Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Nee het is dus niet wettig een betaalmiddel dat een winkelier moet aannemen. Dat staat toch in de wet.
En corona technisch is contant geld een onnodig contact.
moonsparkle schreef:Ik word er misselijk van die beelden van Rotterdammisschien voel ik soms teveel mee maar ik denk dan je ziet veel filmpjes van politie wagens die volledig omsingeld worden en bekogeld, ik zou echt doodsangsten uitstaan, is dit nu vechten voor vrijheid of vragen om meer maatregelen?
Sizzle schreef:In Oostenrijk hebben jongeren een politieauto in brand gezet vanwege de nieuwe maatregelen. Eigenlijk wilde ze een politiebeamte in brand steken
MarlindeRooz schreef:Nee het is dus niet wettig een betaalmiddel dat een winkelier moet aannemen. Dat staat toch in de wet.
En corona technisch is contant geld een onnodig contact.
pmarena schreef:Ik zou persoonlijk een sluiting van de basisscholen op dit moment niet zo'n ramp vinden hoor, laat maar komenHet is natuurlijk klöte met thuiswerken, maar voor dat jochie zou het op zich wel fijn zijn zonder die school-stress met Sinterklaas en dat Corona-gedoe, het is toch wel een intensief jaartje, hoor veel andere ouders er ook over dat die kinderen zo moe zijn
Die zouden er wel van opknappen als ze even 1 of 2 weken niet naar school hoeven
Maar als ze het inderdaad toch zouden willen doen, dan liever nu zo snel mogelijk i.p.v. aan de kerstvakantie plakken.
moonsparkle schreef:Ik word er misselijk van die beelden van Rotterdammisschien voel ik soms teveel mee maar ik denk dan je ziet veel filmpjes van politie wagens die volledig omsingeld worden en bekogeld, ik zou echt doodsangsten uitstaan, is dit nu vechten voor vrijheid of vragen om meer maatregelen?
pmarena schreef:Nou ik denk dat je nog beter nu een week of 2 kan doen, dan wachten tot de kerstvakantie.... want dat vind ik nog wel erg lang weg hoor
Electra63 schreef:moonsparkle schreef:Ik word er misselijk van die beelden van Rotterdammisschien voel ik soms teveel mee maar ik denk dan je ziet veel filmpjes van politie wagens die volledig omsingeld worden en bekogeld, ik zou echt doodsangsten uitstaan, is dit nu vechten voor vrijheid of vragen om meer maatregelen?
Door dit soort idioten hebben we straks weer een avondklok.
En eerlijk gezegd, zou ik dat nog begrijpen ook.
Met dank aan de antivaxxers, idiote politici van FvD, relschoppers en hooligans.
DuoPenotti schreef:Blauwe verf er op die 3 maanden blijft zitten.
En allemaal een boete van 10.000 euro. Ja ook aftrek van loon/uitkeringen. Maak er maar een politie staat van. Vragen ze om.
Elk die zich normaal gedraagt merkt het toch niet.
Electra63 schreef:moonsparkle schreef:Ik word er misselijk van die beelden van Rotterdammisschien voel ik soms teveel mee maar ik denk dan je ziet veel filmpjes van politie wagens die volledig omsingeld worden en bekogeld, ik zou echt doodsangsten uitstaan, is dit nu vechten voor vrijheid of vragen om meer maatregelen?
Door dit soort idioten hebben we straks weer een avondklok.
En eerlijk gezegd, zou ik dat nog begrijpen ook.
Met dank aan de antivaxxers, idiote politici van FvD, relschoppers en hooligans.
Electra63 schreef:Ik heb beelden gezien, dat er 1 is neergeschoten door de politie.
Er schijnt nog iemand neergeschoten te zijn.
En ik zag een filmpje van een afgerukte pink !
robert45 schreef:HC dit is geen protest. Dit heeft ook geen reet te maken met coronamaatregelen.
Deze lui willen gewoon rotzooi schoppen omdat ze dan kunnen rellen tegen de politie.
Je mag het oneens zijn met maatregelen, je mag er zelfs een demonstratie tegen houden. Gewoon normaal, je zegje doen en weer naar huis.
Zodra je gericht politiewagens in de brand steekt, zwaar vuurwerk gooit, agenten dusdanig in nauw drijft dat ze hun wapen trekken en zelfs schieten dan heb je voor mij alle geloofwaardigheid verloren.
Huertecilla schreef:DuoPenotti schreef:Blauwe verf er op die 3 maanden blijft zitten.
En allemaal een boete van 10.000 euro. Ja ook aftrek van loon/uitkeringen. Maak er maar een politie staat van. Vragen ze om.
Elk die zich normaal gedraagt merkt het toch niet.
...en dan nóg vinden mensen het vreemd dat dit soort opmerkingen gedachtes aan WW2 en de jodenster oproepen?
Verder vind ík het hoogst tekenend dat in Ootenrijk een natuurlijke besmetting niet telt.
Daar hebben we de eerste halfjaarlijkse verplichting van IEDEREEN ongeacht natuurlijke weerstand. Proefbalonnetje voor heel Europa?
Ondertussen is de gemanipuleerde angst de slechte raadgever van de meerderheid en zitten we fluks met dit en verbod op contant geld.
Sunnda schreef:En nog vinden mensen het maar normaal.Je verplicht elke zeven maanden enten. Genezen telt niet meer. Heel normaal toch?![]()
Ik blijf het eng vinden hoe makkelijk mensen hun grens verschuift terwijl ze dit voor henzelf goedpraten dat het nodig is.