Nee. Dat is wat ik weet van een vriendin. Zij was vorig jaar zwanger en hoefde niet mee te doen aan de ramadan, geldt ook voor chronisch zieken, jongen kinderen en tijdens de menstruatie.
Dus als je aan de ramadan mee deed, heb je het goed gedaan.
Hier hebben we tussen half 1 en half 2 een beste hoos/onweersbui gehad. Hulpdiensten rijden af en aan. Nu is het weer voorbij, regen is ook gestopt inmiddels
Kanonne... er komt toch een schip met zure appelen deze kant op... veel onweer en ontladingen... ben nu toch echt niet blij dat mijn paard buiten staat!!
Ja er ontstond vannacht ineens een nieuwe buiennlijn richting west-NL. Was ook niet voorspelt Ik heb genoten. Zal snel een verslag maken
NatasjavE
Geplaatst: 11-07-14 07:29
Agossie schreef:
Kanonne... er komt toch een schip met zure appelen deze kant op... veel onweer en ontladingen... ben nu toch echt niet blij dat mijn paard buiten staat!!
Ik was blij dat ik ze op stal had staan. (Vanwege dat nu al 3 keer in Soest de paardenbeul actief is geweest.)
Het is hier ook echt verschrikkelijk weer geweest, wat een onweer, hagel en regen. Was blij dat de paardjes binnen stonden. Zijn een aantal grote takken afgebroken en mag nu eerst de omheining gaan repareren voor de dames en heren weer mogen buiten spelen
NatasjavE
Geplaatst: 11-07-14 07:58
Joolien schreef:
Ja er ontstond vannacht ineens een nieuwe buiennlijn richting west-NL. Was ook niet voorspelt Ik heb genoten. Zal snel een verslag maken
Zag op FB al veel mooie foto's
quartel
Geplaatst: 11-07-14 08:07
Is het hier ook feest geweest? Ik heb heerlijk geslapen....mijn man trouwens ook dus wij hebben niks gemerkt hier
Hier hebben we denk ik niets meer gekregen maar misschien sliep ik erdoorheen. Moet wel heftig zijn geweest als er bomen.om zijn gegaan. Hoorde net 1 dodode in amsterdam..
gohya
Geplaatst: 11-07-14 09:09
Ook hier begon het te weerlichten en af en toe een flits,was rond half 12.Om half 2 brgon het te gieten en héél veel weerlicht en bliksem.Maar het heeft Ermelo geschampt,die onweer,het trok er mooi omheen. En nu ist warm! Klopt,1 dode,die stond in een bushokje waar een boom bovenop viel.
@Veulen84, dat bliksem moest wel machtig mooi eruit zien zeg!
N0a
Geplaatst: 11-07-14 10:38
Hier vannacht toch nog iets gekregen! Ging flink te keer voor een halfuur. Paar enorme dreunen. Maar het is nu alweer drukkend en benauwd.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-14 10:46
Hier ging het pal over. Normaal vind ik het wel gaaf en spannend, maar vannacht was ik er echt niet blij mee. Mijn paard stond namelijk wel buiten in het land. Gelukkig niet alleen.