Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 09:21

Kinderen buiten die enorm aan het janken zijn en een schreeuwende moeder ( is al een beetje een apart mens) is het raar om uit je raam te roepen dat ze even op moeten houden misschien maakt dat meer indruk dan hun schreeuwende moeder. :') :')

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 09:25

Steeph schreef:
Dat het nog maar donderdag is |(
En dat ik niet weet wat ik wil eten vanavond :')

Niets verpest je vrijdag meer dan dat het pas een donderdag blijkt te zijn....

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 09:29

Dat ik baal dat het niet geregend heeft hier, hoopte op wat afkoeling.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 09:37

Dat mensen hun eigen stommiteiten waarbij een dier komt te overlijden op Facebook delen onder het mom 'anderen waarschuwen dat dit kan gebeuren'. Als mijn dier door een dergelijke stommiteit van mijn kant om het leven komt, zou ik me doodschamen en een rotslecht baasje voelen, niet op Facebook gaan roepen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 09:39

PineApple schreef:
Steeph schreef:
Dat het nog maar donderdag is |(
En dat ik niet weet wat ik wil eten vanavond :')

Niets verpest je vrijdag meer dan dat het pas een donderdag blijkt te zijn....

Nou ik weet iets wat je vrijdag nog meer verpest... Een deadline waar je zeker tot 12uur vannacht zoet mee gaat zijn. :+
Wetende dat morgen een 9,5 uur durende horeca werkdag op je wacht met deze bloedhitte.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 09:42

Dat het nog steeds vies benauwd is overal.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 09:43

Zal nog wel ff zo blijven want de regen geeft ook geen verkoeling.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 09:46

Mando schreef:
Zal nog wel ff zo blijven want de regen geeft ook geen verkoeling.

Nee helaas niet...

Als het zo benauwd blijft vandaag, denk ik dat ik het paardrijden skip en gewoon alleen ga borstelen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 09:48

fjordjes schreef:
Dat ik baal dat het niet geregend heeft hier, hoopte op wat afkoeling.

Hier regent het al sinds vanmorgen vroeg, maar het is nog geen steek koeler. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 09:57

Sanniejtjuh schreef:
Plaatselijke facebook groep ; van wie is deze kat? Gewond en mank. En dan blijkt het van het huis te zijn waar ik al een keer een week een krolse kat van bij mn huis had (lees hele nacht gillen/huilen) en mijn kat in de stress. Ook deze kat weer, niet geholpen. “Ja is een boerderij kat”. Ongeloofelijk, neem dan geen dieren. Of laat ze in ieder geval helpen.

Wij hebben onlangs 2 katten geadopteerd uit een erkend asiel. Zijn er ondertussen achter dat ze niet gechipt of gecastreerd zijn. Verhaal gehaald: Ja bij een boerderijkat doen wij dat niet want die worden toch niet tam.
Euh, jullie zijn wettelijk verplicht. Maar oké, dan niet 8)7 Doen het zelf wel.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 10:33

Mensen die zeggen "2 a 3 minuten" en dat ik hier nu voor Piet snot sta te wachten... Jij wil wat van mij, plan dan beter of geef een ruimer tijdsblok. Ik heb nog meer te doen. :evaw:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 10:45

Ik ben nu al gaar en moet nog tot 16:30 werken... :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 10:58

Jjeeeezzuuusss ik sta nog altijd te wachten -O-

En bijna staat de zon zo vol op de vrachtauto en dan moet ik toch echt even hem Om parkeren...het schijnt dat ze bij fabriek 2 iets stuk hadden {:)-:(

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 12:26

:wow:
Moestuin schreef:
Sanniejtjuh schreef:
Plaatselijke facebook groep ; van wie is deze kat? Gewond en mank. En dan blijkt het van het huis te zijn waar ik al een keer een week een krolse kat van bij mn huis had (lees hele nacht gillen/huilen) en mijn kat in de stress. Ook deze kat weer, niet geholpen. “Ja is een boerderij kat”. Ongeloofelijk, neem dan geen dieren. Of laat ze in ieder geval helpen.

