Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 11:48

Urbanus schreef:
5 mei zijn er superleuke festivals! Ik heb ook wel eens met bokkers afgesproken, was heel leuk!

Ik heb 5 mei een sollicitatie dus die valt al sowieso af voor mij := Maar kijken voor iets leuks met hemelvaart is zeker een goed plan :)

CupCakes_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 13:10

Hier noemen ze die brommers geen luilakken. Maar het is wel echt al jaren traditie. Ik heb zelf ook een paar keer meegereden en dan voor 0800u al aan je eerste biertje zitten. _O-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 13:21

Urbanus schreef:
Ik ga zo een feestje meepakken in de stad, vrijmarkten vind ik verschrikkelijk.

Misschien volgend jaar iets met bokkers organiseren? (Of 5 mei??)

I'm in! Lijkt me gaaf :D

5de zit ik jammer genoeg nog in Polen goedkope cocktails te tanken. Maar daarna zeker ready to party :Y)

Ergeren van de dag zijn mensen met caravans op de snelweg die niet met een aanhanger kunnen rijden, laat dat onding dan thuis Gerda :roll:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-23 13:47

Ik heb net twee Efteling pins gescoord op de vrijmarkt en ben nu helemaal blij. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 13:57

Ach, ik doe ook niks bijzonders vandaag. Ik mag straks nog aan het werk van 15:00 tot 22:00.

Zit ook maar een beetje op de bank te hangen voor de tv.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 13:59

Jongens, ligt dit aan mij, of kan dit gewoon echt niet meer? Ik kwam meerdere kraampjes tegen in Utrecht waar je met eieren kan smijten. Ik word daar zo boos van. Zoveel mensen in Nederland die niet eens eieren kunnen betalen en ze dan op zo’n manier verspillen.

1 uurtje vrijmarkt gelopen, paar leuke boeken gescoord en nu overprikkeld en mijn haatmeter voor mensen is weer gestegen. _O-
Had ook nog beloofd met mijn moeder een rondje te doen in Arnhem. Daarna gauw door naar paard en ontprikkelen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 14:24

En eieren zijn ook nog eens duur. Gelukkig hoef ik ze niet te kopen.

Uitzondering broedeieren.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 15:12

Dat er een auto op 'mijn' parkeerplaats staat

Oké, het is natuurlijk niet mijn eigen plek maar openbaar en van de gemeente maar toch :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 15:22

fjordjes schreef:

Oké, het is natuurlijk niet mijn eigen plek maar openbaar en van de gemeente maar toch :')

Yep, niet leuk. En vooral niet als het de buren zijn die hem eigenlijk ook op eigen terrein kwijt kunnen maar hem gewoon op de openbare plek neerzetten.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 15:26

fjordjes schreef:

Precies dit toen ik net aan kwam rijden thuis. Staat ineens een onbekende auto op "mijn" plek :') Zo irritant! Wij parkeren hier met de buren altijd in dezelfde volgorde en er passen 6 auto's in de 5 vakken. Heel vervelend als er dan zo'n onbekende komt die het hele ritme verstoort :))

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 16:13

fjordjes schreef:

Zo had ik een paar jaar terug een buurvrouw die naar buiten kwam om mij te vertellen dat ik op 'haar' parkeerplaats stond, want haar zoon stond daar altijd geparkeerd. Terwijl ze een oprit heeft waar 2 auto's achter elkaar kunnen staan.

Kwam haar buurman ook nog even naar buiten om mij te vertellen dat ik ook niet op 'zijn' parkeerplaats mocht staan, en hij heeft ook een oprit waar 2 auto's kunnen staan.

Nou mooi niet he, is gewoon een gemeente plaats en ik betaal ook wegenbelasting :roll:
Ik moest lachen en heb gezegd dat ze hier lekker met elkaar over moeten gaan bakkeleien, ik ga naar binnen :wave:
Heb daarna ook gewoon nog mijn auto daar geparkeerd wanneer daar plek was, t was goed met ze :+

Dat je je er aan ergert, moet je zelf weten. Maar dat je daarna ook nog naar buiten stapt om te gaan vertellen dat het niet mag, want het is 'jouw' plek, vond ik toen wel bizar :+

Niet dat jullie dat deden hoor, maar naar aanleiding van jullie berichten moest ik er ineens weer aan denken :=

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 16:14

Ghostattack schreef:
fjordjes schreef:

Precies dit toen ik net aan kwam rijden thuis. Staat ineens een onbekende auto op "mijn" plek :') Zo irritant! Wij parkeren hier met de buren altijd in dezelfde volgorde en er passen 6 auto's in de 5 vakken. Heel vervelend als er dan zo'n onbekende komt die het hele ritme verstoort :))

Er is helemaal niets van jou bij. Iedereen mag daar staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 16:19

rien10 schreef:
Ghostattack schreef:

Ja natuurlijk. Maar dan mag je je wel ergeren.

