Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lieser

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 09:03

Afbeelding

Heel blij dat ik de weg niet op hoef.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 09:07

Ik ben heel blij dat ik net een appje van een vriendin krijg dat ze zich heeft afgemeld voor werk. Ze twijfelde omdat ze de enige op de vloer is en de winkel dan dicht zou zijn, maar ze durfde ook de straat niet uit met de auto. Dan is die winkel maar een dag dicht hoor, t is niet alsof mensen met dit weer denken goh ik ga even gezellig naar de Livera _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 09:08

Bellatrix schreef:
Vers sneeuw is niet glad toch? Dan kan je toch lopen? Je moet alleen opletten, ik denk dat er genoeg sneeuw valt dat de stoepen enzo niet meer te zien zijn. :=

Dat maakt nog niet dat het lekker loopt. Ik wil echt wel even een flink stuk wandelen dus dat is heel rottig haha.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 09:17

Omdat mijn baas net belde dat ik lekker thuis mag blijven.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 10:41

Afbeelding
Afbeelding
Best mooi die sneeuw vast geplakt aan de flat.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 10:48

Blij dat mijn kindjes lekker thuis zijn, 1 met onlineles, de ander gewoon afgemeld. Ze vermaken zich, dus geen last van.

Lekker de kersttroep opgeruimd, zo fijn een opgeruimd en bijna weer schoon huis.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 10:49

Ja hier ook lekker kneuterig binnen opruimen. Vanmiddag een stukje wandelen. Verder niks.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 10:52

Sneeuw en school die dicht is, waardoor ik thuis moet blijven van werk, en niet door de sneeuw hoef te rijden *\o/*
Gister de laatste kerstrommel al opgeruimd, dus vandaag kunnen we lekker bankhangen bij de kachel enzo.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 10:54

Ik ben van ellende het huishouden maar aan het doen. Was liever naar de winkel gegaan maar ja dat gaat niet m niet worden

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 11:03

De hel dit. En de paarden staan dus gewoon in de storm en sneeuw buiten, rare beesten.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 11:08

MarlindeRooz schreef:
Bellatrix schreef:
Vers sneeuw is niet glad toch? Dan kan je toch lopen? Je moet alleen opletten, ik denk dat er genoeg sneeuw valt dat de stoepen enzo niet meer te zien zijn. :=

Dat maakt nog niet dat het lekker loopt. Ik wil echt wel even een flink stuk wandelen dus dat is heel rottig haha.

Mini crampons :j

@Urona lekker!

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik geniet enorm van dit weer, zo leuk <3 Gisteren nog een sneeuw fotoshoot met mijn paard gedaan, ga elke dag ook lekker veel wandelen gewoon in de wijk omdat het zo mooi is, het is zo heerlijk rustig op de weg en de hele wereld is gewoon mooier <3 Ik voel me weer net een kind van 6 hahaha

...en ja ik kan fulltime thuiswerken, ook wel lekker :P

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 11:42

Ondertussen gewoon verplicht speelkwartier voor mevrouw :')
Wel heel blij met mijn beslissing om ooit thermolaarzen te kopen voor paardrijden, die dingen zijn ook heerlijk als je nu naar buiten gaat

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 11:52

Er loopt hier een man met ah tassen om z’n schoenen. _O-

Hij is nu zijn stoepje aan het harken. Ja met een echte hark. _O-

Het is iemand die hier als vluchteling gekomen is geloof ik. Dan kan dit wel wennen zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:21

Ach wel een slimme oplossing.

Zo ben ik nu blij met mijn muckboot laarzen voor de moestuin. Zijn ook heerlijk met dit weer.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:27

Niet per se blij maar ik moest hier om lachen:
Hier kwam net een klein buurjongetje voor het huis langs tijgeren, dus letterlijk op zijn handen, ellebogen en knieeen over de grond door de sneeuw. Zo laag mogelijk voor mijn tuinhekje langs, heel stiekem door het poortje... Om daar zo snel mogelijk zo veel mogelijk sneeuw uit mijn voortuin graaien, en ermee weg te lopen in zijn armen alsof het een grote trofee is _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:31

Telpeva schreef:
Hier kwam net een klein buurjongetje voor het huis langs tijgeren, dus letterlijk op zijn handen, ellebogen en knieeen over de grond door de sneeuw. Zo laag mogelijk voor mijn tuinhekje langs, heel stiekem door het poortje... Om daar zo snel mogelijk zo veel mogelijk sneeuw uit mijn voortuin graaien, en ermee weg te lopen in zijn armen alsof het een grote trofee is _O-

Wat zei je, "doe mijn achtertuin ook even ja?"

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:39

Ja dat ging ook door mijn hoofd :') neem mee, neem mee! Hij heeft onbedoeld al de helft van het pad sneeuwvrij gemaakt, de kleine ninja weet niet dat ik blij ben met zijn ondeugende gedrag.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:39

<3 *\o/* je zou hem een complimenten moeten geven :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:49

Dat ik nu diverse berichten op Facebook voorbij zie komen van mensen die aanbieden om boodschappen te doen voor mensen die de deur niet uit kunnen. <3

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 14:30

_Jody_ schreef:
Moest om 7 uur beginnen, maar werd om 6.25 geappt dat er geen vulling is binnen gekomen en dat als ik wou ik wel thuis mocht blijven

Oh ik wil ook zo'n baas! -O-

Hutcherson schreef:
Ik ben keiblij omdat ik toch het lef heb gehad hooi te gaan halen met de dubbelasser. Ik moest over van die landweggetjes waar niet gestrooid wordt.. Ik had ernstige twijfels of mijn auto de 2000kg op ijs voort kon bewegen en met wat spinnende wieltjes en glijpartijen is het geheel toch thuis gekomen. Manlief heeft onze eigen oprit (daar kan een vrachtwagen op keren) te strooien want juist daar moest ik manoevreren om de balen binnen te krijgen. Maar tis gelukt. Alles is nog heel. Laat die sneeuw maar vallen. Woensdag wordt ook veel voorspeld en dan wil ik naar de efteling.

