Tazzey schreef:Leuk Nayomie! De kat probeert je iets duidelijk te maken![]()
Hij gaat uiteindelijk ook gewoon door he
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kijk het wel een keer als ik je wel kan horen haha.

Tazzey schreef:Ik heb het filmpje halverwege weggeklikt. Dit zijn de momenten waarop ik me diep schaam om Nederlander te zijn.
Ik hoop dat het nooit zover komt maar als wij ooit in staat van oorlog verkeren en we zijn gedwongen om te vluchten naar een ander land dat ze de mensen die dit soort walgelijke comments plaatsen lekker voor de deur laten staan. Gatverdamme wat een walgelijke mensen hebben we in de samenleving.![]()
![]()
Precies mijn gedachten. Ik heb hem uiteindelijk wel helemaal gekeken, maar letterlijk met tranen in mijn ogen. Dit zijn de mensen die altijd maar van alles en nog wat van anderen verwachten, maar zelf niks terug willen doen. Hoe kan je in hemelsnaam zeggen dat deze mensen moeten opdonderen naar hun eigen land, of het verdienen om te verdrinken. Ik kan me niet voorstellen hoe harteloos je moet zijn om dat soort dingen te zeggen.
Daarom heb ik hem ook tussen aanhalingstekens gezet, was er zelf ook een beetje huiverig voor. Heb er tot nu toe geen commentaar op gekregen dus gaat goed! Maar ik begrijp het heel goed hoor!
Vind het ook zeker een heftig filmpje. Twijfelt ook om hem te delen want ik vind dat je het wel top geschreven hebt.
)
! Ben gek op pasta en champies!
!