Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 23:43

anne_bento schreef:
Grappig dat het bij jou ook zo anders voelt als bij vorige vriendjes, ik heb hetzelfde en mijn vriend ook. We zijn beiden echt niet de makkelijkste maar we liggen zo enorm op 1 lijn dat er gewoon nog geen enkele rede is geweest voor discussie of irritatie of wat dan ook. Best wel gek, we kennen elkaar nu zo'n 5/6 weken, ik heb nog nooit een man zo lang gekend zonder ook maar een klein irritatie dingetje :+

Hier exact hetzelfde.. soms weet je het gewoon denk ik dan :D
Alles is gemakkelijk want we denken echt helemaal hetzelfde, super handig :')

Qua reizen, wij zijn al een weekendje weg geweest na 2 weken :') was een goede test
En in februari heeft hij een reisje voor ons geboekt als verrassing (ik mag niet weten naar waar)
Ik zou het wel aandurven, meestal kan de naam toch wel gewijzigd worden als jullie niet meer zouden samen zijn

Bambi, daar was ik al klaar mee. Hij moet wel wat moeite doen

Leuk jester *\o/*

Yvanka, jammer maar er zijn nog visjes :)

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 05:06

Soms is het inderdaad als of je het al weet. dan zit het gewoon goed, dat had ik ook. Mijn toen date nu vriend had met 4 maanden mij mee genomen naar portugal voor een week, was ook direct de eerste keer dat ik ooit van mijn leven gevlogen had. dus een heuse test voor mij haha :Y)

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 07:36

Destination schreef:
Hoe lang zijn jullie al samen Pascalle? Wij waren 9 maand samen toen we onze vakantie naar Kroatië hebben geboekt.
Oh, nu al sleutels, gaat de goede kant op, Jester! :D
Oh, goed teken Colien! Logisch dat het eng is, dan wordt het opeens wel heel serieus ;) Ik ben nog niet verder gekomen dan een haarelastiekje, maar ik heb mijn spullen ook gewoon nodig en zien elkaar niet vaak genoeg/wonen te ver weg om even snel langs te kunnen om spullen op te halen.

4 maanden, waarvan 3 officieel. Wij zijn samen 4 dagen samen op vakantie geweest en we zijn een week op vakantie geweest met zijn broertje/vrouw/baby. Ik heb ook afgesproken om een weekend naar Krakau te gaan met zijn zusje en schoonzusje. We zijn ongeveer 5 dagen per week bij elkaar en dat is ook altijd met slapen erbij omdat we 3 kwartier uit elkaar wonen (als het geen spits is want anders is het 1,5 uur hahaha).

Babeth

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 09:35

Wat betreft vakantie, dat hoeft echt niet ver van te voren. Ik boek meestal pas 2 weken van te voren of zelfs de dag van te voren. Houd de prijzen vanaf een week of 4 van te voren gewoon in de gaten. Die kunnen per dag veranderen. :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 09:52

Bambi1995 ik zou hier helemaal klaar mee zijn... als je elkaar echt wilt zien dan ga je toch iets anders doen dan poolen? Ik zou zelf echt geen initiatief meer nemen nu, komt op mij heel ongeïnteresseerd over.

Yvankaxx jammer dat het niet je type was. Denkt hij er hetzelfde over?

Ik heb gister gegeten bij goede vrienden van mijn vriend, was super gezellig en ik ben meer dan goedgekeurd :D zaterdag met de rest van zijn vriendengroep uit eten, moet helemaal goedkomen!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 10:00

Ik had bij m'n ex op een gegeven moment ook wat kleren liggen, eerst omdat ik anders zoveel mee moest slepen weer naar huis :+ En later omdat ik daar best wel vaak sliep.

Nou.. volgens mij vond hij het wel heel gezellig, maar hij is daarna naar een vriend gegaan dus we hebben niet echt meer gepraat later.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 10:21

In mijn hoofd werkt dat ook zo. Als ik echt iemand wil zien maar dat niet kan via de ene weg dan zoek ik wel een andere weg en ga ik het niet uitstellen tot volgende week. Ik ben er ook wel een beetje klaar mee. Hij moet nu echt even hard zijn best gaan doen. Ik vind het wel erg jammer dat het nu zo gaat het klikte zo leuk met elkaar.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 10:23

Als hij die klik net zo voelt gaat hij vast nog wel zn best doen :)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 10:25

Ik heb er van de week nog 1 geblokkeerd, was ik al geweest en was echt gezellig. Duidelijk ook uitgesproken naar elkaar dat we geen relatieverwachtingen hadden en tweede afspraak gemaakt die hij op het laatste moment afzegde en daarna de boot afhield maar ik blijf niet aan de gang. Mij appen dat je te druk bent maar vervolgens op FB wel van alles doen. En wat echt raar was, ik kreeg ineens via Tinder een vaag bericht van hem terwijl we al lang en breed via whatsapp praatten. Ik was er ineens echt klaar mee.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 17:54

Soms zijn mannen ook een beetje lui.. Ik laat het bij gebrek aan initiatief van zijn kant gewoon doodbloeden :')

Ben ook wel van de duidelijke taal. Dus wel of niet exclusief voor elkaar en elkaar wel of niet graag willen zien. Duurt het me te lang wat betreft onzekerheid dan kap ik het af. Ga echt niet zitten wachten op iemand die niet weet wat ie wil.

Zondag ga ik mn tweede hondje ophalen :D

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:01

Lieve allemaal, ik merk dat ik dit topic niet meer goed bij kan lezen en weinig interessants voor jullie te melden heb. Met een verloving én aankomend kindje (jaja, dit is gewoon uit een tindermatch ontstaan) zijn er ineens heel veel andere zaken om op bokt over te beppen. :D

Ik wens jullie allen heel veel date-plezier en leuke relaties in 2018!

