Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Darah3

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:09

Leuke outfits Roos en Jo_vales!! Ziet er lekker lenteachtig uit met die zachte kleuren :j

Iemand tips voor outfit voor sollicitatiegesprek? Mag casual zijn, in mijn sector wordt er meestal niet op gesprek gegaan in sjieke jurkjes/rokjes en pumps :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:24

Misschien een donkere spijkerbroek met een colbertje?

Ik heb nml ook morgen mijn laatste gesprek en schijt m 70 kleuren. Het meest ben ik bang voor de kledingkeuze die ik nog moet maken :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:31

Haha mijn eerste gedachte was ook inderdaad 'wat moet ik aandoen!' :')
Wat ga jij aandoen?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:38

Donkere broek, nette schoen en een los blousje erop vind ik altijd nonchalant doch netjes staan. Colbert komt al snel wat stijver/formeler over.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:40

Darah3 schreef:
Haha mijn eerste gedachte was ook inderdaad 'wat moet ik aandoen!' :')
Wat ga jij aandoen?

De vorige keer zat ik in een donkere hm spijkerbroek met een losse skatershirt in het zwart met daarop en zwart colbertje en ik had zwarte stoere boots aan. Bij het assesment ging ik in een jurk met colbertje maar morgen het eindgesprek (met hoop op vaste baan *\o/* *\o/* ) en ik denk dat ik een legging aan doe met wijd vallende oranje blouse en zwart colbertje. Maar dat is nog een discussiepunt :=

Anders wordt het een knielange jurk of gewoon weer een spijkerbroek met colbertje. Lastig hoor.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:52

Colbertje of blazer staat me niet echt, dat is niet hoe ik als persoon ben.
Ik ga morgen (of als ik mezelf echt niet kan bedwingen, direct) even in mijn kast neuzen.
Heb op zich wel een casual jurkje hangen, maar weet niet of dat een slimme zet is (ik weet niet of ze kandidaten ook rond leiden op de voorziening na het gesprek).
Ik heb gelukkig nog een paar dagen om na te denken :))

Je outfits klinken leuk eenitraM! Die oranje blouse klinkt lekker vrolijk! En succes morgen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:19

Ik heb momenteel weer mijn oude nokia E5 in gebruik, maar geheugenkaartje is om zeep. Selfies van outfits lukken dus niet (net zo min als andere foto's).

Vind de laatste outfit super, zou 'm zo aantrekken. Alleen durf ik zo'n laarsjes en skinny niet combineren :') Geen idee waarom, volgens mij past het me niet.

Een legging zou ik nooit durven aantrekken, ook niet met een hemd of langer shirt en al helemaal niet op sollicitatiegesprek. Maar dat hangt ook af van de functie waarvoor je solliciteert natuurlijk en het type bedrijf. Er kan veel op mijn werk, maar dat is net stapje te ver, net zoals korte shorts en rokjes. Het mag vrolijk en los zijn bij ons, maar toch professionele toets.

Vanaf maandag start ik 10 weken stage op de sociale dienst in het ziekenhuis waar ik werk, met de algemene directeur van die dienst als directe verantwoordelijke. Dat wordt ook creatief wezen tussen chique en casual zonder sneakers :))

Die romeinse sandalen vind ik juist heel leuk, maar dan wel goed gecombineerd. Op de foto links vind ik het niks, te knokige benen en veel te bleke huid. Het voorbeeld op de rechtse foto daarentegen, da's top!

Deze schatjes heb ik vorig jaar in juli tijdens de koopjes aan -80% op de kop getikt
Afbeelding

En schuin tegenover die winkel zit een zaak waar ze Michael Kors schoenen aan -70% verkopen tijdens de koopjes. Dit jaar ga ik een paar op de kop tikken. Echt!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:28

NinaBonanza schreef:
Vind die jassen bij andere mensen best leuk staan, alleen zou ik hem zelf niet dragen :o
Heerlijk weertje vandaag! :) heb mijn lossere broek aan met opgerolde pijpen, vans,shirtje en geblokte blouse :)
[ [url=m/JPugSK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super toffe outfit! :D

Die sandalen vind ik 3x niks, als je daar bruine benen mee krijgt. _O-
Zebra effect. _O-

Toffe outfit ook Roos! :D

Zo'n badjas jas heb ik ook, alleen dan kort. Zal hem even zoeken! :j

edit, deze:
Afbeelding

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:16

Weet er iemand leuke mintgroene sneakers? Heb zin in een mooi lentekleurtje aan mijn voeten :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:17

Ik heb VANS! <3

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:18

Van Converse misschien?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:23

Leuke outfit Roos. Er komen nog genoeg zonnige dagen voor dat leuke outfitje :j

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:47

Mijn pakketje was bezorgd maar paste niet door de brievenbus dus komt hij later nog een keer :')
Waarom denken ze bij de H&M dan ook dat schoenen door de brievenbus passen :P .

