Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chelle_dora schreef:Omdat dit misschien op het moment zelf nog niet zo was, nog geen reactie was oid?
Zoals je zelf zegt
"Wat leuk om dit even in dit topic te zien inplaats van eerst heel even alleen te pb'en met me."
Misschien was er geen reactie en wilde ze graag de mening van anderen voor oplossingen die misschien voor beide partijen uitkwamen. Je zet nu alleen jezelf te kijk, want zij heeft keurig netjes niks vermeld. Niet eens dat het om een bokker ging.
kiki1976 schreef:Jinte schreef:
Ik ben de betreffende bokker (lees altijd mee in dit topic) dus zal het even verklaren, heb de Tyrcanol ook al een PB gestuurd.
Ik heb helaas verkeerd gelezen, te snel, waardoor ik dacht dat ze de gewone singel ipv de longeersingel wou. Helaas heb ik gisteravond de longeersingel meegegeven aan iemand die spullen inzamelt voor stichting Paard in Nood in Spanje. Ik maak het teveel betaalde geld z.s.m. over aan de bokker, en heb mijn oprechte excuses aangeboden, vind dit nl. een vervelende situatie voor haar.
Persoonlijk vind ik als jij die fout gemaakt heeft, je Tyrcanol de gewone singel terug moet laten sturen, en het aankoop bedrag+ de gemaakte terug stuur kosten terug moet storten.
Ik bedoel ik zou er persoonlijk niet blij mee zijn als dat de verkoper een fout maakt (wat natuurlijk niet expres gaat) het bedrag zou gaan verrekenen.
Ik bedoel ik koop een longeersingel en geen gewone singel.
(Maar misschien praat ik voor mijn beurt en kan de de gewone singel wel gebruiken)
GamblersCup schreef:Tjakkaa! Fiets ook verkocht! Wel voor 15 euro minder dan ik eigenlijk wilde hebben, maar hij staat hier echt in de weg in mijn kleine halletje. Zal blij zijn als ie opgehaald wordt! (hij is al wel betaald)
Samblabla schreef:@ kiki, is inmiddels opgelost.
Vientje schreef:Mooi, toch snel goed opgelost met die sperriem
Ik heb daarstraks mijn verzameling My Little Ponies op MP en Bokt gegooid, er staat nl inmiddels écht te veel speelgoed van vroeger in mijn huis opgestapeldZijn nog de originele uit de eerste serie, dus hoopte dat ik ze wel kwijt kom.
Binnen een uur 5 mailsWaarvan 4 zo te zien vanuit mannen (papa's?
)