Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:35

naranja1 schreef:
haha ohh een date met een buurtman lijkt mij heel ongemakkelijk, helemaal als hij een vrouw schijnt te hebben. dan zal ik juist mn tinder profiel op 60km afstand zetten haha.

@steenbok. je weet altijd direct of iemand echt iets serieus wil of alleen seks.

wat berefd het liken buiten je km. is het niet zo dat als de matches op zijn binnen een aantal km dat ze dan bij verdere km gaan zoeken ofzo?

Dan geeft hij dat aan, krijg je duidelijk een melding. Dus ik gok tocg betaalde profielen.

Chickyy

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:52

Je bent dan waarschijnlijk gewoon bij elkaar in de buurt geweest? En volgens mij hebben betaalde profielen idd de optie om op een bepaalde locatie te zoeken. Zo kwam ik laatst een vroegere scharrel tegen die 1000 km verderop was, hij werkt internationaal, dus die heeft gewoon in zijn eigen woonomgeving getinderd terwijl hij overver zat.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:18

Degene waarmee ik een praatje heb gemaakt, omdat ik daar inderdaad nieuwschierig naar was gaven aan van niet. Dus ik denk vooral inderdaad betaald. Op zich prima. Iets beter profielen lezen maar viel me vooral op dat dat meer is de laatste tijd dan voorheen :)

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:40

Ik heb nu 2 dates gehad. Beide keren gezellig. Alleen de laatste keer begon hij op een gegeven moment dat hij wel een beetje van het experimenteren is en begon hij over parenclubs enz en wat ik daar dan van vond. Ik zei dat ik daar niet voor open sta. Ik vond dat niet zo heel erg leuk eigenlijk dat hij daar over begon. Verder hebben we wel leuke gesprekken en goede klik.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:45

Nou dan kan je dat maar beter meteen weten voordat je hem leuk vindt....zo denk ik dan maar. Ik zou er ook niks mee hebben.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:46

O dat is wel raar ja. Stond ook niet iets over in profiel, of gesprek via chat erover?

Ik heb nu een match met iemand die Mark heet. Ik vraag wat hij voor werk doet. Verloop van bloemen/planten. Ik zeg wat ik voor werk doe, en ineens zegt hij, ik ben directeur en heet Jaap. :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:48

Zonnetje81 schreef:
Nou dan kan je dat maar beter meteen weten voordat je hem leuk vindt....zo denk ik dan maar. Ik zou er ook niks mee hebben.

Precies. Op zich prima dat hij dat meldt/bij jou navraagt. Ik heb ook ooit meteen aangegeven dat ik daar niet voor open stond. Dat kan dan maar beter meteen duidelijk zijn toch?
De vraag is dan alleen of jullie bij elkaar passen qua voorkeuren. Dat moet je dan verder onderzoeken. Als behoefte of wensen teveel uiteen liggen dan kan dat maar beter vroeg duidelijk zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:49

Samantha_ schreef:
O dat is wel raar ja. Stond ook niet iets over in profiel, of gesprek via chat erover?

Ik heb nu een match met iemand die Mark heet. Ik vraag wat hij voor werk doet. Verloop van bloemen/planten. Ik zeg wat ik voor werk doe, en ineens zegt hij, ik ben directeur en heet Jaap. :')

Oké dan heet hij Djailano en dealt hij wiet.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:50

Nee, in profiel en in chat stond er niets over. Ik heb hem wel gevraagd hoe hij dat dan vind dat ik daar niet voor open sta en hij zei dat het wel oke was, maar dat hij gewoon een beetje probeerde te peilen hoe ik daarin stond.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:51

Samantha_ schreef:

Dat is ook heel vreemd ja.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:54

Duidelijk schizofreen :')

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:57

Indiana79 schreef:
Nee, in profiel en in chat stond er niets over. Ik heb hem wel gevraagd hoe hij dat dan vind dat ik daar niet voor open sta en hij zei dat het wel oke was, maar dat hij gewoon een beetje probeerde te peilen hoe ik daarin stond.

Dat is vreemd ja? Geef dat dan in je profiel aan?

Ik heb ooit eens een date gehad met een man, hij was buschauffeur, en voor onze date had hij een auto geleend want die had hij niet. Ok prima. Ik had niet zo’n klik met hem, toen ik thuis was appte hij dat hij het zo leuk vond bla bla. Dus ik maar eerlijk gezegd dat ik het hierbij wou laten.
Zegt ie ineens, ik heb gelogen, het was mijn auto. En ik ben geen bus chauffeur maar ik ben eigenaar van het bedrijf. Ja hij wou geen gold diggers. :')
Toen ik zei dat dat niks veranderde aan m’n keuze werd ie boos haha. Wat een figuur.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:05

Bizar. Zou bij mij totaal geen verschil maken. Intereseert mij wat. Al staat hij in de quote500. Als ik ervan opdroog dan maakt dat geen verschil.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:09

Ja, beter zoiets in profiel aan te geven.

