Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Ik ben nu al op de 6e dag aan het wachten totdat iemand het pakket ophaalt, ze is ook niet online geweest…..
Artimes schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Echt heel irritant dit, geen idee hoe op te lossen ook, had gehoopt dat na een dag ik wel iets anders zou kunnen selecteren
Artimes schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Echt heel irritant dit, geen idee hoe op te lossen ook, had gehoopt dat na een dag ik wel iets anders zou kunnen selecteren
cobiie schreef:Artimes schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat vaak helpt als je dit verschil in prijs ziet om op lijst te drukken ipv van het op plattegrond te laten staan. Bij mij komt dan vaak wel de goedkopere optie tevoorschijn.
C_arola schreef:Flying_Angel schreef:Ik ben nu al op de 6e dag aan het wachten totdat iemand het pakket ophaalt, ze is ook niet online geweest…..
Ik stuur dan een berichtje dat het pakket terug gestuurd kan worden als ze het niet op tijd ophalen. Dat is tot nu toe een reminder geweest waarna ze het gelijk gingen ophalen.
Tancreda4 schreef:Wat balen Beert, en idd wat een gedoe. Hoe kan het zijn fout gegaan? Is dat met een digitaal label gegaan en per ongeluk verwisseld bij het afgifte punt?
Dispar_Vulgo schreef:Hier vorige week grote bestelling van 9 items gekocht en netjes door verkoper maandag op de post gedaan. Volgens Homerr zou dat afgelopen donderdag of vrijdag geleverd worden. Uiteraard weer vertraagd. Zou vandaag geleverd worden. Maar inmiddels is dat Homerr punt al dicht. Nou maar hopen op morgen
pmarena schreef:Om dat te voorkomen doe ik sowieso altijd de QR code op het pakje plakken.
Eerst 1 pakje afhandelen. Daarna pas het volgende pakje. Niet tegelijk naast elkaar leggen. Zowel thuis als op het pakketpunt
beert schreef:pmarena schreef:Om dat te voorkomen doe ik sowieso altijd de QR code op het pakje plakken.
Eerst 1 pakje afhandelen. Daarna pas het volgende pakje. Niet tegelijk naast elkaar leggen. Zowel thuis als op het pakketpunt
Ah dat is ook slim in zo’n geval om de qr code op het pakketje zelf te plakken. Ik had met stift de naam erop gezet, maar je ziet alleen de gebruikersnaam dan en ik zie nu ook dat beide gebruikers met een A beginnen.
Maar goed, ik heb nu om één of andere reden van Vinted wel de betaling vrijgegeven gekregen, terwijl het (verkeerde) pakketje weer terug bij mij is en zij dus niks heeft. Ik hoop dan dat zij ook geld terug heeft gekregen. De bestelling staat bij mij als afgehandeld.