Ingeschreven voor een proef gerichte clinic in het Z2... ondanks dat ik zelf met een zelf afgeroepen wedstrijd pensioen ben Maar een clinic vind ik dan wel weer leuk om te kijken waar we staan.
F_T
Geplaatst: 06-01-26 17:38
Sorry jongens,
Nog een keer sneeuw.
Ik moest zo lachen om de muizenvangst in de sneeuw
Hij staat heel gefocust te luisteren, springt dan als een vos ergens de sneeuw in en volgt een muizen of mollenspoor onder de sneeuw.
Vandaag kreeg hij verder niets te pakken (gelukkig) Maar zonder afleiding van mij ben ik redelijk zeker dat hij succesvol zou zijn ook
Ik ben blij dat ik mijn afspraak bij de kapper heb verzet...wel heel ver weg (30-01) Maar ik hoef vandaag niet meer het huis uit, en vertik het ook de komende dagen/week/weken als het zulk weer is.
Net de katjes kennis laten maken met een bak sneeuw, mee genomen van buiten.. Moest naar buiten om de poepzakjes weg te gooien, dus later nog even een bakje met sneeuw gepakt.
Daarna in de badkuip gegooid, beide vonden het toch iets koud onder de pootjes...of nat..
MarlindeRooz
Geplaatst: Gisteren, 08:51
Hebben jullie naar buiten gekeken?
Als het ander weer was geweest dan had ik ook wat leuks gedaan. Maar als het toch smerig weer is dan ga ik wel in huis stomme dingen doen.
Vers sneeuw is niet glad toch? Dan kan je toch lopen? Je moet alleen opletten, ik denk dat er genoeg sneeuw valt dat de stoepen enzo niet meer te zien zijn.