Silly1972 schreef:Nee, ik ben niet zo goed in verhalen vertellen haha
Ben wel heel open, maar niet in verhaal vorm.
Maar leuk toch, fijne uitlaatklep.
Grappig, ik dus ook totaal niet, verhalen vertellen.. maar ben dus wel heel open. Dus daar begon het mee, wat ik zou doen als..
Hmm, werd het toch nog een heel verhaal
Relaxed schreef:Ik vind dat echt verschrikkelijk, zo nep.. Zit je beetje via de app verzinsels te delen, nee dan liever het echte werk

Oh, dit was dus echt totaal niet net of een verzinsel. Het was ontzettend beeldend juist. Maar vooral vanwege de gedachtes erbij, het ging niet om het pure plastische, dat maakte het juist zo mooi, dat aanvullen van elkaar.
En hij is idd nog een vreemde, maar daar ga ik zeker nog wel naartoe. Apart dat we ‘onze eerste keer’ dan al beleefd hebben
capopjekop schreef:Met onbekende doet me dat niks. Soms heb je van die figuren waar je amper 3 zinnen mee gewisseld hebt die dan een heel boekwerk sturen wat ze met je willen doen. Vind ik nogal een afknapper. Terwijl het met een bekende wel leuk kan zijn, dan weet je tenminste dat de woorden ook waargemaakt kunnen worden

Ja, herkenbaar. Die delete ik allemaal. Dat gaat toch niet werken. Seks heb je samen en als er al begonnen wordt over wat ze willen doen, zal dat eenrichtingsverkeer zijn. Ik wil echt die connectie voelen.
Met deze had ik al veel gedeeld, hele mooie gesprekken. Wederom over zelf reflectie en wat ons zo gevormd heeft..