Appeltje_1 schreef:xPabloBokt schreef:Dat mijn verloofde altijd helemaal van de aardbodem verdwijnt als hij een avond weg is. Nul communicatie over hoe laat hij thuis komt, hij leest al mijn appjes (waaronder de "hey schat, ik zag dat je je sleutel vergeten was, ik heb er een voor je onder de voordeurmat gelegd), maar antwoord ("goh, dankjewel") kan er niet vanaf
Mannen... Een gesprek met ze voeren via de app vind ik echt verschrikkelijk
Nou dat vind ik nog niet eens het irritantste, maar hij weet dat ik het fijn vind om te weten waar ik aan toe ben. Ik moet morgen gewoon naar school en dus om half acht al op het perron staan, maar daar wordt niet naar gevraagd. We zijn nu 6,5 jaar samen en ik ben sindsdien al enorm veel flexibeler geworden, wat voor mij knap lastig kan zijn door mijn autisme. Maar hij laat gewoon uren lang niets van zich horen. Ik heb dat al zo vaak aangekaart dat ik dat niet prettig vind, maar of het komt niet aan of hij kruipt in de slachtofferrol "want zo vaak ben ik toch niet in mijn eentje 's avonds weg". Dus? Betekent dat dat je op de avonden dat je weg bent mij maar links moet laten liggen? Als hij nou vantevoren wat communiceert over hoe laat en wat en waar dan zeur ik niet, maar dat doet hij ook niet. Alleen dat hij weg is, verder niks. Zit me er nu weer helemaal over op te winden, vind het zo enorm irritant.