Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:01

Al die chatgpt antwoorden in topics. En algemene social media, mensen die ene keer enorm hard roepen dat je op milieu moet letten en alles is maar slecht, maar vervolgens zelf ChatGPT gebruiken voor namaak foto's... Als het voor eigen plezier is is het ineens niet slecht voor het milieu?

Geef mij maar een fotograaf of kunstenaars, die ai dingen zijn nog slecht ook.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op Vandaag, 09:02, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:02

MyWishMax schreef:
Al die chatgpt antwoorden in topics. En algemene social media, mensen die ene keer enorm hard roepen dat je op milieu moet letten en alles is maar slecht, maar vervolgens zelf ChatGPT gebruiken voor namaak foto's...

Oh de ironie, idd _O-.

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:04

"prompt artists" brrrr

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:07

Echt hè. Als iemand niet de moeite wil nemen het te maken, waarom zou ik de moeite dan nemen om het te bekijken? :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:08

Mijn dochter heeft vanmiddag haar kinderfeestje een hitteplan had ik achter de hand maar met deze regen :(

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:16

Vanmiddag wordt het als het goed is droger toch?

En als het echt blijft zeiken van de regen kun je misschien last minute naar een kinderfilm in de bioscoop ofzo. (Als dat een beetje past bij de leeftijd van de kinderen)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 09:20

Bellatrix schreef:
En het is niet opgelost?

Niet in de tijd dat wij daar woonden. Geen idee wat ze er daarna mee hebben gedaan.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:29

Wat is het vies benauwd en plakkerig. Leuk heb dalijk m'n certificaat uitreiking

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:45

Een vrouw de elke keer opnieuw heel dicht bij me komt zitten in wachtruimte. Er zijn 9 stoelen. Ik zit in de ene hoek op laatste stoel daar. Zijn 2 stoelen de hoek om naast me en de rest de andere kant op. Ze komt altijd vlak naast me zitten. Nu vind ik dat al vervelend als alles vrij is want ze loopt ook niet via de andere kant naar die stoel, wat zelfs korter is, maar langs mij en dan moet ik zijdelings gaan zitten om haar erdoor te laten.

Maar ze zit ook elke keer enorm te hoesten en niet of maar half mond bedekt tijdens het hoesten.

Echt, ik pak normaal als een stoel met afstand van anderen als het kan, maar als ik nog aan het hoesten ben ofzo helemaal. Zeker niet gaan zitten naast iemand waarbij je die anders lekker half onderhoest.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:03

MyWishMax schreef:
Een vrouw de elke keer opnieuw heel dicht bij me komt zitten in wachtruimte. Er zijn 9 stoelen. Ik zit in de ene hoek op laatste stoel daar. Zijn 2 stoelen de hoek om naast me en de rest de andere kant op. Ze komt altijd vlak naast me zitten. Nu vind ik dat al vervelend als alles vrij is want ze loopt ook niet via de andere kant naar die stoel, wat zelfs korter is, maar langs mij en dan moet ik zijdelings gaan zitten om haar erdoor te laten.

Maar ze zit ook elke keer enorm te hoesten en niet of maar half mond bedekt tijdens het hoesten.

Echt, ik pak normaal als een stoel met afstand van anderen als het kan, maar als ik nog aan het hoesten ben ofzo helemaal. Zeker niet gaan zitten naast iemand waarbij je die anders lekker half onderhoest.

Dan kan je zelf toch opstaan, en iets verder gaan zitten ? Zou ik wel doen, hoor.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:04

Eigen ergernis, sinds corona is er nu ook een zomer virusinfectie . Mijn man is nu geveld, ik hoop genoeg weerstand te hebben dat ik het niet of heel lichtjes krijg.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:04

Ja, ik zou ook opstaan en ergens anders gaan zitten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:43

Ik erger mij ook aan de hoeveelheid ai overal en nergens, van de week kwam ik ook weer een andere ai band tegen op Spotify. Ik dacht oprecht toen ik een 'nieuw' nummer hoorde: hey wat leuk, dit klinkt als een heel nieuw nummer van Grave digger, dat die band nog bestaat en nieuwe muziek maakt hoe oud moeten die kerels zijn...?
Het was dus ook niet van die oude band, maar ai dat erop lijkt. Dat mensen zo hun geld willen verdienen snap ik echt niet, auteursrechten worden aan alle kanten geschonden zo...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:09

Mocht meteen mezelf en mn hele bed verschonen vanochtend, heb het vannacht blijkbaar niet doorgehad dat ik ongesteld was geworden. Een moordscene was er niks bij :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:25

Krijg net echt een schokkend nieuwtje te horen op het werk.

