Sherivey schreef:Als ik al een schattige baby/ kind zie, dan is dat gevoel meestal gauw over zodra er kots, snot, poep, kwijl of tranen bij komen.
Dit, gatver. Nee dan paardenpoep, heerlijk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:DuoPenotti schreef:Hier is het st Maarten en Carnaval.... kom uit enkel Carnaval.
Maar hier gaan ze niet langs de deuren toch met Sint Maarten, voor snoep? Alleen een vuur maken. Tenminste nooit gemerkt, misschien durven ze niet bij mij, haha.
Met Halloween deden ze dat trouwens wel dit jaar. Krijgen we dat weer.
Josien_ schreef:Ik snap ook niet zo goed dat men zich over die hels pijnlijke bevalling heen kan zetten. Ik krijg al de rillingen als ik er alleen maar aan denk
DuoPenotti schreef:Maar als ik terug denk aan dingen die ook pijn moeten doen als arm uit de kom of de operatie daarna, dan kan ik de pijn ook niet meer terugroepen, enkel de weet dat het zo was.
Kunnen jullie dat dan wel?
Captain schreef:Ja je vergeet pijn. Ik heb ook een aantal keer nierstenen gehad. Gruwelijk maar ik kan de pijn zelf me niet meer goed voor de geest halen. En tsja.. ik heb liever zo'n steentje natijd dan een wurm maar daar denken de meeste toch anders over.Dus ze zullen het het ergens wel waard vinden.
DuoPenotti schreef:Nee weten doe ik het ook nog, maar echt het gevoel als pijn opnieuw beleven niet.
Ik weet niet hoe ik het het beste kan omschrijven.
Daarom denk ik wel dat een tweede kind krijgen ook daaronder valt.
lor1_1984 schreef:Ik heb weleens gehoord dat nierstenen pijnlijker zijn dan een bevalling.
Maar dan hebben ze de zorgen etc om een kind uiteraard niet meegerekend.
_San87_ schreef:fleurtjeuh schreef:Is het niet ook een evolutie dingetje, dat mensen zich de bevalling niet goed meer herinneren?
Dacht dat een keer gelezen te hebben
Op zich wel logisch ook, anders zou geen weldenkend mens zich nog voortplanten.