Heel blij dat ik de weg niet op hoef.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MarlindeRooz schreef:Bellatrix schreef:Vers sneeuw is niet glad toch? Dan kan je toch lopen? Je moet alleen opletten, ik denk dat er genoeg sneeuw valt dat de stoepen enzo niet meer te zien zijn.
Dat maakt nog niet dat het lekker loopt. Ik wil echt wel even een flink stuk wandelen dus dat is heel rottig haha.

Gisteren nog een sneeuw fotoshoot met mijn paard gedaan, ga elke dag ook lekker veel wandelen gewoon in de wijk omdat het zo mooi is, het is zo heerlijk rustig op de weg en de hele wereld is gewoon mooier
Ik voel me weer net een kind van 6 hahaha

Telpeva schreef:Niet per se blij maar ik moest hier om lachen:
Hier kwam net een klein buurjongetje voor het huis langs tijgeren, dus letterlijk op zijn handen, ellebogen en knieeen over de grond door de sneeuw. Zo laag mogelijk voor mijn tuinhekje langs, heel stiekem door het poortje... Om daar zo snel mogelijk zo veel mogelijk sneeuw uit mijn voortuin graaien, en ermee weg te lopen in zijn armen alsof het een grote trofee is
_Jody_ schreef:Moest om 7 uur beginnen, maar werd om 6.25 geappt dat er geen vulling is binnen gekomen en dat als ik wou ik wel thuis mocht blijven
Hutcherson schreef:Ik ben keiblij omdat ik toch het lef heb gehad hooi te gaan halen met de dubbelasser. Ik moest over van die landweggetjes waar niet gestrooid wordt.. Ik had ernstige twijfels of mijn auto de 2000kg op ijs voort kon bewegen en met wat spinnende wieltjes en glijpartijen is het geheel toch thuis gekomen. Manlief heeft onze eigen oprit (daar kan een vrachtwagen op keren) te strooien want juist daar moest ik manoevreren om de balen binnen te krijgen. Maar tis gelukt. Alles is nog heel. Laat die sneeuw maar vallen. Woensdag wordt ook veel voorspeld en dan wil ik naar de efteling.
Indy_Mouse_9 schreef:Ik heb vanmorgen de kinderen met de slee naar school gebracht. En had het beter dan de buurvrouwen, want mijn kinderen hebben het grootste gedeelte elkaar getrokken
Daarna terug gelopen via het bos. Ik kom een meneer tegen, die zegt ‘en, was het nog wat? Goed te doen?’
Ik:![]()
hij: ‘was je niet naar de heuvel?’ (Lijkt zich te beseffen dat hij praat tegen een volwassene) ‘oh. Nou ja. Fijne dag’
Ik vind het bijzonder grappig dat ik met m’n 42 jaren en een slee werd aangezien voor iemand die in haar eentje een kilometer door het bos zou gaan om van de heuvel af te gaan sleeen.
luuntje schreef:Leuk die sneeuwpoppen.
BK je kan gaan aftellen om je pup op te halen.
Blij dat ziekenhuisbezoek vandaag erop zit. Heelhuids weer thuisgekomen.
kosseh schreef:[ Afbeelding ] De route van huis naar de supermarkt loopt of langs de weg, of 100m om en dan langs de boulevard.
Vannochtend wakker geworden met ook hier eindelijk sneeuw die blijft liggen
Even boodschappen gedaan tussen de vergaderingen in. Dan lunch ik zo wel weer terwijl ik doorwerk. Het mini stukje lopen in de sneeuw pakken ze mij niet meer af
996981 schreef:
fjordjes schreef:Opleiding aangeboden door mijn werkgever omdat ze zo tevreden en blij met mij zijn met het werk wat ik nu doe. Heel leuk en ik weet zeker dat ik het ook wel kan maar dan moet ik weer een jaar naar school, opdrachten, examens, reflectie gesprekken en verslagen etc etc. En dat staat me zo tegen omdat dat me onzeker maakt. Zooo moeilijk want ik vind het heel leuk maar ik ben ook zeker niet ongelukkig met het werk wat ik nu doe, ik heb er veel plezier in.
F_T schreef:Ik stond net vast aan de vloer,
En ik vind het vreselijk grappig![]()
Inmiddels los, ik moest op pad vandaag. Gas halen zodat het binnen warm blijft.
Maar ik moest er echt om grinniken net
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
melanie0906 schreef:Ivm drukte rondom school en werk ruim 2 maanden niet op stal geweest. Gisteren eindelijk weer eens gegaan en het was echt prachtig in de sneeuw!![ Afbeelding ]
Wauw... c_alsemgeest schreef:Ingeschreven voor een proef gerichte clinic in het Z2... ondanks dat ik zelf met een zelf afgeroepen wedstrijd pensioen ben
Maar een clinic vind ik dan wel weer leuk om te kijken waar we staan.
Ineke2 schreef:
Bellatrix schreef:Veilig op het werk.
Siggislief schreef:Net de katjes kennis laten maken met een bak sneeuw, mee genomen van buiten..
Moest naar buiten om de poepzakjes weg te gooien, dus later nog even een bakje met sneeuw gepakt.
Daarna in de badkuip gegooid, beide vonden het toch iets koud onder de pootjes...of nat..
Ik hou ervan!hahahatsjoe schreef:De hel dit. En de paarden staan dus gewoon in de storm en sneeuw buiten, rare beesten.
Telpeva schreef:Niet per se blij maar ik moest hier om lachen:
Hier kwam net een klein buurjongetje voor het huis langs tijgeren, dus letterlijk op zijn handen, ellebogen en knieeen over de grond door de sneeuw. Zo laag mogelijk voor mijn tuinhekje langs, heel stiekem door het poortje... Om daar zo snel mogelijk zo veel mogelijk sneeuw uit mijn voortuin graaien, en ermee weg te lopen in zijn armen alsof het een grote trofee is
Marcella schreef:Dat ik nu diverse berichten op Facebook voorbij zie komen van mensen die aanbieden om boodschappen te doen voor mensen die de deur niet uit kunnen.