Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Een vrouw de elke keer opnieuw heel dicht bij me komt zitten in wachtruimte. Er zijn 9 stoelen. Ik zit in de ene hoek op laatste stoel daar. Zijn 2 stoelen de hoek om naast me en de rest de andere kant op. Ze komt altijd vlak naast me zitten. Nu vind ik dat al vervelend als alles vrij is want ze loopt ook niet via de andere kant naar die stoel, wat zelfs korter is, maar langs mij en dan moet ik zijdelings gaan zitten om haar erdoor te laten.
Maar ze zit ook elke keer enorm te hoesten en niet of maar half mond bedekt tijdens het hoesten.
Echt, ik pak normaal als een stoel met afstand van anderen als het kan, maar als ik nog aan het hoesten ben ofzo helemaal. Zeker niet gaan zitten naast iemand waarbij je die anders lekker half onderhoest.
pjer schreef:vikawiek schreef:Heb je al je borstels ook schoongemaakt? Mochten je paarden op stal staan dan raad ik ook aan om 2 keer met een tussenpoos van een week je hele stal leeg te scheppen en schoon te maken met dettol. Als ik alleen de benen waste van mijn paard dan ging het ook niet weg, maar door alles schoon te maken uiteindelijk wel. Succes nog! Mijten zijn zo poedersuiker
Stal leeg gaat helaas niet lukken ivm waldbodem. Dat wordt dan wel een extreem dure grap. Maar borstels wassen is nog wel een optie inderdaad, net als die frontline die Femke noemt. Daar ga ik eens naar kijken. Het is trouwens niet zo erg als op de foto's van Tweety gelukkig maar wel veel korstjes en nu een wondje door het gepeuter. Vandaag zaten er ook bij beide paarden van die irritante pokke vliegjes die bijten (groter dan knutten) op dus uiteindelijk tedax erop gespoten en dat hielp wel iets. Maar ik ga ook maar weer veerust kopen denk ik.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]