*ontstipt *

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 20:15

Utrechtjongen komt zondag na mijn werk hiernaartoe :):)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 22:55

Ik ben echt teleurgesteld hij laat niets meer van zich horen na mijn laatste bericht :(

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 23:02

Next dus!

It's his loss.. not yours ;)

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 23:09

Irene2 schreef:
Lieve allemaal, ik merk dat ik dit topic niet meer goed bij kan lezen en weinig interessants voor jullie te melden heb. Met een verloving én aankomend kindje (jaja, dit is gewoon uit een tindermatch ontstaan) zijn er ineens heel veel andere zaken om op bokt over te beppen. :D

Ik wens jullie allen heel veel date-plezier en leuke relaties in 2018!

*ontstipt *

Hetzelfde hier, inmiddels getrouwd met mijn tinderman sinds een weekje!
Maar meelezen vind ik nog steeds erg leuk!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 09:16

Yvankaxx leuk!! Moet hij dan met de trein komen of heeft ie gewoon een auto?

Bambi1995 snap je teleurstelling maar eigenlijk was dat te verwachten.. echt hoor, als een man serieus geïnteresseerd is doet hij echt wel moeite. En je verdiend iemand die moeite voor je doet.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 11:27

Hij komt met de trein! Volgens mij heeft hij geen auto, maar sowieso is er een prima verbinding met de trein :j 2 uren enkele reis

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 11:43

Ik heb vanmiddag ook een date :o Maar altijd als een date dichterbij komt vind ik het zo eng dat ik niet meer wil :+ :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 11:48

Haha herkenbaar hoor thirteenn, had ik ook vaak, ik had er vaak vlak ervoor helemaal geen zin meer in :+ de 1e date met mijn vriend had ik ook ineens helemaal geen zin in, bijna afgezegd zelfs... toch goed dat ik dat niet gedaan heb haha.

2 uur met de trein enkele reis... ik vind het nogal wat! Ik zou dan meteen de druk zo hoog vinden dat het wel gezellig moet worden omdat het anders zonde is van de 4 uur reistijd :+ Maar ik mag niks zeggen, heb ook meerdere keren 1,5 uur in de auto enkele reis gezeten voor een date.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 11:56

Mann ik vind 20 min in de auto al ver :+

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 11:58

thirteenn schreef:
Ik heb vanmiddag ook een date :o Maar altijd als een date dichterbij komt vind ik het zo eng dat ik niet meer wil :+ :+

Dit heb ik ook heel erg := Gister wel eindelijk op date geweest nadat ik m ook een keer had afgezegd vanwege de zenuwen haha. Het was helaas niks, maar weet nu wel dat ik gewoon vaker op date kan gaan en niet zo zenuwachtig hoef te zijn :+

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 12:06

anne_bento schreef:
Haha herkenbaar hoor thirteenn, had ik ook vaak, ik had er vaak vlak ervoor helemaal geen zin meer in :+ de 1e date met mijn vriend had ik ook ineens helemaal geen zin in, bijna afgezegd zelfs... toch goed dat ik dat niet gedaan heb haha.

2 uur met de trein enkele reis... ik vind het nogal wat! Ik zou dan meteen de druk zo hoog vinden dat het wel gezellig moet worden omdat het anders zonde is van de 4 uur reistijd :+ Maar ik mag niks zeggen, heb ook meerdere keren 1,5 uur in de auto enkele reis gezeten voor een date.

Ik ben benieuwd hoe lang je met hem gedate hebt voordat het je vriend werd?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 12:21

Precies 1 maand. 25 november was geloof ik onze 1e date, 24 december hadden we een relatie. Zagen elkaar toen zo'n 3x per week dus is snel gegaan. Het is echt een gek idee dat we nog nieteens 2 weken echt een relatie hebben, voelt al als maanden. Komt denk ik omdat we elkaar iedere dag zien... ik ben 2 jaar lang gewend om heel veel alleen te zijn, moet hier echt aan wennen.. gister benauwde het me zelfs een beetje. Niet gek denk ik na zo'n lange tijd veel alleen te zijn geweest en nu ineens dagelijks iemand om me heen, en het is ook nog eens een behoorlijk druk persoon, ik heb soms wel echt even rust om me heen nodig.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 12:28

anne_bento schreef:
Precies 1 maand. 25 november was geloof ik onze 1e date, 24 december hadden we een relatie. Zagen elkaar toen zo'n 3x per week dus is snel gegaan. Het is echt een gek idee dat we nog nieteens 2 weken echt een relatie hebben, voelt al als maanden. Komt denk ik omdat we elkaar iedere dag zien... ik ben 2 jaar lang gewend om heel veel alleen te zijn, moet hier echt aan wennen.. gister benauwde het me zelfs een beetje. Niet gek denk ik na zo'n lange tijd veel alleen te zijn geweest en nu ineens dagelijks iemand om me heen, en het is ook nog eens een behoorlijk druk persoon, ik heb soms wel echt even rust om me heen nodig.

Wow ja dat is dan wel een hele verandering.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 12:36

Maar waarom elkaar elke dag zien? Dat hoef ik ook niet hoor... Ja samen slapen prima, maar overdag doe ik graag mijn eigen ding.

En wij zien elkaar 4 á 5 dagen per week en dus 3 á 4 nachten. Maar wij zijn 2 jaar samen, dat was ook niet vanaf het begin al zo. :P