Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Ongeveer alle regels gingen tegelijk over boord en ook dat vind ik echt behoorlijk kwalijk.
bigone schreef:Even voor alle duidelijkheid, dit komt door gedrag, niet door de maatregelen. Wanneer er niet zoveel gesjoemeld was met toegangsbewijzen( de verhalen duiken steeds meer op) dan had je de helft aan besmettingen gehad.
DuoPenotti schreef:Fitzroy hier ging het licht toch echt aan om 1.00 uur in alle discotheken .
Ja de shoarma boer een uur later. En 1 donker kroegje om 4. Maar daar zat een slag volk waar niemand bij aansloot zeg maar.
En dat was hier in de buurt overal zo. En dan heb ik het over 1990.
ingedebruijn schreef:ja verdorie...vind het wel enn heel deprimerende gedachte als we weer beperkingen krijgen...Popstra schreef:Zolang de ziekenhuis opnames niet noemenswaardig stijgen maak ik me niet druk om besmettingen.
Er word nu veel vaker getest nu er weer veel gereisd, uit gegaan en anders word....
Eigenlijk heel logisch dat het stijgt.
Klopt maar als ze de boel op basis van alleen besmettingen dicht gaan gooien, kunnen we weer vaarwel zeggen tegen vakanties en festivals.
Relaxed schreef:purny schreef:Ik moest op de fiets door de stad. Het was echt kneiterdruk. Niet leuk meer.
Ik ben toch wel heel blij dat ik in een rustige wijk woon...
En jij was ook in die drukke stad, dat is dan ook niet leuk he dat je dat doet..
Kom op, buiten en in de stad zijn echt de problemen niet
Fitzroy schreef:Nou DP, ik weet niet of je op jezelf doelt maar in mijn tijd gingen we ook pas tegen 12-en de stad in nadat we al een drankje hadden gedaan bij iemand thuis en tot 5 uur’s morgens door![]()
Nog een broodje shoarma eten en dan kwam ik binnen als mijn vader al zijn bed uit was en de krant zat te lezen.
Dat is echt niet van nu.
ingedebruijn schreef:Waarom te vroeg open gegaan als de ziekenhuizen het prima aan kunnen? Met al het vaccineren over de wereld, kun je je niet meer blindstaren op besmettingen omdat deze lang zo slecht niet meer hoeven te zijn ten opzichte van vorig jaar.
Mariposa11 schreef:Besmettingen zijn niet meteen zieken. Met besmettingen zonder klachten bouw je immuniteit op.
Waarom wordt dat gewoon vergeten en is iedereen alleen maar bang voor besmettingen.. De ziekenhuizen blijven leeg, daar gaat het toch om? Geen ernstig zieken maar wel immuniteit?