Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MMIDV schreef:Dat je dat durft DanielleB, iemand die je nog niet kent geijk in huis halen. Ik vind dat dus echt wel een beetje spannend haha
Wat een leuk verhaal Goof

Ik heb wel even lang de tijd genomen om na te denken en alles op een rijtje te zetten. Ik sta er nu voor mijn gevoel veel nuchterder in; eerst praatte ik mezelf vooral aan dat ik er nuchter instond. Ik was in mijn hoofd toch veel verder en zat voor mijn idee in een relatie, wat niet zo was. Dit hele gebeuren heeft me wel even met beide benen op de grond gezet; ik reageerde veel te overdreven. Dat zie ik nu ook in, dat heb ik me niet aan laten praten. Hij zag overigens wel in dat hij het allemaal wat onduidelijk gebracht heeft, daar heeft hij zijn excuses voor aangeboden.
tofferuiter schreef:Britt_Sisi schreef:Haha ik heb 'stage gelopen' in vroomshoop.. gekke buurt!
Haha waarom tussen haakjes? Jaah klopt is wel wat anders als utrecht haha
DanielleB, dan zou hij ook in vroomshoop kunnen wonen:P Uur rijden vanaf hier
Sure_lee schreef:Leuk Resistance! Veel plezier.
Ik vind het tof dat je lekker je eigen plan trekt. Ja je bent jong en dan is het helemaal niet erg om dit soort dingen te doen. Gebroken harten, op je bek gaan, fouten maken... het hoort er allemaal bij. En als het goed uitpakt voor 3 dagen, 3 weken, 80 jaar. Allemaal prima toch? Neem je weer mee voor de rest van je leven en vormt je.