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:56

Tyton; http://www.intreza.nl/s/madden-girl/mad ... n-03288248

zijn alleen nog maar in een paar maten beschikbaar zie ik..

jenifuur; bij de bristol hadden ze leuke haha! Heb de lichtroze ervan gekocht. Is soort canvaslook, lage sneakers zoals allstars zegmaar. Waren er ook in mintgroen.

paar pagina's geleden iemand met een Bristol nepleren jasje.. Vandaag in de Bristol kijkje wezen nemen en echt heeeeeele mooie jasjes in pastelprinten. Stonden deze week blijkbaar in de folder, zijn €25 en €35 <3
Laatst bijgewerkt door JoliekeDH op 09-03-15 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:57

Ah jammer, niet meer in mijn maat, misschien kan ik ze nog wel ergens anders vinden, ik vind ze echt megaleuk haha :)

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:00

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:55

Jennifuur schreef:
Weet er iemand leuke mintgroene sneakers? Heb zin in een mooi lentekleurtje aan mijn voeten :D

Ik heb mintgroene Vans gekocht laatst! Met dikke korting bij de frontrunner.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 10:06

ja dat jasje heb ik en die is echt heel fijn. Ik heb de meest linkse van de 4 die jij bedoelt :j

Iemand nog een tip voor een nette niet te donkere spijkerbroek? Graag een merk waarbij ik in lengte maten kan bestellen of kopen. Heb nu een mooie van Only aan, maar die hebben ze maar in 1 kleur.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 10:36

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 10:56

Jo_vales schreef:
http://laarsopmaat.nl/madden-girl-cogna ... eur-cognac

Welke maat moet je hebben? Hier istie in 39.

edit; dit zijn die bristol jasjes. Vind die bovenste 4 zo mooi!

[ [url=m/ZcDWUm.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind die Bristol jasjes er helaas toch wat goedkoop uitzien... -O- Ik vind alleen de zwarte rechts onderin wel leuk.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 11:15

Hmm ben niet echt fan van die Puma's... Maar ieder zijn eigen smaak als jij ze leuk vind gewoon bestellen!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 11:33

Vind de Puma's ook niet zo.. Bristol jasjes ook niet :o

Sakkia, heb op het moment deze aan http://www.hm.com/nl/product/45234?article=45234-A&piaDept=Subdepartment_ladies&piaType=Large_picture qua kleur en subtiele washing is dit echt de mooiste broek die ik heb. Weet alleen niet welke lengtemaat je nodig hebt, deze gaan maar tot 32 en wat grotere maten tot 34.. Verder zijn al m'n lievelingsbroeken van de H&M, toch mijn all time favorite :)

Mijn koopverbod gaat echt geweldig tot nu toe :Y) zit op dag 8 en nog geen zin gehad om kleding te kopen *\o/*

Edit; deze tas vind ik overigens echt suuuper tof. Zo'n heerlijke zomer en strand tas <3 jammer dan weer van het prijskaartje :') http://www.hm.com/nl/product/88695?article=88695-A

edit 2 :') ; vind dit overigens echt perfecte zomerjukjes. Zo'n voordelig model jurk is dit, laat mijn lichaam tenminste heel goed uitkomen, en I love geel :Y) http://www.hm.com/nl/product/89810?article=89810-D
Laatst bijgewerkt door xRoosss op 10-03-15 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 11:37

ja die broek ziet er wel goed uit :j Ik denk dat ik zaterdag even ga shoppen voor een nieuwe broek. Dan heb ik denk ik sneller een nieuwe dan met bestellen.

Ik twijfel ook nog over de puma's. Ik vind de Roshe Run eigennlijk mooier namelijk......... Ga ik zaterdag ook even voor kijken. Moeten de all stars even wachten tot de volgende maand :o

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 11:45

Ja, ze ogen inderdaad wel wat ze kosten, ze zijn ook goedkoop :D vind het echt mooie jasjes voor dat geld.

Puma's zijn niet zo mijn ding, tas ook niet. Zitten gaatjes in? Jurkje vind ik wel heel schattig. Mooie kleur geel ook, goed draagbaar!
Nette broek ook.

Kan eindelijk mijn lieve bloemensneakers weer uit de kast halen, zonnetje schijnt weer! {:}

Afbeelding

Vriendinnetje heeft gister 2 broeken van haar werk meegenomen, de Plenty Jeans, van Dr. Nog iets haha. Weet het merk niet meer. Zijn high waist broeken en zagen er op internet errug mooi uit. Ben benieuwd *\o/*

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 11:46

Oeh die schoenen zijn leuk!

Dat jurkje vind ik ook leuk Roos, alleen dat hij geel is valt tegen :') Geel is echt niet mijn kleur dan ben ik echt een melkfles

Die tas vind ik ook wel tof eigenlijk alleen wat een geld...