Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:47

Dat onze paarden nog steeds I&R geregistreerd moeten worden en dit natuurlijk weer op het laatste moment moet gebeuren.

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:48

Rytir schreef:
Dat opeens buitensporten gaf vorig jaar ook veel drukte op de seh, veel meer gebroken botten en andere letsels volgens een oud collega die daar als arts werkt. Maar ik snap natuurlijk ook, je moet toch wat...

Ik zag ook een krantenkop:
Minder gesport tijdens avondlockdown

Tis een wonder :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:48

MarlindeRooz schreef:
Ik ken ook werkelijk bijna niemand die zich met kerst en o&n aan de nieuwe regels houdt. De rek is er uit bij de meeste eigenwijze Nederlanders.

Hier heb je iemand :) met oud en nieuw 1 klasgenoot bij mij.
Met kerst gaan mijn zusje, haar vriend, mijn moeders vriend en ik op bezoek dus ook netjes binnen de maatregelen.
Ik ben zelf erg bang om ziek te worden, overgewicht dus risicogroep.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:50

Adjepatatje8 schreef:
Rytir schreef:
Dat opeens buitensporten gaf vorig jaar ook veel drukte op de seh, veel meer gebroken botten en andere letsels volgens een oud collega die daar als arts werkt. Maar ik snap natuurlijk ook, je moet toch wat...

Ik zag ook een krantenkop:
Minder gesport tijdens avondlockdown

Tis een wonder :')

Die zag ik ook, slaat toch nergens op, wat een ontdekking joh :roll:

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:52

Ik heb een tijdje geleden dit fotolijstje gekocht en wilde er graag een mooie foto van mijn paard in doen.

Afbeelding

Ik kreeg eerst het lijstje niet open.

Afbeelding

En toen bleek de foto er niet helemaal mooi in te passen omdat de stijgbeugels precies over zijn hooft zaten.

Afbeelding

Straks met de zomervacht echt een fotoshoot doen!

Rytir

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 19:03

Kun je de foto niet gespiegeld afdrukken?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 19:09

Zebrastreep schreef:
Is voor mensen misschien niet een idee om een fitness apparaat tweedehands aan te schaffen? Of voor een tijdelijke buitensport te kiezen? Mountainbiken / wielrennen is een top optie maar ook hardlopen , wandelen oefenen met behulp van bankjes , boomstammen noem maar op.

Kijk het is rot , maar er valt best wat op te bedenken. Ik heb altijd door kunnen sporten.

Niet iedereen heeft plek voor zo'n apparaat of doet aan cardio. Hadden we de ruimte gehad stond er hier allang een squat rek maar helaas.

Ik denk dat mensen vooral moedeloos worden van de maatregelen omdat er geen einde aan lijkt te komen. Neemt niet weg dat het natuurlijk verschrikkelijk is voor alle andere zorg die moet wachten nu. Zoals MarlindeRooz ook zei, de rek is eruit.

Edit: zal er nu over ophouden, het is natuurlijk geen Corona topic.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 19:11

Rytir schreef:
Kun je de foto niet gespiegeld afdrukken?

Oja dat is ook een goeie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 19:45

Mensen die zeuren om een lockdown, maar vandaag nog wel even een overvolle stad in gingen…

Eigen schuld dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 19:46

Dat ik me al tijden aan de Corona regels houd en nu potverdorie weer 4 weken niet kan kracht trainen in de sportschool _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 19:49

Fading schreef:
Dat ik me al tijden aan de Corona regels houd en nu potverdorie weer 4 weken niet kan kracht trainen in de sportschool _-:(

Je weet dat de nieuwe variant minder erg en heftig is dan word gezegd? Komt van de arts die het ontdekt heeft. Deze paniekzaaierij is nergens voor nodig

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 19:50

Marije_1997 schreef:
Fading schreef:

Je weet dat de nieuwe variant minder erg en heftig is dan word gezegd? Komt van de arts die het ontdekt heeft. Deze paniekzaaierij is nergens voor nodig

