Citaat:Nogmaals; als iedereen zich verantwoorelijker zou gedragen was het een stúk minder allemaal...
KNIP
Tegen het perspectief dat de Tory regering nog meer ´op de centen´ is dan de NL regering, is dat pittig
KNIP
Jullie mogen de handen dichtknijpen als de light versie in NL werkt.
KNIP
Piek, boel 10 dagen dicht en IEDEREEN gediscipileerd met handen/masker/afstand en locaal geen probleem meer.
KNIP
Dan echt VEEL liever wat persoonlijke beperkingen en de economische buikriem aan.
En deze..
Citaat:In El Pais een artikel over de NL situatie. Dat de ´intelligente methode´ van Rutte gefaald heeft door de overschatting van het gezonde verstand van de bevolking. Lijkt mij evident en deze draad geeft voldoende trieste illustraties van het gebrek aan gemeenschappelijke verantwoordelijkheidsgevoel, van het onvoldoende nemen van de eigen verantwoordelijkheid naar anderen. Hier is er over het algemeen een groter bewustzijn
Ik vind het echt heel erg voor Spanje dat de grip niet lijkt te komen..
Ik ben wel heel blij dat het in NL de goede kant op lijkt te gaan.. waar zou het verschil dan in zitten? Gezien het al eerder is aangegeven dat landen van elkaar kunnen leren eventueel..
Overigens vraag ik me ook af welke maatregelen nu voor de daling zorgen.. is dat dan inderdaad het sluiten van o.a. Horeca en even later de Musea e.a. Omdat men eerst dacht dat dat niet veel invloed zou hebben?