Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:misschien gaat diegene nu ie er nog is het wrl nogmaals bespreken of moet diegene erover nadenken nu ze zeker weet dat ie er nog is.... waarom verwachten we tegenwoordig op alles gelijk reactie ? vraag ik me oprecht af.
Varekaj schreef:Met de vraag "is het er nog" verwacht ik toch oprecht interesse. Niet dat je dan nog een keer moet gaan opmeten of overleggen. Ik doe dat soort dingen op voorhand, bekijk wat ik nog specifiek wil weten en neem dan contact op om te kijken of het wat kan worden.
Maar niet gaan vragen of iets er nog is, dan pas gaan meten en dan niks meer laten horen. Ga iemand anders zijn tijd verspillen.
petra8 schreef:Omdat ik net over de belgische grens woon kijk ik op mp eigenlijk alleen naar spullen die ik kan ophalen omdat anders de verzendkosten zo oplopen. In Belgie kun je dingen naar een postpunt laten verzenden en daar ophalen. Is dat in NL ook zo? Dan zou ik dingen naar een postpunt bij de grens kunnen laten sturen en daar ophalen. Ik weet dat bedrijven als Bol.com dat doen maar kunnen particulieren dan ook?
Ojajoh schreef:Helaas de iphone niet de aan de bekende kunnen verkopen, op FB ook niet veel animo, dus dan toch maar MP?? Nu eens bedenken wat echt een strakke advertentie is waar niet zoveel gezeik op af komt
petra8 schreef:Omdat ik net over de belgische grens woon kijk ik op mp eigenlijk alleen naar spullen die ik kan ophalen omdat anders de verzendkosten zo oplopen. In Belgie kun je dingen naar een postpunt laten verzenden en daar ophalen. Is dat in NL ook zo? Dan zou ik dingen naar een postpunt bij de grens kunnen laten sturen en daar ophalen. Ik weet dat bedrijven als Bol.com dat doen maar kunnen particulieren dan ook?
upendo schreef:Trui schreef:misschien gaat diegene nu ie er nog is het wrl nogmaals bespreken of moet diegene erover nadenken nu ze zeker weet dat ie er nog is.... waarom verwachten we tegenwoordig op alles gelijk reactie ? vraag ik me oprecht af.
Ondat het wel zo sociaal is om dat in ieder geval te laten weten als je weet dat mensen kunnen zien dat je hun reactie gelezen hebt.
Ik stuur altijd in ieder geval dat ik er over na ga denken/opmeten/whatever.![]()
Ik heb al ZO vaak gehad dat mensen dan iets écht over zouden nemen, ik andere bieders af zeg en vervolgens... Niks. En als ik dan drie keer heb gevraagd of ze het nog willen komt er een banketstaaf, is er geen geld, ligt broer/tante/oma in het ziekenhuis en komt het allemaal niet uit.. Had allemaal voorkomen kunnen worden door gewoon éven te sturen 'Joh ik heb pas eind van de maand geld, als het er dan nog is, lucky me' ofzo.
*rantmodus uit*
xJitskee schreef:Had ik ook, set van drie dure (waarvan 1 gloednieuwe, rest een half seizoen gebruikt) bucas dekens. Krijg je van die mensen die €45 gaan bieden....Nou ik laat het lekker liggen en zet het in het najaar wel weer op marktplaats.
Die heb ik ook tallie, had een stuk servies te koop staan. Is nog helemaal nieuw inclusief alle kaartjes en dergelijke. Vaste prijs €20, ik werd zo gek van de berichten dat ik in de advertentie heb staan dat het een vaste prijs is en dat op lagere biedingen niet wordt gereageerd. Krijg ik een bericht: " Hoi, voor €20 inclusief wil ik het wel overnemen!" En daarna een berichtje: "gaat u akkoord?" Uhhh nou nee, dat had je zelf ook wel kunnen bedenken
upendo schreef:Varekaj schreef:Met de vraag "is het er nog" verwacht ik toch oprecht interesse. Niet dat je dan nog een keer moet gaan opmeten of overleggen. Ik doe dat soort dingen op voorhand, bekijk wat ik nog specifiek wil weten en neem dan contact op om te kijken of het wat kan worden.
Maar niet gaan vragen of iets er nog is, dan pas gaan meten en dan niks meer laten horen. Ga iemand anders zijn tijd verspillen.
Ik normaal gesproken ook, maar soms is de informatie in de advertentie niet volledig of was er geen prijs bekend.
Gizeppie schreef:Ik had er net ook eentje. Bood op hoofdstel. Wilt ze verzendkosten delen, kom ik op een veel lager bedrag uit dan wat ze bood. Heel bijzonder..