Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 13:25

MyWishMax schreef:
Ik word al een tijd anoniem gebeld en als ik opneem wordt er niks gezegd. Bij niet opnemen ook geen voicemail ingesproken, maar kwam zo vaak voor dat ik anonieme nummer maar geblokkeerd heb nu. Als het belangrijk is spreken ze maar in...

Bij mij was het dan ook echt een privé nummer, kon dus geen telefoonnummer zien. Kan wel m'n telefoon zo instellen dat nummers die niet in m'n contacten staan me ook niet kunnen bellen krijg er wel een melding van en ze worden naar m'n voicemail door gestuurd.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 13:30

Voor de mensen die steeds anoniem gebeld worden door reclame bureaus zeg dat je in de bewindvoering zit vaak haken ze dan al snel af. ( niet dat het erg is om bewindvoering te hebben voordat mensen zich aangesproken voelen :o )

Wij werden thuis ook plat gebeld voor een 088 nummer. Ging steeds 1 keer af en dan niet meer. Soms wel langer maar dan hoorde je niemand aan de andere kant van de lijn. Op gegeven moment was ik snel genoeg en heb ik opgepakt. Heel rustig begonnen vroegen ze naar een naam ja op gezegd ( dat zou ik dus niet meer doen) en toen begonnen ze over woont u aan de ..... straat. Toen zei ik van nee ik woon aan de flikkeropenbelmijnietweerstraat en toe opgehangen. Belden ze nog een keer was die vent een beetje dom aan het lachen. Toen maar gezegd dat hij niet zo zielig moet doen en ik hem anders vastzet aan een abonnement als ze nog 1 keer bellen.

Ze hebben nooit weer gebeld :')

--

Ik erger mij echt aan de mensen van viruswaanzin. Ik heb net met verbazing naar het kort geding gekeken tegen de staat via een livestream. De staat geeft duidelijk aan dat zonder maatregelen er minstens 35000 mensen in het ziekenhuis of op de ic zouden belanden. Beetje dom lopen ze te lachen.

En dat één van de twee mannen duidelijk zijn haar al een aantal jaar niet meer wast. Is denk ik niet zo goed voor je zo te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 13:34

AnnexUdith schreef:
Ik erger mij echt aan de mensen van viruswaanzin. Ik heb net met verbazing naar het kort geding gekeken tegen de staat via een livestream. De staat geeft duidelijk aan dat zonder maatregelen er minstens 35000 mensen in het ziekenhuis of op de ic zouden belanden. Beetje dom lopen ze te lachen.

En dat één van de twee mannen duidelijk zijn haar al een aantal jaar niet meer wast. Is denk ik niet zo goed voor je zo te zien.

Mijn Facebook staat vol met 1.5 meter is onzin, we laten ons bang maken door de overheid. Corona is het zelfde als de griep blablabla.
Ik word daar zo moe van. En heb dan echt zoiets van kan mezelf beter isoleren want deze mensen kunnen mij ziek maken waar ik geen behoefte aan heb.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 13:37

Marije_1997 schreef:
AnnexUdith schreef:

Mijn Facebook staat vol met 1.5 meter is onzin, we laten ons bang maken door de overheid. Corona is het zelfde als de griep blablabla.
Ik word daar zo moe van. En heb dan echt zoiets van kan mezelf beter isoleren want deze mensen kunnen mij ziek maken waar ik geen behoefte aan heb.

Ik heb er ook heel veel op Facebook ik hou ze wel als vriend maar volg ze niet meer dus nieuwsberichten komen dan niet meer voorbij.
Zulke mensen zijn pas een gevaar voor het virus heb dan zoiets krijg het en bouwen jullie de immuniteit maar op zullen ze vast gaan roepen dat ze het ingespoten kregen via vlees ik zie het al zo voor me

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 13:45

Marije_1997 schreef:
MyWishMax schreef:
Ik word al een tijd anoniem gebeld en als ik opneem wordt er niks gezegd. Bij niet opnemen ook geen voicemail ingesproken, maar kwam zo vaak voor dat ik anonieme nummer maar geblokkeerd heb nu. Als het belangrijk is spreken ze maar in...

