Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik ken ook werkelijk bijna niemand die zich met kerst en o&n aan de nieuwe regels houdt. De rek is er uit bij de meeste eigenwijze Nederlanders.
Adjepatatje8 schreef:Rytir schreef:Dat opeens buitensporten gaf vorig jaar ook veel drukte op de seh, veel meer gebroken botten en andere letsels volgens een oud collega die daar als arts werkt. Maar ik snap natuurlijk ook, je moet toch wat...
Ik zag ook een krantenkop:
Minder gesport tijdens avondlockdown
Tis een wonder
Zebrastreep schreef:Is voor mensen misschien niet een idee om een fitness apparaat tweedehands aan te schaffen? Of voor een tijdelijke buitensport te kiezen? Mountainbiken / wielrennen is een top optie maar ook hardlopen , wandelen oefenen met behulp van bankjes , boomstammen noem maar op.
Kijk het is rot , maar er valt best wat op te bedenken. Ik heb altijd door kunnen sporten.
Marije_1997 schreef:Fading schreef:Dat ik me al tijden aan de Corona regels houd en nu potverdorie weer 4 weken niet kan kracht trainen in de sportschool
Je weet dat de nieuwe variant minder erg en heftig is dan word gezegd? Komt van de arts die het ontdekt heeft. Deze paniekzaaierij is nergens voor nodig
MarlindeRooz schreef:Snap ik Lau, hopelijk blijven ze weg. Maar het zijn wel mooie dieren.![]()
En snap niet dat mensen zeuren je mocht vandaag nog gewoon winkelen etc. Soms heb je ook dingen nodig? Zat de vorige lockdown ook al zonder panty’s en onderbroeken. Dus dit keer maar wat gehaald.