[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:47

Ik ken iemand die had 2 gezonde kinderen.
7 miskramen.
De laatste zwangerschap plus bevalling was echt drama en werd haar sterk afgeraden nog zwanger te raken.
Maar zij wilde nog zeker een 3e, ja eigenlijk nog liever meer.

En dat kan ik niet begrijpen.
Ben dankbaar met 2 gezonde kindjes.
En zet je leven niet op het spel zodat die 2 geen mama meer hebben.

Daarnaast deed ze nooit was met de kinderen, dus de grootste vraag was sowieso waarom ze kinderen wilde...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:39

Gewoon, omdat het kan of omdat ze 2 meisjes/jongetjes had en er nog eentje vh andere geslacht bij wilde of, of, of...

Maargoed, ik snap ook niet hoe mijn moeder vrijwillig nog een kind heeft 'genomen' na haar bevalling van mij:
3 weken te vroeg, weeënstorm, stortbevalling, flink uitgescheurd ondanks dat ik een garnaaltje was van 5,5 pond.
De tweede besloot 9 dagen langer te blijven zitten, ze was hoogzwanger tijdens een hittegolf met een wespenplaag from hell en ze hebben haar uit voorzorg ingeknipt omdat er wel heel veel spanning op de uitgang kwam te staan.

Maar het brengt je zoooooo veel he, kinderen krijgen. _O-
Scheuren/knippen, een uitgelubberd lijf, in mijn geval nog een hoop zorgen omdat ik gelijk naar het ziekenhuis moest ivm geelzucht en met 10 maanden nog eens ivm een kwaadaardige tumor op mijn bijnierschors.
Hebben we het nog niet over tepelkloven van heb ik me jou daar, de tweede die zich zogauw die een beetje mobiel werd uit haar ledikant liet storten, elkaar nog net niet letterlijk naar het leven staande kinderen etc.

Geweldig hoor, moeder zijn. :')