Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:24

MyWishMax schreef:
Allemaal beelden waaronder kabouters op bierkratje...

Dit zal wel een impopulair opinion zijn enzo,

Maar heel eerlijk, ik schoot wel echt in de lach bij dit beeld in mijn hoofd

Hebben ze nou echt allemaal kabouters een voetstuk gegeven, en op bierkratten gezet?

Oh foei ik ben slecht, maar ik vind dat dus hilarisch... :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:28

Niobe schreef:
_San87_ schreef:

De 'traditie' of dat je t niet kent?

De “traditie”

Ik kende t ook niet voor ik in Rhenen woonde. Ik zou t ook niet missen als t een snelle dood zou sterven :=.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:34

Ik voel me op dit soort dagen altijd zo eenzaam ;( En vooral dan volgende week nog minstens een keer of wat de vraag krijgen ‘heb je nog wat leuks gedaan met Koningsdag?’

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:39

Kairos schreef:
Ik voel me op dit soort dagen altijd zo eenzaam ;( En vooral dan volgende week nog minstens een keer of wat de vraag krijgen ‘heb je nog wat leuks gedaan met Koningsdag?’
:knuffel:
Mijn tactiek hierbij is altijd: own it. "Heb je nog wat leuks gedaan met Koningsdag?" "Ja! Namelijk helemaal niets, heerlijk." :))

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:42

Mkango schreef:
Kairos schreef:
:knuffel:
Mijn tactiek hierbij is altijd: own it. "Heb je nog wat leuks gedaan met Koningsdag?" "Ja! Namelijk helemaal niets, heerlijk." :))

Thanks! Ik heb er nog steeds best wel moeite mee, want omdat iedereen wat leuks doen, ben ik echt like. Wil ik aan mijn schoolopdrachten? Uh nee. Wil ik netflix? Nee :') eigenlijk ben ik nu doelloos op mijn telefoon aan t scrollen en dat maakt me ook niet gelukkig zegmaar

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:43

Femke_Tweety schreef:
MyWishMax schreef:
Allemaal beelden waaronder kabouters op bierkratje...

Hebben ze nou echt allemaal kabouters een voetstuk gegeven, en op bierkratten gezet?

Nee het is echt het beeld zelf. Een kabouter op een bierkrat. De krat hoort bij het beeld :') Volgens mij staat die zelfs in zijn blote kont

Ik doe ook niks met koningsdag. Eerlijk gezegd niemand om wat mee te gaan doen. Dus mams komt zo taart eten, omdat mijn zwartjoekel alweer 10 jaar oud is vandaag. En verder een luie dag maar. Idd doelloos scrollen, maar dat maakt het idd niet beter. Zo zijn mijn laatste paar oud en nieuw ook geweest. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:46

Kairos schreef:
Thanks! Ik heb er nog steeds best wel moeite mee, want omdat iedereen wat leuks doen, ben ik echt like. Wil ik aan mijn schoolopdrachten? Uh nee. Wil ik netflix? Nee :') eigenlijk ben ik nu doelloos op mijn telefoon aan t scrollen en dat maakt me ook niet gelukkig zegmaar
Waar heb je wel zin in? :) Geen idee waar je woont, maar even een rondje wandelen over de vrijmarkt kan ook in je eentje best wel leuk zijn hoor. Je krijgt dan toch de sfeer mee en wie weet zie je nog wat bekenden. Maak er een fourageerwandeling van: hier en daar wat kleine dingetjes eten die je lekker vindt.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:48

MyWishMax schreef:
Femke_Tweety schreef:

Nee het is echt het beeld zelf. Een kabouter op een bierkrat. De krat hoort bij het beeld :') Volgens mij staat die zelfs in zijn blote kont

Ik doe ook niks met koningsdag. Eerlijk gezegd niemand om wat mee te gaan doen. Dus mams komt zo taart eten, omdat mijn zwartjoekel alweer 10 jaar oud is vandaag. En verder een luie dag maar. Idd doelloos scrollen, maar dat maakt het idd niet beter. Zo zijn mijn laatste paar oud en nieuw ook geweest. :=

Ah zo. Jammer.
Het plaatje in mijn hoofd was leuker :')

Ik dacht echt aan zo'n ietwat foute tuin die helemaal vol staat met afzichtelijke beeldjes,

En dat dan een stel 'etters met humor' al die beelden voor 1 dag op een krat gezet hadden :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:49

Mkango schreef:
Kairos schreef:
Waar heb je wel zin in? :) Geen idee waar je woont, maar even een rondje wandelen over de vrijmarkt kan ook in je eentje best wel leuk zijn hoor. Je krijgt dan toch de sfeer mee en wie weet zie je nog wat bekenden. Maak er een fourageerwandeling van: hier en daar wat kleine dingetjes eten die je lekker vindt.

