Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 13:21

Het is Benauwd met een hoofdletter bij de kapper, mijn hemel en dan nog dat mondkapje op continu…

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-21 13:30

@zebrastreep ik loop momenteel bij een praktijkondersteuner vanwege alles wat speelt in mijn leven. Mijn moeder is ongeneeslijk ziek, mijn relatie heeft een tijdje op het randje van de afgrond gehangen, ik sta meer op standje overleven dan leven en dan loop ik dus ook nog stage (inmiddels 24 uur i.p.v. 32 uur omdat ik anders helemaal overliep) en heb ik momenteel nog een bijbaan (stop ik 18 juli mee). Oh ja en ik heb 100 m2 huis te onderhouden in plaats van een studentenkamer, want ik woon samen in een tweekapper met een grote tuin.

Mijn praktijkondersteuner heeft letterlijk tegen mijn gezegd dat het nu onverantwoord is voor mij om in mijn trauma's te gaan zitten en beschrijven waar mijn perfectionisme vandaan komt staat voor mij inherent aan in mijn trauma's gaan zitten. Mijn perfectionisme gaat veel verder dan een spreekwoordelijke scheve paal recht willen zetten, maar is een diepgewortelde angst om fouten te maken die mijn leven ontwrichten waardoor ik weer "terug bij af" ben. Ik zoek het niet echt om dat in een stageverslag te zetten en al helemaal niet om daar nu in te gaan duiken als ik al zo overvraagd word.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 18-06-21 13:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 13:30

Ze willen ons kapot, meer kan ik niet zeggen. Kan alleen maar huilen en afvragen: Waarom wij. Waarom zou je 2 keihard werkende mensen een financieel vonnis van tienduizenden euro's boven hun hoofd hangen. Waarom, waarom, waarom...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 13:39

Mensen die mijn verjaardag zijn vergeten -O-
In een facebookgroep met mensen die elkaar ook in het echt ontmoeten waar ik al sinds het begin zo ongeveer bij zit. Net zoals iedereen mijn verjaardag doorgegeven en de 2 anderen zijn wel gefeliciteerd en ik niet _-:(
Geen wereldprobleem, dat weet ik, maar mijn "beste" vriendin was het ook al vergeten en als ik het vier (coronaproof) komt er weer bijna niemand net als ieder jaar

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-21 14:15

Stagebegeleider die gesprek over bovenstaande feedback al verplaatst en nu een kwartier na de nieuwe tijd er nog steeds niet is. Ik heb wel meer te doen.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 14:17

xPabloBokt, maar dit kan je stagebegeleider toch niet weten (tenzij je het al eerder aangegeven hebt)? Als je een degelijke begeleider hebt lijkt het mij dat ze jou wel zal respecteren als je je grens aangeeft en zegt het niet over je perfectionisme te willen hebben omdat dit voor jou te persoonlijk is- maar dat je hier wel aan werkt.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 14:18

Aan het gezeik over het per ongeluk handen schudden van de koning.Die man is enthousiast en heeft er niet aan gedacht.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-21 14:21

DezeNaam schreef:
xPabloBokt, maar dit kan je stagebegeleider toch niet weten (tenzij je het al eerder aangegeven hebt)? Als je een degelijke begeleider hebt lijkt het mij dat ze jou wel zal respecteren als je je grens aangeeft en zegt het niet over je perfectionisme te willen hebben omdat dit voor jou te persoonlijk is- maar dat je hier wel aan werkt.

Mijn stagebegeleider is op de hoogte van mijn complete privésituatie inclusief oppervlakkig mijn verleden. Ik ben al een open boek maar ook voor mij zijn er grenzen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 14:29

Moestuin schreef:
Ze willen ons kapot, meer kan ik niet zeggen. Kan alleen maar huilen en afvragen: Waarom wij. Waarom zou je 2 keihard werkende mensen een financieel vonnis van tienduizenden euro's boven hun hoofd hangen. Waarom, waarom, waarom...

Nee pritzooi. :(:) :(:)

[***] gefeliciteerd.

Spaans benauwd hebben dit weer is zwaar ruk (en dat zonder mondkapje). %)

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 14:40

Jeetje moestuin wanneer houdt het bij jullie eens op….

