MarlindeRooz schreef:Ik hoor die poedersuiker kaart nog steeds en mijn vriend wil hem niet kapot maken.
Kun je m niet per ongeluk in de shredder laten vallen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CynthiaV schreef:Ik word zo moedeloos van iedereen die geen zin meer heeft in de maatregelen. Hoe kunnen we dan verder en als je het beter weet ga er dan maar staan. Wat een hondenbaan heeft de Jonge.
Niemand die dit leuk vind maar ze doen het toch niet om ons te irriteren. Dom gedoe
CynthiaV schreef:Ik word zo moedeloos van iedereen die geen zin meer heeft in de maatregelen. Hoe kunnen we dan verder en als je het beter weet ga er dan maar staan. Wat een hondenbaan heeft de Jonge.
Niemand die dit leuk vind maar ze doen het toch niet om ons te irriteren. Dom gedoe
Amandavd schreef:CynthiaV schreef:Ik word zo moedeloos van iedereen die geen zin meer heeft in de maatregelen. Hoe kunnen we dan verder en als je het beter weet ga er dan maar staan. Wat een hondenbaan heeft de Jonge.
Dat zegt ook helemaal niemand. Dat is paa een domme uitspraak.
Zebrastreep schreef:Is voor mensen misschien niet een idee om een fitness apparaat tweedehands aan te schaffen? Of voor een tijdelijke buitensport te kiezen? Mountainbiken / wielrennen is een top optie maar ook hardlopen , wandelen oefenen met behulp van bankjes , boomstammen noem maar op.
Kijk het is rot , maar er valt best wat op te bedenken. Ik heb altijd door kunnen sporten.
Kairos schreef:Zebrastreep schreef:Is voor mensen misschien niet een idee om een fitness apparaat tweedehands aan te schaffen? Of voor een tijdelijke buitensport te kiezen? Mountainbiken / wielrennen is een top optie maar ook hardlopen , wandelen oefenen met behulp van bankjes , boomstammen noem maar op.
Kijk het is rot , maar er valt best wat op te bedenken. Ik heb altijd door kunnen sporten.
Geen ruimte thuis, ik ga wel proberen te hardlopen denk ik, maar ik doe normaal altijd hoofdzakelijk krachttraining. Of mijn sportschool moet weer dumbells enz. gaan uitlenen, daar hoop ik stiekem op.
Zebrastreep schreef:Is voor mensen misschien niet een idee om een fitness apparaat tweedehands aan te schaffen? Of voor een tijdelijke buitensport te kiezen? Mountainbiken / wielrennen is een top optie maar ook hardlopen , wandelen oefenen met behulp van bankjes , boomstammen noem maar op.
MarlindeRooz schreef:Ik ken ook werkelijk bijna niemand die zich met kerst en o&n aan de nieuwe regels houdt. De rek is er uit bij de meeste eigenwijze Nederlanders.
nicole_floor schreef:CynthiaV schreef:Ik word zo moedeloos van iedereen die geen zin meer heeft in de maatregelen. Hoe kunnen we dan verder en als je het beter weet ga er dan maar staan. Wat een hondenbaan heeft de Jonge.
Nou zo voelt het wel.![]()
Sorry maar dat is mentaal echt wel ff weer een klap. Laat ons lekker...