Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:04

Appeltje_1 schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat mijn verloofde altijd helemaal van de aardbodem verdwijnt als hij een avond weg is. Nul communicatie over hoe laat hij thuis komt, hij leest al mijn appjes (waaronder de "hey schat, ik zag dat je je sleutel vergeten was, ik heb er een voor je onder de voordeurmat gelegd), maar antwoord ("goh, dankjewel") kan er niet vanaf >;)

Mannen... Een gesprek met ze voeren via de app vind ik echt verschrikkelijk :Y)

Nou dat vind ik nog niet eens het irritantste, maar hij weet dat ik het fijn vind om te weten waar ik aan toe ben. Ik moet morgen gewoon naar school en dus om half acht al op het perron staan, maar daar wordt niet naar gevraagd. We zijn nu 6,5 jaar samen en ik ben sindsdien al enorm veel flexibeler geworden, wat voor mij knap lastig kan zijn door mijn autisme. Maar hij laat gewoon uren lang niets van zich horen. Ik heb dat al zo vaak aangekaart dat ik dat niet prettig vind, maar of het komt niet aan of hij kruipt in de slachtofferrol "want zo vaak ben ik toch niet in mijn eentje 's avonds weg". Dus? Betekent dat dat je op de avonden dat je weg bent mij maar links moet laten liggen? Als hij nou vantevoren wat communiceert over hoe laat en wat en waar dan zeur ik niet, maar dat doet hij ook niet. Alleen dat hij weg is, verder niks. Zit me er nu weer helemaal over op te winden, vind het zo enorm irritant.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:08

xPabloBokt schreef:
Mannen... Een gesprek met ze voeren via de app vind ik echt verschrikkelijk :Y)

Nou dat vind ik nog niet eens het irritantste, maar hij weet dat ik het fijn vind om te weten waar ik aan toe ben. Ik moet morgen gewoon naar school en dus om half acht al op het perron staan, maar daar wordt niet naar gevraagd. We zijn nu 6,5 jaar samen en ik ben sindsdien al enorm veel flexibeler geworden, wat voor mij knap lastig kan zijn door mijn autisme. Maar hij laat gewoon uren lang niets van zich horen. Ik heb dat al zo vaak aangekaart dat ik dat niet prettig vind, maar of het komt niet aan of hij kruipt in de slachtofferrol "want zo vaak ben ik toch niet in mijn eentje 's avonds weg". Dus? Betekent dat dat je op de avonden dat je weg bent mij maar links moet laten liggen? Als hij nou vantevoren wat communiceert over hoe laat en wat en waar dan zeur ik niet, maar dat doet hij ook niet. Alleen dat hij weg is, verder niks. Zit me er nu weer helemaal over op te winden, vind het zo enorm irritant.[/quote]

Snap ik! Zou ik ook niet fijn vinden hoor. Kun je niet een gesprek met hem beginnen met duidelijke argumenten?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:09

Appeltje_1 schreef:
xPabloBokt schreef:
Nou dat vind ik nog niet eens het irritantste, maar hij weet dat ik het fijn vind om te weten waar ik aan toe ben. Ik moet morgen gewoon naar school en dus om half acht al op het perron staan, maar daar wordt niet naar gevraagd. We zijn nu 6,5 jaar samen en ik ben sindsdien al enorm veel flexibeler geworden, wat voor mij knap lastig kan zijn door mijn autisme. Maar hij laat gewoon uren lang niets van zich horen. Ik heb dat al zo vaak aangekaart dat ik dat niet prettig vind, maar of het komt niet aan of hij kruipt in de slachtofferrol "want zo vaak ben ik toch niet in mijn eentje 's avonds weg". Dus? Betekent dat dat je op de avonden dat je weg bent mij maar links moet laten liggen? Als hij nou vantevoren wat communiceert over hoe laat en wat en waar dan zeur ik niet, maar dat doet hij ook niet. Alleen dat hij weg is, verder niks. Zit me er nu weer helemaal over op te winden, vind het zo enorm irritant.

Snap ik! Zou ik ook niet fijn vinden hoor. Kun je niet een gesprek met hem beginnen met duidelijke argumenten?

Dat heb ik echt al zo vaak geprobeerd, maar zoals ik al schreef doet hij er niks mee of kruipt hij enorm in de slachtofferrol onder het mom van "zeur niet zo". Maar ik voel me echt enorm voorbijgelopen.

Had die poedersuiker gewoon binnen moeten laten liggen.

Appeltje_1

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:15

Sorry had ik er niet goed uit gehaald.
Misschien gewoon ook even zijn gedrag "terug doen"? Klinkt heel kinderachtig, maar soms werkt het. Dan beseffen ze zelf hoe vervelend het is.
Gewoon een dag naar school gaan en doen wat je normaal doet zonder te communiceren hoe en wat. Zou dat lukken denk je? :)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:17

Appeltje_1 schreef:
Sorry had ik er niet goed uit gehaald.
Misschien gewoon ook even zijn gedrag "terug doen"? Klinkt heel kinderachtig, maar soms werkt het. Dan beseffen ze zelf hoe vervelend het is.
Gewoon een dag naar school gaan en doen wat je normaal doet zonder te communiceren hoe en wat. Zou dat lukken denk je? :)

Ja, maar dat werkt bij hem niet want hij is heel anders opgevoed dan ik. Zijn moeder wilde nooit weten waar hij was dus dat zit er bij hem niet in als "vervelend".