Ik heb sinds zaterdag last van mijn rug. Gisteren bij de fysio geweest. Nu nog meer last en kan amper lopen. Maar liggen doet ook pijn. Werk dus maar weer afgezegd

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 14:51

xPabloBokt schreef:
@zebrastreep ik loop momenteel bij een praktijkondersteuner vanwege alles wat speelt in mijn leven. Mijn moeder is ongeneeslijk ziek, mijn relatie heeft een tijdje op het randje van de afgrond gehangen, ik sta meer op standje overleven dan leven en dan loop ik dus ook nog stage (inmiddels 24 uur i.p.v. 32 uur omdat ik anders helemaal overliep) en heb ik momenteel nog een bijbaan (stop ik 18 juli mee). Oh ja en ik heb 100 m2 huis te onderhouden in plaats van een studentenkamer, want ik woon samen in een tweekapper met een grote tuin.

Mijn praktijkondersteuner heeft letterlijk tegen mijn gezegd dat het nu onverantwoord is voor mij om in mijn trauma's te gaan zitten en beschrijven waar mijn perfectionisme vandaan komt staat voor mij inherent aan in mijn trauma's gaan zitten. Mijn perfectionisme gaat veel verder dan een spreekwoordelijke scheve paal recht willen zetten, maar is een diepgewortelde angst om fouten te maken die mijn leven ontwrichten waardoor ik weer "terug bij af" ben. Ik zoek het niet echt om dat in een stageverslag te zetten en al helemaal niet om daar nu in te gaan duiken als ik al zo overvraagd word.

Ik bedoelde het absoluut niet raar! Ik weet hoe je je voelt om met een ongeneselijk familielid toch alles door te moeten zetten qua studie , werken en onderhouden van dingen. Ik heb net hetzelfde meegemaakt , en ondertussen moet je ook nog aan jezelf blijven werken. Ik heb het net zo goed niet gemakkelijk gehad , maar dit wel aangekaart op mijn stage. En je kan het ook gewoon kort houden , hoeft geen uitgebreid verslag. Mijn begeleider weet ook niet mijn hele verleden en waar mijn gedrag exact vandaan komt , maar wel globaal de informatie. Ik heb zelf ook enorm te kampen met angst , en vroeger dacht ik echt van nee daar ga ik nooit over praten dat heb ik vast als enige. Maar nu ik er open over ben ben ik mijzelf gaan ontwikkelen. Ik bedoel het nogmaals niet negatief maar soms kan open worden juist heel fijn uitpakken en je heel sterk maken.

verder wil ik je heel veel sterkte wensen met je moeder! Het is een rotziekte ik heb mijn oma er 1,5 jaar mee zien vechten....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-21 15:05

@zebrastreep nee hoor, zo kwam het ook niet over. Sorry als ik wat bot klink, ik zit er gewoon even doorheen vandaag. Er komt weer zo veel tegelijk op me af momenteel en ik slaap ook slecht door de hitte, dus samenloop van omstandigheden maakt gewoon even dat ik een kort lontje heb..

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 15:28

Webshops waarbij je dan op 'volgende' klikt om naar de volgende pagina te gaan, en dat ie dan ook gelijk onder aan de pagina laadt.
Maar dat er dan bovenaan de pagina geen navigatiebalkje zit. |o

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 15:33

De hoefsmid zou er om 10:00 zijn en geeft de hele dag al niet thuis. Niet te bereiken op de telefoon en niet via Facebook.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 15:43

Oei, hopelijk niets ernstig met de smid aan de hand dan?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 15:45

Jeetje xPablobokt :knuffel: wat een rottijd voor jou!