Oh, dat is ook vreemd ja Samantha dat hij ineens zegt eigenaar van het bedrijf te zijn.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:08

Die kilometers op tinder is sowieso een raar iets, had deze week een match op 56 km, nou dat kan nog net wat mij betreft. Bleek ie op 80 km afstand te wonen en op moment van appen was hij daar ook.. nou ik ga geen uur rijden voor een date/relatie :n

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:45

Dat zei ik ook altijd. And yet, here we are, in contact met iemand van België. :o

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:23

Ja ik zeg helemaal niks over afstanden :+

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:16

Samantha_ schreef:
Indiana79 schreef:

Dat is vreemd ja? Geef dat dan in je profiel aan?

Ik heb ooit eens een date gehad met een man, hij was buschauffeur, en voor onze date had hij een auto geleend want die had hij niet. Ok prima. Ik had niet zo’n klik met hem, toen ik thuis was appte hij dat hij het zo leuk vond bla bla. Dus ik maar eerlijk gezegd dat ik het hierbij wou laten.
Zegt ie ineens, ik heb gelogen, het was mijn auto. En ik ben geen bus chauffeur maar ik ben eigenaar van het bedrijf. Ja hij wou geen gold diggers. :')
Toen ik zei dat dat niks veranderde aan m’n keuze werd ie boos haha. Wat een figuur.

Welkom Samantha!

Wat een rare gozer. Goed van je dat je het afgehouden hebt. Het zal zijn ego vast gekrenkt hebben :')

Hier nog 22 dagen tot mijn volgende date. Duurt lang... :O

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:52

Wat een ellende. Is de verwachting dat jullie altijd zoveel tijd tussen dates vaak hebben?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:11

Voor nu hebbben we iedere maand wat ingepland maar soms zit er dan wel wat weken tussen. En soms ook maar 2 weken *\o/* Komt ook omdat ik met mijn werk rekening moet houden. En natuurlijk paard en mijn katten.

Dus nu duurt het nog verschrikkelijk lang ja -O- Al kom ik in mei 6 dagen ipv 4 dus dat is fijn. Ik krijg van mijn werk ook de mogelijkheid om remote te werken. Ik breng mijn laptop aankomende date dus mee om te kijken of ik ook vanaf Frankrijk kan werken. Hopen dat palousa_boy zijn internet goed en stabiel genoeg is :P

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:21

Ah al goed vooruitgepland dus. Jullie hebben elkaar nu 2 keer bezocht?
Ik vind het knap haha. Ik zou niet willen kiezen tussen heel weekend weg steeds voor iemand die ik niet echt goed ken en mijn vrije tijd voor mezelf met vriendinnen en vrienden als ik zonder mijn zoontje ben.
Wel chill dat flexibel werken hoor. Internet zal vast stabiel genoeg zijn?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:47

Ja is ook wel nodig met de prijzen van de vliegtickets.

Voor mij vind ik het zeker de moeite waard om tijd en geld te investeren in hem beter te leren kennen. We bellen ook bijna iedere avond (als ik niet per ongeluk al in slaap gevallen ben :') ) Dus we praten buiten het elkaar zien ook ontzettend veel. Daarom heb je het gevoel dat je elkaar al langer kent.

Het scheelt dat ik geen kinderen heb en daarom vrij flexibel ben om die kant op te komen. En zijn kinderen zijn om de week bij hem dus heb tijd zat hem echt goed te leren kennen.

Maar ik snap dat het niet voor iedereen weggelegd is hoor. Je bent er inderdaad veel tijd en moeite aan kwijt, maar die steek ik er met liefde in sinds er zo een klik is :o

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:16

Ik ben daarentegen dan weer niet zo flexibel om weg te gaan :+
Ik kan moeilijk mn werk meenemen _O-

Maar ik ben hier thuis dan weer wel flexibel in hoe ik mn werk eromheen plan al zijn sommige zaken gewoon dagelijks dus dan gaat ze gewoon mee :D
De kinderen zijn ook wel omheen te plannen dus die hoeven er ook geen "last" van te hebben, al vragen die regelmatig wanneer ze Maureen kunnen zien.

Al met al is het allemaal wel serieus daten :+

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:53

*KNIP* verkeerde topic :')
Laatst bijgewerkt door Elin_ op Vandaag, 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:54

Elin_ schreef:
Nee klopt, maar wellicht zijn er nog meer adviezen. Ik heb al botox in mijn kaken (medisch), maar nu wil ik toch graag cosmetisch ook wat touch ups. Ik ben alleen zo bang dat het verkeerd gaat uitpakken :=

Ik heb van mezelf een vrij ei-achtig vormig hoofd :+ met een teruggetrokken kin en harde lijnen. Ik wil graag wat meer kin/kaak en van de harde lijnen af. Alleen wil ik niet richting de Sara van Zoelen look.

Verkeerde topic. :D