Nu voel ik me schuldig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardenfan25 schreef:Urbanus schreef:Mijn man is van de trap gevallen vannacht, ik dacht dat het niet zo ernstig was en heb een doosje Aleve Feminaxvoor hem gehaald maar hij moest van de huisarts toch even op de foto.
Nu voel ik me schuldig,
Aleve feminax is wonderspul, wellicht niet voor mannen
![]()
Beterschap voor hem
_San87_ schreef:Superleuke jurk besteld, welke schoenen ik eronder aan moet... No idea.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Bij twijfel, altijd de Belle en het Beesthakken.Superleuke jurk besteld, welke schoenen ik eronder aan moet... No idea.
Mkango schreef:Oooo, die jurk!
Als ik bij je in de buurt had gewoond, had je mijn groene SJP-hakken mogen lenen.Je zou ook complementair kunnen gaan en er een paar knalroze hakken onder aan kunnen trekken.
Urbanus: laten we op hakkenjacht gaan voor San!
SpikkelFire schreef:Kip uit de oven uit foliebakje, baktijd aangehouden en zelfs nog iets langer gedaan. Is het gewoon nog rauwvoel de neiging om de fabrikant te mailen dat ze de baktijd moeten aanpassen of niet 4 hompen kip in een te klein bakje proppen zodat het nooit gaar kan worden.
_San87_ schreef:Ja, ik heb ze nu ook een mail gestuurd met de mededeling dat het me geen zak interesseert wat hun beleid is, maar dat ik gewoon NU dat geld terug wil. Het is niet een paar tientjes dat ze gegijzeld houden, maar gewoon een fors maandsalaris.Mkango schreef:Currys (soort Mediamarkt), die niet voornemens zijn om de £2,5k die ik van ze terug wil ook snel over te maken of om de op 22 oktober bestelde artikelen ("volgende dag geleverd") alsnog gisteren te leveren.Ze zijn nog erger dan Agradi.
Zo koekoek wat een geld houden ze gegijzeld.