Thanks! Ik heb niet echt iets waar ik voor mijn gevoel heel enthousiast van wordt, maar misschien moet ik dat maar gaan doen, misschien krijg ik er inspiratie van in ieder geval :)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:51

Kairos schreef:

Ik ga zo even in mijn eentje over de vrijmarkt struinen. En de rest van de dag een beetje rommelen, studeren, lezen, langs paard. Heb verder niets met koningsdag en het dronken gebeuren eromheen. Zo vind ik het een prima koningsdag! Misschien ook voor jou een manier om koningsdag door te komen? :)

Vorig jaar heb ik alle gekte ontvlucht door 20 km te gaan wandelen in de natuur, heerlijk rustig overal! :D

Femke_Tweety

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:52

Ik ben de drukte ontlopen.
Ben net de grens over in Duitsland,
Wandeling maken in bijzonder natuurgebied met broedende roze barbievogels.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:53

Doe gewoon waar je zelf zin in hebt. Ik heb niks met vrijmarkten en drukte dus blijf lekker thuis. Ik ga zo eerst stofzuigen en daarna uitgebreid in bad en de rest van de dag Netflixen. Meer niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:54

Femke_Tweety schreef:
MyWishMax schreef:

Ah zo. Jammer.
Het plaatje in mijn hoofd was leuker :')

Ik dacht echt aan zo'n ietwat foute tuin die helemaal vol staat met afzichtelijke beeldjes,

En dat dan een stel 'etters met humor' al die beelden voor 1 dag op een krat gezet hadden :')

Dat was vele malen beter geweest! Maar die beelden staat serieus vast, sommige in beton en andere echt met zwaar geschut vastgeschroefd.

Wij verbouwden vroeger met luilak wel tuinen. Alles uit 1 voortuin in een andere zetten en gewoon wisselen dus. := We zetten het later wel weer terug haha.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:56

En dat laatste maakt het dan dus lollig.

Geen schade, wel lol. Dat idee.
Ik heb wat dat aangaat ook wel een en ander op mijn kerfstok :') :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:01

Ja en iedereen wist het, dus haalden mensen bepaalde dingen weg of zelfs briefjes om ergens af te blijven. Wij waren lief en deden dat ook.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:04

Kairos schreef:

Heb je al een idee wat je wilt gaan doen?
Mij viel op dat sommige webwinkels koningsdag blijkbaar ook zien als een dag om korting te geven. Mijn koningsdag wordt online struinen naar spullen die ik nog graag wil hebben, met zoveel mogelijk korting :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:13

Was gisteren avond na het eten in slaap gevallen.

Dus ging om 02.00 ongeveer hond uitlaten. Kom er ineens uit een donker steegje een scooter zonder verlichting. Dacht zal even kijken welke richting die op gaat.

Ja hoor 1 minuut later stik het van de politie. Schijnbaar klopjacht op de scooter. Zal wel weer illegale race gehouden zijn.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:32

Hier is het luilakken eigenlijk altijd met Koningsdag, maar vandaag vond ik het bijzonder rustig. Nu is mijn huis een stuk minder gehorig dan mijn ouderlijk huis, dus misschien komt het daardoor. :')

Ik ga zo misschien even over het marktje lopen omdat het bij mij in de straat is, maar verder doe ik ook niets speciaals voor wat betreft Koningsdag. Vanmiddag ga ik lekker naar mijn beste vriendin om een wandeling met de honden te gaan maken.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:50

Ik moet thuis blijven omdat 1 van de katten overal plast en we weten nog steeds niet zeker welke en wanneer en waarom. Mijn vriend moet werken, dus ik moet ze in de gaten houden.

Vind ik ook geen straf hoor
Afbeelding

Ik wou alleen dat ik eerder de afstandsbediening had gepakt, nu staat die stomme serie van Tim Allen op die riekt van rechts gezeur.

Edit: oh nu Will & Grace!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 11:07

Kairos schreef:

Kom bij mij!
Antiek porselein en kristal inpakken. Hardstikke leuk en unieke besteding van je vrije dag.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 11:14

Roodvos schreef:
Kairos schreef:

Kom bij mij!
Antiek porselein en kristal inpakken. Hardstikke leuk en unieke besteding van je vrije dag.

Ik zou het zo gaan adverteren en er geld voor vragen :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 11:22

Ik ga zo een feestje meepakken in de stad, vrijmarkten vind ik verschrikkelijk.

Misschien volgend jaar iets met bokkers organiseren? (Of 5 mei??)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 11:37

Roodvos schreef:
Kairos schreef:

Kom bij mij!

Hahah gezelliger als alleen thuis zitten is het vast en zeker, heb mezelf alleen voorgenomen om niet te gaan werken in ieder geval :') Verder dan dat plan was het niet gekomen zegmaar.

Ben inmiddels wel op de vrijmarkt geweest, geslaagd voor een Puma sportshirt met korting en een tasje! *\o/* Had wel graag ook naar een festival gegaan, maar zag dat alleen niet zo zitten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 11:45

5 mei zijn er superleuke festivals! Ik heb ook wel eens met bokkers afgesproken, was heel leuk!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 11:46

Ik ga naar de moestuin stoeien met doek en verzinnen hoe ik de deur wil maken. Heb nog geen flauw idee namelijk.

Een van de katten heeft wondje op zijn hoofd, maar hoe dan het zijn binnen katten. >;)