Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:xPabloBokt, maar dit kan je stagebegeleider toch niet weten (tenzij je het al eerder aangegeven hebt)? Als je een degelijke begeleider hebt lijkt het mij dat ze jou wel zal respecteren als je je grens aangeeft en zegt het niet over je perfectionisme te willen hebben omdat dit voor jou te persoonlijk is- maar dat je hier wel aan werkt.
Moestuin schreef:Ze willen ons kapot, meer kan ik niet zeggen. Kan alleen maar huilen en afvragen: Waarom wij. Waarom zou je 2 keihard werkende mensen een financieel vonnis van tienduizenden euro's boven hun hoofd hangen. Waarom, waarom, waarom...
xPabloBokt schreef:@zebrastreep ik loop momenteel bij een praktijkondersteuner vanwege alles wat speelt in mijn leven. Mijn moeder is ongeneeslijk ziek, mijn relatie heeft een tijdje op het randje van de afgrond gehangen, ik sta meer op standje overleven dan leven en dan loop ik dus ook nog stage (inmiddels 24 uur i.p.v. 32 uur omdat ik anders helemaal overliep) en heb ik momenteel nog een bijbaan (stop ik 18 juli mee). Oh ja en ik heb 100 m2 huis te onderhouden in plaats van een studentenkamer, want ik woon samen in een tweekapper met een grote tuin.
Mijn praktijkondersteuner heeft letterlijk tegen mijn gezegd dat het nu onverantwoord is voor mij om in mijn trauma's te gaan zitten en beschrijven waar mijn perfectionisme vandaan komt staat voor mij inherent aan in mijn trauma's gaan zitten. Mijn perfectionisme gaat veel verder dan een spreekwoordelijke scheve paal recht willen zetten, maar is een diepgewortelde angst om fouten te maken die mijn leven ontwrichten waardoor ik weer "terug bij af" ben. Ik zoek het niet echt om dat in een stageverslag te zetten en al helemaal niet om daar nu in te gaan duiken als ik al zo overvraagd word.
Gini schreef:Oei, hopelijk niets ernstig met de smid aan de hand dan?
Merexa schreef:Gini schreef:Oei, hopelijk niets ernstig met de smid aan de hand dan?
Ik hoop het ook niet. Degene die haar paard bij mij gestald heeft staan had de afspraak gemaakt en gisteravond nog even met hem gesproken, maar op de telefoon krijgt ze direct voicemail en ik had hem al even een berichtje via Facebook gestuurd, maar daar heeft hij ook nog niet op gereageerd.`
In het verleden hadden we op Zondag een afspraak en kwam hij al niet opdagen met als reden ''Ik had even een luie middag''terwijl er gewon was afgesproken. Afgelopen Maandag heeft hij afgezegd na eerst gezegd te hebben in het begin v/d middag te komen en vervolgens eind v/d middag en toen was het hem te warm..