[***] gefeliciteerd met het volledig passeren van een kwart eeuw :D

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 16:16

Gini schreef:

Ik hoop het ook niet. Degene die haar paard bij mij gestald heeft staan had de afspraak gemaakt en gisteravond nog even met hem gesproken, maar op de telefoon krijgt ze direct voicemail en ik had hem al even een berichtje via Facebook gestuurd, maar daar heeft hij ook nog niet op gereageerd.`
In het verleden hadden we op Zondag een afspraak en kwam hij al niet opdagen met als reden ''Ik had even een luie middag'' -O- terwijl er gewon was afgesproken. Afgelopen Maandag heeft hij afgezegd na eerst gezegd te hebben in het begin v/d middag te komen en vervolgens eind v/d middag en toen was het hem te warm..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 16:20

Merexa schreef:
Gini schreef:

Ik hoop het ook niet. Degene die haar paard bij mij gestald heeft staan had de afspraak gemaakt en gisteravond nog even met hem gesproken, maar op de telefoon krijgt ze direct voicemail en ik had hem al even een berichtje via Facebook gestuurd, maar daar heeft hij ook nog niet op gereageerd.`
In het verleden hadden we op Zondag een afspraak en kwam hij al niet opdagen met als reden ''Ik had even een luie middag'' -O- terwijl er gewon was afgesproken. Afgelopen Maandag heeft hij afgezegd na eerst gezegd te hebben in het begin v/d middag te komen en vervolgens eind v/d middag en toen was het hem te warm..

Irritant ik was dan al na de eerste keren op zoek gegaan naar een andere hoefsmid.... maar nu zou ik ook denken zou er wat gebeurd zijn?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 16:31

[***] Gefeliciteerd! *\o/*

Moestuin en XPablobokt Sterkte voor jullie. :(:) :(:)
Laatst bijgewerkt door Myfairytale op 18-06-21 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 16:33

Moestuin schreef:

:knuffel:

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 16:46

Ach jeetje Moestuin en xPablobokt, ontzettend veel sterkte voor jullie.. :knuffel:

Susanne, gefeliciteerd!!
-

Zweetplekken onder m'n borsten :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 16:55

Ben af en toe gewoon vies duizelig met dit weer, van mij mag het echt klaar zijn nu. Ben nu ook misselijk erbij, bleh... en ik heb geloof ik zeker 2x zoveel gedronken als normaal maar dan nog! Ik hoor het rommelen op zee met onweer maar hier is de lucht nog steeds blauw. Geef nou gewoon regen -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 16:58

Klant die nog even een bak azijn leeggiet om kwart voor vijf op vrijdagmiddag. Had even gewacht tot maandag, want nu wil mn baas dat ik dit nog ga oplossen ook -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 17:19

Weet je… Vorig jaar zijn wij stil gelegd met de verbouwingen aan ons dak. (Hoe en waarom staat hier al ergens uitgelegd maar het was iets waar wij niet aan konden doen waardoor wij zijn stil gelegd) Maanden zonder dak gezeten. Duizenden euro’s schade. Paarden er door moeten weg doen. Uiteindelijk toestemming dat wij golfplaten mochten leggen. Dus dat weer aangekocht voor €5000. En nu ligt de helft. Hoppa, aangetekend schrijven, een hoop eisen erbij. Boeteclausule want wij zouden nu opeens de nok verhoogd hebben (wat niet is gebeurt en wij kunnen bewijzen!) En nu? Tja… Wij zijn aan het rondbellen, proberen alle laatste strohalmen vast te houden. Maar de kost zou nu al naar de €20.000 gaan (opnieuw laten tekenen door een architect, opnieuw aanvragen, rechtzaak aangaan etc) Ik weet het niet meer.

Makelaars gaan nu komen schatten maar wat ze hoorde zitten wij sowieso met een waardevermindering van 35%. Dus verkopen betekend restschuld. Hoe kunnen mensen elkaar dit aan doen? Hoe kunnen ze keihard werkende mensen zo najagen?

Wij hebben al gehoord van meerdere bronnen dat iemand van de gemeente ons er uit wilt want ze willen het voor hun zelf. Wat willen ze? Dat wij voor de rest van ons leven in de schulden zitten? Wij steken nog maar net ons hoofd terug boven water! Ik ben zo boos. Razend. Woedend. Verdrietig. Dit wens je zelfs jou ergste vijand niet toe.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 17:23

Ach moestuin, wat een ellende! Y;(

Hier stoor ik mij ook aan de plakkerige warmte en dat precies toen ik dacht, ik hobbel even snel naar de winkel, toen ging het uiteraard regenen..
Niet genoeg om af te koelen, maar wel genoeg om extra plakkerig te worden -O-