Stoer joh!

Indy_Mouse_9 schreef:
Ik heb vanmorgen de kinderen met de slee naar school gebracht. En had het beter dan de buurvrouwen, want mijn kinderen hebben het grootste gedeelte elkaar getrokken :D

Daarna terug gelopen via het bos. Ik kom een meneer tegen, die zegt ‘en, was het nog wat? Goed te doen?’
Ik: :o?
hij: ‘was je niet naar de heuvel?’ (Lijkt zich te beseffen dat hij praat tegen een volwassene) ‘oh. Nou ja. Fijne dag’

Ik vind het bijzonder grappig dat ik met m’n 42 jaren en een slee werd aangezien voor iemand die in haar eentje een kilometer door het bos zou gaan om van de heuvel af te gaan sleeen. _O-

Ik zie dit zo voor me, ik zie zowel de verwarring bij jou als bij die man haha hilarisch schouwspel voor ogen nu _O-

luuntje schreef:
Leuk die sneeuwpoppen.

BK je kan gaan aftellen om je pup op te halen.

Blij dat ziekenhuisbezoek vandaag erop zit. Heelhuids weer thuisgekomen.

Hoe is je ziekenhuisbezoek geweest? Niets ernstigs hopelijk?

kosseh schreef:
[ Afbeelding ] De route van huis naar de supermarkt loopt of langs de weg, of 100m om en dan langs de boulevard.

Vannochtend wakker geworden met ook hier eindelijk sneeuw die blijft liggen :D

Even boodschappen gedaan tussen de vergaderingen in. Dan lunch ik zo wel weer terwijl ik doorwerk. Het mini stukje lopen in de sneeuw pakken ze mij niet meer af :D

Genieten!

996981 schreef:
Sneeuwpret in de pauze :D

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Dat Jack Russel beentje!!! _O- <3

fjordjes schreef:
Opleiding aangeboden door mijn werkgever omdat ze zo tevreden en blij met mij zijn met het werk wat ik nu doe. Heel leuk en ik weet zeker dat ik het ook wel kan maar dan moet ik weer een jaar naar school, opdrachten, examens, reflectie gesprekken en verslagen etc etc. En dat staat me zo tegen omdat dat me onzeker maakt. Zooo moeilijk want ik vind het heel leuk maar ik ben ook zeker niet ongelukkig met het werk wat ik nu doe, ik heb er veel plezier in.

Dat is echt wel heel mooi bereikt van jou hoor! Mag je echt trots op zijn! Heb je al iets beslist?

F_T schreef:
Ik stond net vast aan de vloer,

En ik vind het vreselijk grappig :')

Inmiddels los, ik moest op pad vandaag. Gas halen zodat het binnen warm blijft.

Maar ik moest er echt om grinniken net

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Percy kijkt erbij alsof "vrouwtje het weer heeft weten te fiksen" _O-

melanie0906 schreef:
Ivm drukte rondom school en werk ruim 2 maanden niet op stal geweest. Gisteren eindelijk weer eens gegaan en het was echt prachtig in de sneeuw!![ Afbeelding ]

2 maanden niet naar je paard??? :wow: Wauw...

c_alsemgeest schreef:
Ingeschreven voor een proef gerichte clinic in het Z2... ondanks dat ik zelf met een zelf afgeroepen wedstrijd pensioen ben :+
Maar een clinic vind ik dan wel weer leuk om te kijken waar we staan.

Have fun!!!

Ineke2 schreef:
Heerlijk zo’n sneeuwhoofd haha. Al dierenfoto’s zijn zo leuk!

Ravi is zo vrolijk
[ Afbeelding ]

Ravi is letterlijk de personificatie van een BLIJ EI *\o/*

Bellatrix schreef:
Veilig op het werk. :D

Goed zo!!
Ook veilig bij de patatbar geraakt gisteren hoop ik?

Siggislief schreef:
Net de katjes kennis laten maken met een bak sneeuw, mee genomen van buiten..
Moest naar buiten om de poepzakjes weg te gooien, dus later nog even een bakje met sneeuw gepakt.

Daarna in de badkuip gegooid, beide vonden het toch iets koud onder de pootjes...of nat.. :')

Hilaaaaarisch idee _O- Ik hou ervan!

hahahatsjoe schreef:
De hel dit. En de paarden staan dus gewoon in de storm en sneeuw buiten, rare beesten.

Denk dat die rare beesten hetzelfde denken over die rare vrouw bij de kachel _O-

Telpeva schreef:

Hilaaaaaarisch, ik heb beeld! _O-

Marcella schreef:
Dat ik nu diverse berichten op Facebook voorbij zie komen van mensen die aanbieden om boodschappen te doen voor mensen die de deur niet uit kunnen. <3

Da's super lief zeg!! <3

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 14:30

Zo, ik ben blij dat ik weer lekker bij ben _O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 14:57

Nee nog niks besloten, dat duurt wel even. Moet dat eerst goed op een rijtje hebben.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 15:28

Heb je gelijk in hoor! Neem lekker alle tijd die je nodig hebt en pas als je echt 200% zeker bent, toe - of afzeggen. Beide zijn ok.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 15:39

Deze 2 <3 koppies op elkaar

Afbeelding

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 15:45

Lief <3