Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Klinkt alsof je doorbloeding niet goed is. De huisarts kan je hier verder mee helpen. Ik persoonlijk zou er niet mee rond willen blijven lopen, de mogelijke risico's zijn mij te groot/ eng!
SavannahNx schreef:Ik heb vaak "zwarte" tenen... best een eng gezicht. Ik voel dan ook niets in mn tenen, van internet word ik niet veel wijzer.. kent iemand dit?
purny schreef:Hypotheekvraagje: ik huur nu een woning van 440 euro exc per maand. Wanneer ik dit dus om ga rekenen kom ik bij een looptijd van een hypotheek a 30 jaar uit op 158.400 euro. Ga ik met m'n jaarsalaris naar de Hypotheker toe kan ik maar een klein rot hypotheekje nemen van 35000 euro. Best irritant en voor mij een raadsel
xSCWx schreef:SavannahNx schreef:Ik heb vaak "zwarte" tenen... best een eng gezicht. Ik voel dan ook niets in mn tenen, van internet word ik niet veel wijzer.. kent iemand dit?
Zeker mee naar een dokter gaan. Klinkt als een slechte doorbloeding. De risico's wil je inderdaad niet meemaken.
Op sigaretten pakjes staan tegenwoordig foto's, waarvan 1 van een voet met oa. een zwarte teen en de ander is geamputeerd (of afgestorven?) en de tekst erbij is "roken verslechterd uw doorbloeding"
Emmaa_ schreef:purny schreef:Ik voldoe aan alle eisen. Vaste aanstelling alles. Het is gewoon frustrerend en raar
Maar als ik het me goed kan herinneren werk jij bij de AH en krijg je daarnaast een uitkering toch? Met een baan in de AH krijg je (jammer genoeg) niet zomaar een hypotheek voor een flink bedrag.
Shanna schreef:Welke huidcreme is geschikt voor een schilferige huid maar veroorzaakt ook niet gelijk puistjes?
Ik heb uiercreme geprobeerd, veroorzaakt wel puistjes. Ook dagcreme van de aldi (best getest), ook puistjes helaas. Bodylotion van diverse merken, ook puistjes.
Nu wil ik dus iets anders halen tegen mijn droge schilferige huid, maar ik wil er geen puisten van krijgen.. Welk smeerseltje is aan te raden?
Froukje schreef:Waar is loonheffing goed voor? Nu halen ze het van je brutoloon af en volgens jaar krijg je het met je inkomstenbelasting weer terug, Wat is dan het nut?
c_alsemgeest schreef:Maar kan nurture niet omslaan in nature wanneer het een grote overlevingstrigger heeft opgeleverd? Dus een daadwerkelijke verandering in de erfelijkheid van bepaald gedrag?
Persoonlijk denk ik niet na 1 vechtende generatie in de oorlog, daarvoor is het te kort, maar evolutie-gewijs zou dit wel kunnen na meerdere generaties. Zoals dieren die van nature bang zijn voor bepaalde spinnen met een kleur omdat ze "weten" dat ze giftig zijn. Zou een mens ook kunnen vastleggen dat bijvoorbeeld mensen van een bepaald ras gevaarlijk zijn. Al zal deze inprenting moeizamer zijn omdat wij kunnen relativeren wat dieren doorgaand niet kunnen.
Geen idee of het klopt... het is een ding die ik me af vraag
c_alsemgeest schreef:Steeph schreef:Iemand enig idee wat "S.V.O.U." is?
context?
purny schreef:Wajong word meegeteld en je mag daarmee naar een hypotheekverstrekker gaan. Omdat de Wajong blijvend is.
Volgens mij zijn er wel speciale hypotheken voor wajongers. Ga in ieder geval m'n zoektocht voortzetten.
c_alsemgeest schreef:Vaag
Ik zou je bank straks even bellen, die kunnen wel herleiden wie de rekening houder is.
Het enige waar je via google op komt is een of ander Tsjechisch bedrijf.
APCIII schreef:Froukje schreef:Waar is loonheffing goed voor? Nu halen ze het van je brutoloon af en volgens jaar krijg je het met je inkomstenbelasting weer terug, Wat is dan het nut?
Het nut is [denk ik] dat ze het geld dan alvast hebben, ipv moeten hopen dat je (lees: iemand waar het voor geldt) het het gaat betalen