Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:33

Telpeva schreef:
Geen auto en ik kan met niemand veilig meereizen, ik ga morgen ruim 6 uur door het land karren met het ov als ik mijn oma nog een laatste keer wil zien want ze is nu stervende. 3 uur heen, 3 uur terug.

Ik ben denk ik gewoon even heel boos op alles rondom corona geloof ik. De bezette bedden waar mij oma eerder niet terecht kon, waar ze nog steeds niet terecht kan, dat ik haar morgen niet kan knuffelen, dat ik sowieso de rest van de familie niet kan knuffelen, dat ik mij af vraag of ik na 6 uur in de trein niet beter meteen in vrijwillige quarantaine moet gaan en of ik het dan wel haal om bij de begrafenis te kunnen zijn, eigenlijk kan ik de hele avond alleen maar janken.

Ik heb geen idee waar je woont, maar misschien kan je bij Sixt oid iets huren voor een dag? Ik kan niet in je portemonnee kijken natuurlijk, maar ik dacht dat verre reizen met de trein ook best aan de prijs zijn.

Heel veel sterkte in ieder geval :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:53

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik ga van het puntje van zuid holland naar geleen (limburg). Heel lief dat jullie hulp willen bieden, met de auto is dit echter ook iets van 2,5 uur enkele reis, 5 uur heen en weer dat kan ik van niemand verlangen vind ik, de trein is niet veel langzamer. Iets huren zie ik niet zitten, ik heb al jaren niet meer gereden, als ik in een auto achter het stuur ga zitten dan kan je mij denk ik zo opgeven voor de allerslechtste chauffeur van nederland :')

Jij ook bedankt Zebrastreep, dat je zusje veel reist en nog niks heeft opgepikt dat maakt mij wel al wat rustiger. Ik neem een lading mondkapjes mee morgen, ik neem ook de eerste trein om 6:15 oid in de hoop dat het dan rustig is (en dan ben ik ook eerder daar)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:54

Telpeva schreef:
Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik ga van het puntje van zuid holland naar geleen (limburg). Heel lief dat jullie hulp willen bieden, met de auto is dit echter ook iets van 2,5 uur enkele reis, 5 uur heen en weer dat kan ik van niemand verlangen vind ik, de trein is niet veel langzamer. Iets huren zie ik niet zitten, ik heb al jaren niet meer gereden, als ik in een auto achter het stuur ga zitten dan kan je mij denk ik zo opgeven voor de allerslechtste chauffeur van nederland :')

Jij ook bedankt Zebrastreep, dat je zusje veel reist en nog niks heeft opgepikt dat maakt mij wel al wat rustiger. Ik neem een lading mondkapjes mee morgen, ik neem ook de eerste trein om 6:15 oid in de hoop dat het dan rustig is (en dan ben ik eerder daar)

:knuffel:

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:56

Tancreda4 schreef:
Nieuws: svp geen hout stoken ivm weersverwachting. Facenbook:svp geen hout stoke ipv weersverwachting.

Neighborhood : jeej, lekker hout stoken!!!

Ik heb dus geen luchtweg problemen. En heb er zelfs last van.

Sorry ik moest echt even lachen over hoe ik dat las :')
Hoop dat je er niet al te veel last van krijgt!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 01:02

Telpeva schreef:

Jij ook bedankt Zebrastreep, dat je zusje veel reist en nog niks heeft opgepikt dat maakt mij wel al wat rustiger. Ik neem een lading mondkapjes mee morgen, ik neem ook de eerste trein om 6:15 oid in de hoop dat het dan rustig is (en dan ben ik ook eerder daar)

Veel sterkte!
Ik reis veel met de trein op verschillende tijden en het is niet heel druk en je kan goed afstand houden. En ook nog geen Corona gehad.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 01:05

Telpeva, ik kan je helaas niet helpen maar ik wil je wel veel sterkte wensen.

Ik erger me aan een oude reclame van de Aldie met hun "gelukkigE nieuwjaar." Wat is dat nu voor Nederlands? Zelfs in het Duits klopt het niet.

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 01:08

De trein is inderdaad heel goed te doen Telpeva, dus maak je daar niet te veel zorgen om :(:) ik moest voor de huidige lockdown nog regelmatig naar school (Helmond - Breda, traject van bijna twee uur) en ik heb me eigenlijk nooit onveilig gevoeld. Ben tot nu toe nog steeds gezond.

