DeMolenhoek schreef:Kheb sinds 9 dagen mijn splinternieuwe motor, ben ik onderweg naar huis, rij rechtdoor op een voorrangsbaan en auto van het andere baanvak (zit berm tussen) maakt een bocht van 180 graden en knalt op mij. Hoe ik mij heb kunnen rechthouden, geen idee... Maar het is mij gelukt. Man beweerde direct dat ik veel te snel reed etc. Nu had ik een getuige aan mijn kant. Politie gekomen etc. Ben volledig in mijn gelijk gesteld maar verdorie. Zat sinds november te wachten op mijn droommotor, rijden ze er na 9 dagen al op
Heb je zelf niks? 
Dan weten we het zeker. Zijn auto was flink geblutst. Echt een wonder dat ik enkel wat nekpijn eraan over hou.
. Hoop dat jij niets heb, blik is wel te vervangen. Hard gezegd misschien omdat het je droommotor is, maar het is wel zo. Het is natuurlijk allesbehalve leuk, maar het had erger kunnen zijn. Komt wel goed. Sterkte voor jezelf, zal wel rillingen hebben!
En ik heb helaas ook geen plek voor aan afwasmachine, maar in ons volgende huis (wat hopelijk geen meerjarenplan is) gaat die er écht wel komen!
Blegh. Achja, wel 's middags en 's avonds lekker tijd om niks te doen en te branden.

Hier brandt WW Soft Chambray en een jar Oud Oasis.
Big box!