Daar heb je helemaal gelijk in, de geleerden doen dit alleen maar om je te plagen.
Dit bedoel ik met domme mensen dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 19:51

Letterlijk de arts die het ontdekt heeft zegt het. Lol. Dat is iemand met verstand.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-21 19:52

CynthiaV ik snap dat het frustrerend voor je is om dit te lezen aangezien je al lang op revalidatie wacht, maar je moet geen dingen lezen die er niet staan c.q. mensen woorden in de mond leggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 19:52

Marije_1997 schreef:
Letterlijk de arts die het ontdekt heeft zegt het. Lol. Dat is iemand met verstand.

:+ Prima, maar ik kan nu niet meer sporten

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 20:03

De wolf die vlakbij de stallen is gespot. Ik word er toch een beetje nerveus van. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 20:07

Snap ik Lau, hopelijk blijven ze weg. Maar het zijn wel mooie dieren. :))

En snap niet dat mensen zeuren je mocht vandaag nog gewoon winkelen etc. Soms heb je ook dingen nodig? Zat de vorige lockdown ook al zonder panty’s en onderbroeken. Dus dit keer maar wat gehaald. _O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 20:11

Slet genoemd worden omdat ik met de ex van iemand wil afspreken... :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 20:14

fotolijstje schreef:

Dat was vast een gezellig *kuch* persoon.
Probeer de opmerking los te laten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 20:18

fotolijstje schreef:

Ach joh ik word ook voor van alles uitgemaakt omdat ik met vriendjes van chicks afspreekt en met m'n ex etc. Ik weet wel beter zeg in dan.

Ze zijn je aandacht niet waard. Gewoon negeren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 20:21

Lau07 schreef:
De wolf die vlakbij de stallen is gespot. Ik word er toch een beetje nerveus van. :=

Daar was ik ook zo bang voor toen mijn paard nog een veulentje was. Er was toen ook een wolf vlakbij gespot. Gelukkig was die ook zo weer verdwenen.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 20:28

‘Al het onderwijs tot aan de universiteiten sluit.’ Yeahhh!! Ik heb vakantie! Dacht ik. Even. Tot hij zei dat al het praktijkonderwijs doorgang zal blijven vinden.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 20:31

MarlindeRooz schreef:
Snap ik Lau, hopelijk blijven ze weg. Maar het zijn wel mooie dieren. :))

En snap niet dat mensen zeuren je mocht vandaag nog gewoon winkelen etc. Soms heb je ook dingen nodig? Zat de vorige lockdown ook al zonder panty’s en onderbroeken. Dus dit keer maar wat gehaald. _O-

Mag hopen dat je tussen de vorige en deze wel onderbroeken en panty's hebt gehaald. Anders is het vast wat fris aan de billen in deze tijd van het jaar.

Toch braaf wezen mountainbiken. Dat deed ik overigens al voor corona qua sport. Nu blij mee.

Hebben met de kerst 1 avond 4 personen en verder niets. Keurig binnen de regels. Hoe moelijk is het vraag ik me af.
Ik ben het dik zat hoor, al die stomme maatregelen en ik mis vrienden, drankjes doen en gezelligheid. Mentaal is het gewoon best heftig.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 20:38

Fading schreef:
Mensen die zeuren om een lockdown, maar vandaag nog wel even een overvolle stad in gingen…

Eigen schuld dus.

Ik zeurde er vandaag over… En heb de hele dag op de bank mij zitten te verbazen ( of ja verbazen niet echt meer, eerder gelaten) dat het zo druk was in de stad.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 20:38

Vandaag verhuisd wat veel heeft gevraagd van mijn relatie vandaag. Vriend en ik gaan anders om met stress en uiten dat ook anders wat kan botsen. Nu komt dat wel weer goed en keert de rust wat terug.
Maar ik vind het vooral zielig voor de kat die gewoon echt z’n plekje niet kan vinden. Dus ik ga lekker met hem op de bank liggen vannacht. Arm ventje.