Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 17:31

MarlindeRooz schreef:
Ik hoor die poedersuiker kaart nog steeds en mijn vriend wil hem niet kapot maken. :=

Kun je m niet per ongeluk in de shredder laten vallen :7?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 17:35

MarlindeRooz schreef:
Ik hoor die poedersuiker kaart nog steeds en mijn vriend wil hem niet kapot maken. :=

Doneren aan een ondergrondse container? :')

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 17:43

En de sportscholen weer dicht.. Jezus zo klaar mee. -:(-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 17:45

Captain schreef:
En de sportscholen weer dicht.. Jezus zo klaar mee. -:(-

Dure Netflix (aka universiteit) begint ook weer. Had net weer een duur NS abonnement genomen. :=

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 17:47

Ik word zo moedeloos van iedereen die geen zin meer heeft in de maatregelen. Hoe kunnen we dan verder en als je het beter weet ga er dan maar staan. Wat een hondenbaan heeft de Jonge.
Niemand die dit leuk vind maar ze doen het toch niet om ons te irriteren. Dom gedoe

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 17:50

CynthiaV schreef:
Ik word zo moedeloos van iedereen die geen zin meer heeft in de maatregelen. Hoe kunnen we dan verder en als je het beter weet ga er dan maar staan. Wat een hondenbaan heeft de Jonge.
Niemand die dit leuk vind maar ze doen het toch niet om ons te irriteren. Dom gedoe

Dat zegt ook helemaal niemand. Dat is paa een domme uitspraak.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 17:53

CynthiaV schreef:

Ik heb er geen zin in, mentaal is dit weer een klap. Zegt niet dat ik me niet ga houden aan de maatregelen.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 17:55

CynthiaV schreef:

Dat we er moedeloos van worden wil niet zeggen dat we ons er niet aan houden ;)

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 17:55

Ik zeg het ook niet als reactie op jullie. Maar als ik rond kijk op bokt dan zie ik al heel veel mensen die geen zin meer hebben, nou gefeliciteerd dat heeft niemand meer. Het is alleen niet anders.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 17:56

Amandavd schreef:
CynthiaV schreef:

Dat zegt ook helemaal niemand. Dat is paa een domme uitspraak.

Kijk maar eens rond op bokt en vraag je dan nog maar eens af of het dom is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:06

Ik ken ook werkelijk bijna niemand die zich met kerst en o&n aan de nieuwe regels houdt. De rek is er uit bij de meeste eigenwijze Nederlanders.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:10

Dat ik maandag een fysieke presentatie zou hebben op school (die ook volledig gebaseerd is op fysiek onderwijs) en er vanuit de opleiding nog niks gecommuniceerd is. Ze gaan toch hopelijk niet verwachten dat als zij morgen een mailtje sturen we een geheel nieuwe digitale variant kunnen toveren :?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:10

Is voor mensen misschien niet een idee om een fitness apparaat tweedehands aan te schaffen? Of voor een tijdelijke buitensport te kiezen? Mountainbiken / wielrennen is een top optie maar ook hardlopen , wandelen oefenen met behulp van bankjes , boomstammen noem maar op.

Kijk het is rot , maar er valt best wat op te bedenken. Ik heb altijd door kunnen sporten.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:11

Geen sportschool meer...

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:12

Zebrastreep schreef:
Is voor mensen misschien niet een idee om een fitness apparaat tweedehands aan te schaffen? Of voor een tijdelijke buitensport te kiezen? Mountainbiken / wielrennen is een top optie maar ook hardlopen , wandelen oefenen met behulp van bankjes , boomstammen noem maar op.

Kijk het is rot , maar er valt best wat op te bedenken. Ik heb altijd door kunnen sporten.

Geen ruimte thuis, ik ga wel proberen te hardlopen denk ik, maar ik doe normaal altijd hoofdzakelijk krachttraining. Of mijn sportschool moet weer dumbells enz. gaan uitlenen, daar hoop ik stiekem op.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:13

Omg die kerstkaart lag bij mij denk ik in de ondergrondse container :x
Zo 1 die stopt als je de kaart dicht doet is nog geinig maar dit :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:15

Kairos schreef:
Zebrastreep schreef:

Geen ruimte thuis, ik ga wel proberen te hardlopen denk ik, maar ik doe normaal altijd hoofdzakelijk krachttraining. Of mijn sportschool moet weer dumbells enz. gaan uitlenen, daar hoop ik stiekem op.

Ik hoorde dat wel vaker dat sportscholen inderdaad wel eens dingen gingen uitlenen vindt ik wel echt top dat ze dat doen !

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:15

Zebrastreep schreef:

Ik woon op 27m met een teckel de komende 2 weken. Ben erg benieuwd of ik ongestoord thuis kan sporten. Of dat ik dan aangerand word. :=

Heb gelukkig nog voldoende sportspullen van de vorige lockdown.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:17

Ik zie hier al langer in het donker iemand in een speeltuin trainen. Klimrek op en af, optrekken over bankjes springen en zo. Slim.

Ook met trainingsbanden (decathlon kun je ze oa bestellen) daar kun je heel veel mee. Ze gaan tot 50 kilo of zo. Mser gecombineerd kun je aardig zwaar

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:18

MarlindeRooz schreef:
Ik ken ook werkelijk bijna niemand die zich met kerst en o&n aan de nieuwe regels houdt. De rek is er uit bij de meeste eigenwijze Nederlanders.

En dat vind ik dus zo dom. Als opa of vader of wie dan ook dan een hartaanval krijgt zijn ze wel pissig als ze eerst rond moeten gaan bellen om een plek in een ziekenhuis voor hem te vinden. Maar meewerken aan de oplossing daar hebben ze geen zin meer in hoor.

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:35

Wij hebben hier wel gewichten enzo, en ik fiets eigenlijk vooral, dat kan natuurlijk ook buiten. Maar is zo vreselijk koud, en daarnaast kan ik de intensiteit niet zo zwaar instellen als ik wil.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:40

CynthiaV schreef:

Nou zo voelt het wel. :')

Sorry maar dat is mentaal echt wel ff weer een klap. Laat ons lekker...

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:42

nicole_floor schreef:
CynthiaV schreef:

Nou zo voelt het wel. :')

Sorry maar dat is mentaal echt wel ff weer een klap. Laat ons lekker...

Ik wacht op longrevalidatie, maar de wachttijd wordt steeds langer en ondertussen kan ik steeds minder. Laat me even...

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:43

Dat opeens buitensporten gaf vorig jaar ook veel drukte op de seh, veel meer gebroken botten en andere letsels volgens een oud collega die daar als arts werkt. Maar ik snap natuurlijk ook, je moet toch wat...

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 18:46

Ongesteldheid zijn |o

Gelukkig maar 1 dag last van heftige klachten. Vandaag dus lekker dagje Netflixen op bed :=.