En het is echt vies weer. Heb maar een dun t-shirt met lange mouwen aan, maar zelfs dan. Het is normaal altijd veel te koud op kantoor.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:27

Eerst zat mijn vriend te zuchten dat ik teveel leuke plantjes uitzocht en nu wilt hij de helft aan zn ouders weggeven _O- mineeeeeee

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:32

Ik zou kunnen opstaan en ergens anders gaan zitten. Maar naast dat dat niet zo netjes overkomt en ik daar moeite mee heb, is dit juist de plek waar ik een beetje normaal kan zitten en op kan staan/weg kan lopen zonder al te veel problemen.

Als zij er eerder zou zijn zou ik ergens anders gaan zitten, maar op staan en verplaatsen zodra iemand naast je gaan zitten, ook al zit er 1 stoel tussen, vind ik ook zowat. Helemaal als je het jezelf dan moeilijker en pijnlijker moet maken. Sowieso is de hele ergernis dat zij zo dicht naast je komt zitten, half over je heen moet stappen ipv andersom lopen wat korter is en geen fatsoensnormen kent met hoesten :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:34

Hmm daar heb je een punt, het staat wel wat raar als je opeens opstaat en een paar plekken opschuift.

Wacht je nu nog steeds?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:38

Bellatrix schreef:
Hmm daar heb je een punt, het staat wel wat raar als je opeens opstaat en een paar plekken opschuift.

Wacht je nu nog steeds?

Oh, ik doe dat echt rustig in zo'n situatie.

Ik moet dat kleffe onnodig close gedoe niet van vreemden.

(En ook maar beperkt van bekenden trouwens :') )

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:46

Nee ben alweer thuis hoor! :D het is gelukkig maar paar minuten geweest maar al wel meerdere keren achter elkaar gebeurd en was er vandaag klaar mee :') soms minuut of 10, meestal korter

Ik ben daar een te groot mietje voor FT :+ bij bekende is dat makkelijker aangeven haha

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:49

Oh ik schrok al. :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:58

Bellatrix schreef:
Oh ik schrok al. :D

Ik zat echt in de wachtkamer op dat moment, 5 minuten later mocht ik naar binnen en die volgende reactie was al na afspraak en boodschappen :') moet er niet an denken zolang te moeten wachten ergens!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:59

Nee dan is het goed. :')
Ik dacht die schiet wortel daar. :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:46

Hier ook maar even moeten wachten, en stond na een minuut of twee alweer buiten. Lang leve de waarnemende artsen. Krijg nu hydrocortisone gel voorgeschreven. Hopelijk kan ik daar een tijd mee vooruit. Voor mijn armen maar een luchtige zomer blouse of jurk halen met lange mouwen.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:12

pjer schreef:
vikawiek schreef:
Heb je al je borstels ook schoongemaakt? Mochten je paarden op stal staan dan raad ik ook aan om 2 keer met een tussenpoos van een week je hele stal leeg te scheppen en schoon te maken met dettol. Als ik alleen de benen waste van mijn paard dan ging het ook niet weg, maar door alles schoon te maken uiteindelijk wel. Succes nog! Mijten zijn zo poedersuiker

Stal leeg gaat helaas niet lukken ivm waldbodem. Dat wordt dan wel een extreem dure grap. Maar borstels wassen is nog wel een optie inderdaad, net als die frontline die Femke noemt. Daar ga ik eens naar kijken. Het is trouwens niet zo erg als op de foto's van Tweety gelukkig maar wel veel korstjes en nu een wondje door het gepeuter. Vandaag zaten er ook bij beide paarden van die irritante pokke vliegjes die bijten (groter dan knutten) op dus uiteindelijk tedax erop gespoten en dat hielp wel iets. Maar ik ga ook maar weer veerust kopen denk ik.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Oh, ja, met zo'n bodem snap ik dat inderdaad dat je die niet zo snel wil vervangen. Veerust doet voor de chorioptes mijt niks, maar voor de vliegen die op de wondjes afkomen is het wel fijn :j