze nog een patiënt moest zien..

Die ene externe. Je zou denken dat je na honderd keer vragen, aangeven dat als het niet lukt er met iemand contact op kan worden genomen, en het feit dat dezelfde handelingen vorig jaar het hele jaar door precies hetzelfde waren, dat je dan onderhand wel weet hoe je iets moet doen. Niet dus. Mail nummer vijf is er dan ook weer uit om te vragen of hij onderhand zijn zaakjes ff op orde wil brengen.

Ah Marcella, breek me de bek niet open over de spoedhulp hier in Nederland :n

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:56

Hij had dezelfde arts met operatie en die heeft zijn excuses aangeboden. Gaf ook eerlijk toe dat hij vergeten was blindedarm te controleren. Terwijl ambulance personeel het wel gemeld had. Is een jonge arts.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:16

Evercreek schreef:
Polarize schreef:
Mocht meteen mezelf en mn hele bed verschonen vanochtend, heb het vannacht blijkbaar niet doorgehad dat ik ongesteld was geworden. Een moordscene was er niks bij :')

Op de een of andere manier wordt ik altijd wakker wanneer ik ongesteld moet worden, ik wordt het ook zo onregelmatig dat ik het niet kan voorspellen. Ben heel erg blij dat mij lichaam me informeert wanneer het dan gebeurt haha :')

Ik word normaal eigenlijk pas 's ochtends ongesteld, maar deze keer blijkbaar niet :+

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:37

Marcella schreef:
Hij had dezelfde arts met operatie en die heeft zijn excuses aangeboden. Gaf ook eerlijk toe dat hij vergeten was blindedarm te controleren. Terwijl ambulance personeel het wel gemeld had. Is een jonge arts.

Wat een groffe fout zeg!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:40

MyWishMax schreef:
Nee ben alweer thuis hoor! :D het is gelukkig maar paar minuten geweest maar al wel meerdere keren achter elkaar gebeurd en was er vandaag klaar mee :') soms minuut of 10, meestal korter

Ik ben daar een te groot mietje voor FT :+ bij bekende is dat makkelijker aangeven haha

Mijn reactie op zoiets kan per moment/dag wisselen :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:44

imaudy schreef:
Marcella schreef:

Wat een groffe fout zeg!

Maar wel goed afgelopen.

Wil rijst koken, maar probleempje met staan. := Verzinnen hoe ik het ga doen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:57

Stoeltje van je eethoek verplaatsen naar de keuken en dan zitten?

Het maakt dat ik heel blij ben dat mijn rug benen het gewoon nog goed doen, zoiets lijkt mij echt waardeloos :knuffel:

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:01

Morgen naar de kaakchirurg om een stuk verstandkies eruit te halen die ze gemist hebben met verstandkies eruit halen vorig jaar augustus. Heb bijna een jaar met klachten rond gelopen maar durfte het niet aan te geven. :\ Hoop echt dat het meevalt met er uit halen, want ben zo zenuwachtig.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:41

Helemaal klaar met een collega van mij die zich veelte serieus neemt en vindt dat ze het recht heeft om als een soort van directrice door de tent te gaan.

Doe even normaal, je bent geen manager dus je hoeft je ook niet zo te gedragen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:51

Wat een tyfus bestuurders op de weg vandaag. Het is dat ik zelf oplette maar anders was ik drie keer de vangrail ingedrukt, omdat mensen denken dat knipperlicht aan betekent dat ze gelijk om mogen -:(-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:26

Saskiaojan was je nog op tijd op je werk?

Marcella wat naar voor je buurman. Gelukkig is het goed afgelopen.
Als het meezit een wijze les voor de arts in kwestie.

Ik ben zo enorm moe.
En witte kleding trekt vlekken aan -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:06

Bij alles wat ik doe krijg ik deze melding…
Al de hele dag Afbeelding

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:15

Ik wilde curry madras maken. Eindstand:
Afbeelding

Heb de staafmixer er maar doorgehaald :+

De naan lijkt wel goed gelukt. Weet alleen niet of het voor herhaling vatbaar is die nog eens zelf te maken. Wat een plak spul zeg :')
Afbeelding

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:45

Op welk punt bel je de dokterswacht (huisartsenpost wordt m denk ik niet om deze tijd) voor een dazenbeet :') want op dit punt kan ik mijn arm niet strekken, is ie dubbel zo dik als normaal en in vergelijking met vanochtend is de uitslag/vlek er omheen ook flink wat verder gegaan. Hij voelt ook lekker warm aan :')

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:47

Polarize schreef:
Op welk punt bel je de dokterswacht (huisartsenpost wordt m denk ik niet om deze tijd) voor een dazenbeet :') want op dit punt kan ik mijn arm niet strekken, is ie dubbel zo dik als normaal en in vergelijking met vanochtend is de uitslag/vlek er omheen ook flink wat verder gegaan. Hij voelt ook lekker warm aan :')

http://www.moetiknaardedokter.nl

Dan kun je je symptomen invullen en dan geven ze je advies. Of het kan wachten tot de dagpraktijk of dat je toch beter even de hap kan bellen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:52

Ja en die vragenlijst werkt al niet meer als je dagelijks, zonder die beet, al de helft van die klachten hebt :+ ze zijn nu wel erger, maar ik ben ook ongesteld en het weer is raar aan het doen, dus het kan door vanalles komen

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 22:25

Polarize schreef:

Zou ik niet voor bellen. Antihistamine erin, zwachtel erom voor compressie en koelen tegen eventuele jeuk. Je kunt ook drainagetape plakken als je sporttape in huis hebt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 22:31

Antihistamine heb ik al geslikt, werkt normaal wel om zo'n reactie op muggenbulten tegen te houden, maar deze van een daas gaat er dwars doorheen. Die bult is ook echt niet grappig, ik heb een 2e elleboog erbij _O-
Maar dan ga ik gerust slapen en zien we morgenochtend wel weer

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 22:34

Koelen (icepack of koud water) en evt ammoniak erop als je dat in huis hebt. Idd tabletje nemen tegen hooikoorts. En morgen aankijken of je naar de huisarts wil gaan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 54 min geleden

De snelweg naar m’n huis was afgesloten. Plus ongeveer de rest van Zwolle. :+

Maar dat op de terugweg De Macarena op de shuffle kwam maakte m’n reis weer goed.

Hoe ik in de auto zat:
=:) :):) *\%/* :#