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:18

Oh ok.
Geen idee dan sorry.. Had je dol graag willen helpen. :)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:18

Wat vervelend voor je Pablo!

Weer met extreme buikpijn :n

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:19

Appeltje_1 schreef:
Oh ok.
Geen idee dan sorry.. Had je dol graag willen helpen. :)

Geen probleem, vind het al super lief van je. Maar krijg nu weer alleen het excuus dat hij "in gesprek was en de tijd niet doorhad".

Ok then.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:22

Dat heb je met bijzonder knappe jongens Pablo, die heb je nooit voor jezelf!

Grapje :*

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:23

Urbanus schreef:

:+ jij maakt me altijd aan het lachen <3

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:23

Urbanus schreef:

_O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:25

xPabloBokt schreef:
Dat mijn verloofde altijd helemaal van de aardbodem verdwijnt als hij een avond weg is. Nul communicatie over hoe laat hij thuis komt, hij leest al mijn appjes (waaronder de "hey schat, ik zag dat je je sleutel vergeten was, ik heb er een voor je onder de voordeurmat gelegd), maar antwoord ("goh, dankjewel") kan er niet vanaf >;)

Herkenbaar. :')
Ik raakte gisteren in paniek omdat 3 kwartier naar het appen 'kom eraan' nog niet thuis was. Hij was bij de buurman 10 minuten fietsen. En hij snapte niet waarom ik me druk maken, want wat kon er in de paar honderd meter gebeuren. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:27

nicole_floor schreef:
xPabloBokt schreef:

Herkenbaar. :')
Ik raakte gisteren in paniek omdat 3 kwartier naar het appen 'kom eraan' nog niet thuis was. Hij was bij de buurman 10 minuten fietsen. En hij snapte niet waarom ik me druk maken, want wat kon er in de paar honderd meter gebeuren. :+

Oh man dit is ook zo herkenbaar. Kon die van mij laatst niet bereiken omdat hij per ongeluk de grens met Duitsland over was gereden vanuit de achterhoek. In mijn hoofd ligt hij dan meteen in een greppel :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:44

Zo herkenbaar ook _O- _O-

Ik heb m'n haar gewassen en nu zit het fantastisch ;(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:48

Urbanus schreef:
Zo herkenbaar ook _O- _O-

Ik heb m'n haar gewassen en nu zit het fantastisch ;(

Net nu niemand het ziet -O-

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:51

De andere verzorgster van mijn verzorgpaard. Wij hebben beide onze dagen. Zij is nog maar 10 dus doet alleen nog gewoon voor de lol door de bak heen rijden. Nou laatst ging ik op wedstrijd en moest ik helaas 1 dag die "van haar is" even innemen. Geen probleem voor haar, mooi! Ze vond het juist heel erg leuk. Ook gezellig mee op wedstrijd mee gekomen.
Maar inmiddels komt ze heel erg vaak gewoon op mijn dag. Kom ik aan op stal, staan dat paard nergens meer! En dan zie ik ze samen rijden in de bak. Lekker.
Ik ga dan gewoon even stallen mesten en het andere paard longeren, maar toch is het irritant... Tis een aardig kind, maar ik zou het wel fijn vinden als ze niet steeds random komt opdagen en dan dat paard gaat rijden etc.
Ik wil ook graag met een energierijk paard even trainen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 23:52

Krullen zijn een vloek en een zegen.

Appeltje, even overleggen?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 00:06

ik heb oprecht zo immens veel pijn en ik snap echt niet hoe, laat het alsjeblieft stoppen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 00:09

fotolijstje schreef:
ik heb oprecht zo immens veel pijn en ik snap echt niet hoe, laat het alsjeblieft stoppen

Morgenochtend de huisarts bellen?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 00:12

Ik twijfel heel erg, het doet echt heel erg pijn maar ik denk dat het "gewoon" komt door de stoelgang :') maar jezus zo erg heb ik het nooit ervaren

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 00:17

fotolijstje schreef:
Ik twijfel heel erg, het doet echt heel erg pijn maar ik denk dat het "gewoon" komt door de stoelgang :') maar jezus zo erg heb ik het nooit ervaren

Ook daar kan de huisarts bij helpen, die kan je sachets geven met poeder om de constipatie te verhelpen. Die kreeg mijn broer ook regelmatig mee toen hij nog vaak last ervan had.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 00:22

Eet een zak suikervrije winegums, dat helpt ook.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 03:29

Plafonddienst...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 06:16

fotolijstje schreef:

Ook daar kan een huisarts je mee helpen! Geen blindedarmontsteking? Beterschap, hoor!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 07:22

Ik begrijp niet, dat als je zó’n pijn hebt, je de dokter niet belt fotolijstje.