DubbelFun schreef:Vinted ken ik niet, hoor er veel vervelende dingen over (dat je je geld niet krijgt als de koper niet 200% tevreden id e.d.).
Ik ben echt heel tevreden over Vinted
Veel meer vlotte verkopen omdat mensen direct kunnen kopen, een stuk minder gedoe over verzenden en kosten en rare vragen etc. De afzetmarkt is een stuk groter omdat het ook naar het buitenland gaat en de verzendkosten zijn lager dan op MP omdat vinted bijdraagt. Ik heb echt al heel veel gekocht en verkocht en echt maar 1 of 2x gedoe gehad. Waarvan 1x een pakket van Homerr wat door koper als vermist werd opgegeven maar een dag later werd geleverd. Het voelt alleen soms een beetje gek dat je iets kunt kopen zonder echt contact te hebben. Maar ik doe nu vooral Vinted inmiddels en nauwelijks nog MP.
Heb er op MP nu ook zo een. Heb een retro loopauto erop staan. Krijg ik alleen een bod, ik ga akkoord en vraag wanneer hij hem wil komen halen want het is best een flink ding. Komt er alleen 'opsturen' terug. Heb er al geen zin meer in als er niet normaal gecommuniceerd kan worden, dus stuur terug dat dat niet zal gaan omdat ik geen doos heb waar hij in past en dat ik zonder doos het risico niet wil nemen. Komt er toch ineens een gesprek op gang van meer dan 1 woord per keer, dus heb aangegeven dat ik wel even ga kijken of ik aan dozen kan komen die ik aan elkaar kan plakken. Verwacht nog wat pakketten deze week. Dat was oké. Maar had eik haast al de handdoek in de ring gegooid, ware het niet dat hij een goed bod deed en er nog geen andere reacties zijn.