Bij mij was het dan ook echt een privé nummer, kon dus geen telefoonnummer zien. Kan wel m'n telefoon zo instellen dat nummers die niet in m'n contacten staan me ook niet kunnen bellen krijg er wel een melding van en ze worden naar m'n voicemail door gestuurd.

Ja hier ook geen nummer zichtbaar dus echt anoniem. Onbekende nummers laat mijn telefoon al zien of het bijvoorbeeld spam kan zijn en dan blokkeer ik ze of als ik opneem en het dus spam is haha.

Ik zie nu dus wel dat er anoniem gebeld is maar krijg geen melding meer, lekker rustig.

DezeNaam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 13:58

Dat het een Corona broeikas is in de stad. (Erg leuk als je erdoor moet fietsen om naar je werk te gaan, ofja, fietsers moeten afstappen zodat mensen op elkaar gepakt kunnen dineren. Echt, de Belgische infrastructuur... De andere beschikbare wegen bestaan uit verdomd irritante kasseien die je fiets bijna uit elkaar doet vallen.)

Plus dat ik me constant misselijk voel door de hitte op mijn kamer. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 13:59

Herkenbaar die misselijkheid door de warmte, hier ook

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 14:07

Ja hier hetzelfde. Maar moet wel echt goed eten anders val ik flauw op mijn werk. Het is hier nu al 32 graden binnen op mijn werk (frietzaak)
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 25-06-20 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 14:24

Marije_1997 schreef:
AnnexUdith schreef:

Ik deel zulke dingen ook.
Omdat ik inmiddels zover ben dat sommige dingen zo krom zijn ( kijk naar de maatregelen ) dat ik gewoon niet meer kan geloven dat het echt nog nut heeft

Máár ik ben wel zo iemand die in openbare ruimtes netjes afstand houd en mijn winkelkar poetst hoor ;)
Geven en nemen...

Kan het minder warm? Ben er gewoon niet goed van 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 14:28

Ik doe alleen afstand (doe ik altijd al, want ik heb een hekel aan mensen) en m'n handen wassen (ook niet altijd) en het liefst ook thuis werken (zit nu werkeloos thuis dus ideaal) en ik snap heus wel dat niet iedereen er vrede mee heeft, maar wat extra op hygiëne letten en afstand houden lijkt mij niet het meest lastige.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 14:29

Lestrange01 schreef:
Oh en ik erger me eraan dat ik mijn arts moet bellen omdat hij een verkeerde verwijzing heeft uitgeschreven en dit zo snel mogelijk aangepast moet worden. Maar ik vind het zo eng om daarvoor te bellen, dan lijk ik zo'n bitch :=

Oké ik heb gebeld en het was niet zo angstaanjagend als ik had gedacht :')

Het voordeel van lichamelijke problemen hebben is wel dat ik zo vaak met dokters, ziekenhuizen en zorgverzekeraars moet bellen dat ik inmiddels bijna helemaal over mijn bel angst heen ben _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 14:33

MyWishMax schreef:

Heb dus ook alle anonieme nummers geblokkeerd. En als ik een nummer heb zet ik deze apart op blokkeren. :')

Oude litteken loop te klieren.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 14:57

aan de bouwvakkers die laatst al zeiden dat ze ons wel even wilden afkoelen door ons nat te spuiten en nu naar een vrouw (niet naar mij ik zit binnen) op straat riepen “zo lekkere tieten hoor” en “wil je mn nummer dan kunnen we afspreken”? Wtf man

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 15:32

theadora99 schreef:
aan de bouwvakkers die laatst al zeiden dat ze ons wel even wilden afkoelen door ons nat te spuiten en nu naar een vrouw (niet naar mij ik zit binnen) op straat riepen “zo lekkere tieten hoor” en “wil je mn nummer dan kunnen we afspreken”? Wtf man

Dat is de humor van bouwvakkers. Kun je gwn negeren. Bouwvakkers sporen niet (sowieso bouwmensen)

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 15:34

theadora99 schreef:

Ik ga daar ook erg slecht op.. zo moeilijk is het toch niet om je in te houden toch? Net een stel pubers..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:00

Waarom is alles bij DUO zo vreselijk ingewikkeld... Ik vindt dat ze studenten wel een beetje tegemoet mogen komen tijdens de crisis....

