Urbanus schreef:5 mei zijn er superleuke festivals! Ik heb ook wel eens met bokkers afgesproken, was heel leuk!
Ik heb 5 mei een sollicitatie dus die valt al sowieso af voor mij

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik ga zo een feestje meepakken in de stad, vrijmarkten vind ik verschrikkelijk.
Misschien volgend jaar iets met bokkers organiseren? (Of 5 mei??)
fjordjes schreef:Dat er een auto op 'mijn' parkeerplaats staat
Oké, het is natuurlijk niet mijn eigen plek maar openbaar en van de gemeente maar toch
Oké, het is natuurlijk niet mijn eigen plek maar openbaar en van de gemeente maar toch
Ghostattack schreef:fjordjes schreef:Dat er een auto op 'mijn' parkeerplaats staat
Precies dit toen ik net aan kwam rijden thuis. Staat ineens een onbekende auto op "mijn" plekZo irritant! Wij parkeren hier met de buren altijd in dezelfde volgorde en er passen 6 auto's in de 5 vakken. Heel vervelend als er dan zo'n onbekende komt die het hele ritme verstoort
rien10 schreef:Ghostattack schreef:
Precies dit toen ik net aan kwam rijden thuis. Staat ineens een onbekende auto op "mijn" plekZo irritant! Wij parkeren hier met de buren altijd in dezelfde volgorde en er passen 6 auto's in de 5 vakken. Heel vervelend als er dan zo'n onbekende komt die het hele ritme verstoort
Er is helemaal niets van jou bij. Iedereen mag daar staan.
rien10 schreef:Ghostattack schreef:Precies dit toen ik net aan kwam rijden thuis. Staat ineens een onbekende auto op "mijn" plekZo irritant! Wij parkeren hier met de buren altijd in dezelfde volgorde en er passen 6 auto's in de 5 vakken. Heel vervelend als er dan zo'n onbekende komt die het hele ritme verstoort
Er is helemaal niets van jou bij. Iedereen mag daar staan.
Nyaleti schreef:Hond met dikke hakken.
Staat ondertussen al 2,5 week op pijnstillers en ontstekingsremmers maar blijft dik. Bloed goed, ontstekingswaarde laag, geen eens artrose te zien op röntgenfoto's.
Dus wat nu? Foto's worden beoordeeld door een orthopeed en de dierenarts wil gewrichtsvloeistof prikken en grondig laten onderzoeken.
Gelukkig voelt de hond zich goed, hijs wat rustig en staat slecht op maar wandelt vrolijk mee. Maar ik wordt steeds angstiger dat er slecht nieuws uit komt. Berners krijgen al vaak kanker.. haat aan die onzekerheid en het lange wachten.
Staat ondertussen al 2,5 week op pijnstillers en ontstekingsremmers maar blijft dik. Bloed goed, ontstekingswaarde laag, geen eens artrose te zien op röntgenfoto's.
Dus wat nu? Foto's worden beoordeeld door een orthopeed en de dierenarts wil gewrichtsvloeistof prikken en grondig laten onderzoeken.
Gelukkig voelt de hond zich goed, hijs wat rustig en staat slecht op maar wandelt vrolijk mee. Maar ik wordt steeds angstiger dat er slecht nieuws uit komt. Berners krijgen al vaak kanker.. haat aan die onzekerheid en het lange wachten.