Sterkte :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 01:10

Dankjulliewel allemaal, het geeft echt een stuk rust dat het ov wel mee valt, daar zag ik toch heel erg tegenop. Ik kreeg ook hele lieve pb's bedankt voor jullie lieve berichten <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 01:14

Telpeva schreef:

Sterkte! :(:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-01-21 01:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 01:39

Weet je het zeker? Ik kom uit Gorinchem en als ov echt rot voelt neem ik wel m’n ereader mee

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 01:41

MarcoBorsato schreef:
Marije_1997 schreef:
Joepie weer iemand waarmee ik dacht iets serieus te kunnen opbouwen die dom wegvreemd gaat. Lekker dan. Blij dat ik er nu achter ben.

Oh nee! Hoe dan? Wat naar :(:)

_/-\o_ en er ook echt serieus op ingaan.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 01:43

fohadie schreef:

Ik erger me aan een oude reclame van de Aldie met hun "gelukkigE nieuwjaar." Wat is dat nu voor Nederlands? Zelfs in het Duits klopt het niet.

Ik heb dus ergens gelezen dat dit gelukkigeR nieuwjaar moet voorstellen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 01:51

Benthhh schreef:
fohadie schreef:

Ik heb dus ergens gelezen dat dit gelukkigeR nieuwjaar moet voorstellen.

Ah, dat verklaard iets. Maar nog klopt het niet en ik hoor het er niet in.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 01:59

fohadie schreef:
Ah, dat verklaard iets. Maar nog klopt het niet en ik hoor het er niet in.

Ik hoor het ook niet :')

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 06:39

Veel te vroeg op een zaterdag en al 5 dagen dit tijdstip voor te werken _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 07:39

Telpeva schreef:
Dankjulliewel allemaal, het geeft echt een stuk rust dat het ov wel mee valt, daar zag ik toch heel erg tegenop. Ik kreeg ook hele lieve pb's bedankt voor jullie lieve berichten <3

Sterkte vandaag!
Ik reis voor mijn werk dagelijks op het traject Breda-Rotterdam in de spits en dat is op dit moment doordeweeks al prima te doen, dus ik verwacht dat je nu ongeveer een coupé voor jezelf hebt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 08:59

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:
Ik wil met geld toe nog geen stel waar Peugeot op staat :)).

Peugeot is ruk met auto's maar de molens zijn fantastisch. Heb er zelf ook een staan en heb er altijd mee gewerkt in de professionele keuken waar ik heb gewerkt. Niks op aan te merken.

Ik heb ze regelmatig in de handen en vind ze niet mooi, mede door het logo en de naam :).

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 09:07

Haha wat een first world problems, die peper en zout stelletjes. :') Ik heb gewoon die glazen van de supermarkt. :+

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 09:18

Schoonouders, weer eens :') Schoonvader wilt graag alleen met mijn vriend afspreken zodat ze even een mannen onder elkaar momentje willen. Prima, maar het moet per se bij ons thuis want mijn schoonmoeder wilt altijd overal bij zijn en die kan hij niet de deur uit schoppen zonder dat ze mega ruzie krijgen... Dus of ik vanmiddag even een paar uurtjes op wil hoepelen >;) Waar de F moet ik heen tijdens een lockdown? _O- Ik heb ook geen zin om 3 uur op een mini slaapkamer te gaan zitten met mijn laptop ofzo

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 09:22

Captain schreef:
Haha wat een first world problems, die peper en zout stelletjes. :') Ik heb gewoon die glazen van de supermarkt. :+

Oh sorry, ik wist niet dat je hier alleen zwaarwegende wereldproblemen mocht posten als ergernis :).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 09:52

Heb al ongebruikt een peper en zout stelletje staan, maar gebruik geen peper al. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 09:52

Verkeerde been uit bed gestapt? :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 09:54

Kat op hol geslagen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 09:56

Mijn wekker vergeten uit te zetten :+

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 10:04

Flowery schreef:
Schoonouders, weer eens :') Schoonvader wilt graag alleen met mijn vriend afspreken zodat ze even een mannen onder elkaar momentje willen. Prima, maar het moet per se bij ons thuis want mijn schoonmoeder wilt altijd overal bij zijn en die kan hij niet de deur uit schoppen zonder dat ze mega ruzie krijgen... Dus of ik vanmiddag even een paar uurtjes op wil hoepelen >;) Waar de F moet ik heen tijdens een lockdown? _O- Ik heb ook geen zin om 3 uur op een mini slaapkamer te gaan zitten met mijn laptop ofzo

Paardrijden of gezellig naar je schoonmoeder?
(met een fles port en zakje nootjes)