Wij hebben ook zo'n systeem hier. En schijtirritant als een vreemde hem dan bij mij voor de deur zetten. Hebben ze gewoon recht op natuurlijk. Maar de teleurstelling is toch altijd weer groot :P .

Het parkeerpleintje is 100m verderop, en als je dan 5 tassen boodschappen hebt is dat een bummer :+ :+
Als bezoek voor ons hem bij buren voor de deur zet word ik altijd wild (stuur ze altijd door naar 't pleintje...) Dus het is jammer dat dat sentiment niet door iedereen gedeeld wordt :') .

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 16:21

Oh, ja, ergeren mag altijd natuurlijk.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 17:46

rien10 schreef:
Ghostattack schreef:

Mijn staat letterlijk tussen quotes in mijn ergernis _O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 17:51

Nu maar eens in de sportschool, blokkeert die ruk schouder weer :n Ben bang dat ik weer terug kan naar de fysio ermee -O-

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 17:52

…dat de buurman me een partij staat te schuren met een elektrische schuurmachine terwijl ik zwaar hoofd heb v moeheid…

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 19:18

Hond met dikke hakken.
Staat ondertussen al 2,5 week op pijnstillers en ontstekingsremmers maar blijft dik. Bloed goed, ontstekingswaarde laag, geen eens artrose te zien op röntgenfoto's.
Dus wat nu? Foto's worden beoordeeld door een orthopeed en de dierenarts wil gewrichtsvloeistof prikken en grondig laten onderzoeken.

Gelukkig voelt de hond zich goed, hijs wat rustig en staat slecht op maar wandelt vrolijk mee. Maar ik wordt steeds angstiger dat er slecht nieuws uit komt. Berners krijgen al vaak kanker.. haat aan die onzekerheid en het lange wachten.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 19:20

Nyaleti schreef:
Hond met dikke hakken.
Staat ondertussen al 2,5 week op pijnstillers en ontstekingsremmers maar blijft dik. Bloed goed, ontstekingswaarde laag, geen eens artrose te zien op röntgenfoto's.
Dus wat nu? Foto's worden beoordeeld door een orthopeed en de dierenarts wil gewrichtsvloeistof prikken en grondig laten onderzoeken.

Gelukkig voelt de hond zich goed, hijs wat rustig en staat slecht op maar wandelt vrolijk mee. Maar ik wordt steeds angstiger dat er slecht nieuws uit komt. Berners krijgen al vaak kanker.. haat aan die onzekerheid en het lange wachten.

:(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 19:23

Nyaleti schreef:
Hond met dikke hakken.

Sterkte :(:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 19:46

Nyaleti schreef:
Hond met dikke hakken.

Onze berner had dit ook en bleek artitis te hebben. Goed dat de dierenarts het gewrichtsvloeistof laat te controleren.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 20:47

Yep, artritis is na lichamelijke onderzoek het meest voor de hand liggend. Alleen hebben ze dan bijna altijd ook erg hoge koorts die door de Metacam heen knalt (en ook hele hoge ontstekingswaarde maar dat weet ik niet meer zeker), mijn hond heeft geen koorts gehad.
Mijn hond doet het niet volgens het boekje zei de dierenarts. Mist de typische symptomen die bij bepaalde aandoeningen horen waardoor het een beetje een raadsel is.
'gelukkig' zijn beide hakken gezwollen wat kanker minder waarschijnlijk maakt maargoed, hij volgt het boekje niet :+
Die onzekerheid is gewoon killing. Zeker omdat dit ras dus gevoelig is voor ziektes en de uitkomst sowieso poedersuiker is. (Artritis = maanden lang op Prednison met alle bijwerkingen vandien)..

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 21:25

Dat mensen zo onaardig tegen elkaar kunnen zijn! Ongelooflijk...

Op internet, in het dagelijks leven.

En vandaag op de markt was ik bij een kennis aan het kijken naar zijn optreden. Gaat er ineens een dame van... Wat zal het zijn... 19/20/21 tegen mij aan schuren.
Maar op zon manier dat ze echt ruzie aan het zoeken was.
Whyyyy mensen. Whyyyy.
Nu ben ik daar (vandaag,) niet gevoelig voor. Maar.... Whyyyy

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 21:34

Waarom duurt koningsdag maar 1 dag en niet een week |(

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 22:23

Vandaag op de wei de dorens weggeknipt, dus in de dorens staan hangen, vervolgens gebeten door een spin(en ja dat prikt best even), vervolgens een stroomstoot gekregen wat geen klein tikje is en de volgende malloot die een scooter van rechts niet zag aankomen. Ben dat inmiddels gewend maar blijft vervelend. voor de rest niets te klagen. :+