Ik krijg straks geen stufie meer op zich prima weet ik al 2 jaar dus ook wel wat voor gespaard en besloten dat ik maar ga lenen dat het even niet anders is. OV kaart is wel een halfjaar verlengd tot en met december en het laatste halfjaar moet ik het zelf betalen.

Laatste keer dat ik mijn OV kaart heb gebruikt is eind januari begin februari dus ik dacht ik probeer het gewoon eens te vragen of dat niet gewisseld kan worden omdat ik nu niet met de bus ga.

Nee mevrouw dan moet u alles nu stopzetten dus ook de basisbeurs.

Ahum dat is mijn inkomen nu dus dat gaat hem niet worden.

Vindt dat er sowieso naar het lesgeld gekeken moet worden we gaan straks 3 uur per week fysiek les krijgen , en ook nog in de avond.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:15

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:19

Deze warmte... Ik wil van alles doen op stal, maar het is gewoon té warm

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:41

lenaa_tje schreef:
Nu doet drinken met blaren in je mond ook wel verschrikkelijk pijn. Zeker met dingen als sap.

ja dat snap ik wel maar uitdroging is ook niet alles.
Hij heeft droge luiers zowat. Gaat sinds middag gelukkig weer ietsje beter

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:48

Marije_1997 schreef:
Ik doe alleen afstand (doe ik altijd al, want ik heb een hekel aan mensen) en m'n handen wassen (ook niet altijd) en het liefst ook thuis werken (zit nu werkeloos thuis dus ideaal) en ik snap heus wel dat niet iedereen er vrede mee heeft, maar wat extra op hygiëne letten en afstand houden lijkt mij niet het meest lastige.

Vooral het eerste gedeelte van je zin _O-
Ik ga ook altijd op de minst drukke tijdstippen naar de winkel _O-
Nog kan ik me ergeren aan mensen.
Niet perse om de 1,5 meter maar ik kan sowieso geen mensen dichtbij om mij dulden :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:50

wemkelover schreef:
lenaa_tje schreef:
Nu doet drinken met blaren in je mond ook wel verschrikkelijk pijn. Zeker met dingen als sap.

Ik ben echt een leek wat kinderen betreft (en wilde dat ook graag zo houden :') ), maar zou het minder pijnlijk voor hem zijn als hij ijswater zou drinken? En dan gewoon een paar kleine slokjes per keer.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:52

Ik ben al een poosje duizelig .. leuk hoor die warmte :') Gelukkig is het nog maar 25 graden hier binnen..

Heb toch goed gegeten en veel gedronken maar helaas..

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 17:03

Chanicha mijn FB wilde ook niet meer openen na een update.
Ik heb de app verwijderd. En na opnieuw erop zetten doet FB het weer.

Wemkelover, eet je kindje wel waterijsjes?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 17:04

Mkango schreef:
wemkelover schreef:

Ik ben echt een leek wat kinderen betreft (en wilde dat ook graag zo houden :') ), maar zou het minder pijnlijk voor hem zijn als hij ijswater zou drinken? En dan gewoon een paar kleine slokjes per keer.

Of van die vrieslolly's die je bij de jumbo voor een paar cent kan halen? Zeker met dit weer zijn die zo ontdooid maar heeft ie toch vocht en wat smaak en koud!
(maar ook ik ben een leek …)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 17:14

Mkango schreef:

Ik ben echt een leek wat kinderen betreft (en wilde dat ook graag zo houden :') ), maar zou het minder pijnlijk voor hem zijn als hij ijswater zou drinken? En dan gewoon een paar kleine slokjes per keer.[/quote]

klopt heb je gelijk in, maar ook dat wou hij niet. Zelfs geen waterijsjes.
Moet zeggen dat het vanmiddag redelijk is gegaan dus misschien het ergste al gehad, ik hoop het.
Als het eens een dagje minder is alla, maar speelt al vanaf vrijdag, en het is zo warm. En dan bijna alle luiers droog en als er wat in zit ook minimaal. En dokters zeggen alleen maar uitzieken... dat frustreerd dan (beetje moeder bezorgheid dat fout gaat). Hij is te jong om uit te leggen waarom en ook te jong om te zeggen je doet het maar... maar goed gaat al iets meer in als paar dagen terug dus wie weet ...