Wij hebben onlangs 2 katten geadopteerd uit een erkend asiel. Zijn er ondertussen achter dat ze niet gechipt of gecastreerd zijn. Verhaal gehaald: Ja bij een boerderijkat doen wij dat niet want die worden toch niet tam.

Wow, dat is wel het laatste wat je verwacht van een asiel, kwalijke zaak.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 12:35

Ongesteld. Wanneer mag die meuk er uit?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 12:48

Jesssss ik kan rijden

En nu sta ik vast in wegwerkzaamheden -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 12:51

Afgewezen na de sollicitatie…
Met als reden dat ik geen diploma heb. Sidenote dit stond in mijn brief én in mijn CV. -O-

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 12:52

Moestuin schreef:
Sanniejtjuh schreef:

Bij ons op stal tegenover is er ook zo'n boerderij met veel katten. Helaas is de weg die ertussen ligt een 80km weg, dus je kant t wel raden... Verschillende mensen en instanties hebben die mensen al aangesproken, maar zijn maar boerderijkatten en soms zien we ze toch dagen lang niet.
Dus hebben we met een organisatie steeds 1 poes gevangen, gesteriliseerd en weer terug gezet tot we ze allemaal hadden. Nu zijn er weinig meer over, maar worden er gelukkig ook een stuk minder doodgereden want er is geen nafok.
Mag niet, maar die mensen hebben na al die jaren nog steeds niks door. :Y)
Heel begaan met die beestjes dus :(
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 18-06-21 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 12:53

Dat is wel zuur zeg!! Je had even moeten vragen of ze hun brilletje vergeten waren op te zetten...

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 13:04

Ineke2 schreef:
Met als reden dat ik geen diploma heb. Sidenote dit stond in mijn brief én in mijn CV. -O-

Zo frustreren is dat :(

Heb dat ook eens gehad. Stond dat ik een mbo 3 diploma had. Bellen ze me met de vraag 'heb je een mbo 4 diploma?'

Heb ze gevraagd waarom ik in mijn CV mbo 3 zou zetten als ik stiekem een mbo 4 diploma had

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 13:10

Mensen die op Social media zetten: "online body" vs "reality body" en dan nog steeds een strakke buik hebben en dan zeggen dat dat een dikke buik is. :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 13:12

Ineke2 schreef:

Nou zeg -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-21 13:12

Mijn stagebegeleider die doodleuk om een reflectie op mijn perfectionisme vraagt en ook nog wil weten waar het vandaan komt.

Heb je even? Want dan kom ik met een compleet rapport over de afgelopen 16 jaar en alle trauma's die ik daarin heb opgelopen.

Ik loop stage, crisis hé. Voor een reflectie op mijn diepgewortelde angst om fouten te maken ga ik wel naar mijn praktijkondersteuner of een psycholoog.

@Ineke2, frustrerend -O- ik studeer zelf HR en loop momenteel stage bij een organisatie, vaak zeggen de recruiters wat toe en vindt het MT daar vervolgens wat van. Vandaar dat je alsnog afgewezen kunt worden. Super vervelend voor jou natuurlijk, maar ik probeer je even wat inzicht te geven hoe dat er achter de schermen aan toe kan gaan. Vaak vind HR iets wel goed maar de organisatie(top) niet. Zie het vaak gebeuren in mijn organisatie.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 13:19

Nayomie schreef:
Mensen die op Social media zetten: "online body" vs "reality body" en dan nog steeds een strakke buik hebben en dan zeggen dat dat een dikke buik is. :+

Ik word sowieso moe van die foto's waarin zogenaamde influencers hun 'vetrollen' showen.

Mens, zolang je volledig in elkaar gedoken, in de meest ongunstige houding moet gaan zitten om ergens een plooi in je huid te krijgen, mag je dat geen vetrol noemen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 13:21

xPabloBokt schreef:
Mijn stagebegeleider die doodleuk om een reflectie op mijn perfectionisme vraagt en ook nog wil weten waar het vandaan komt.

Heb je even? Want dan kom ik met een compleet rapport over de afgelopen 16 jaar en alle trauma's die ik daarin heb opgelopen.

Ik loop stage, crisis hé. Voor een reflectie op mijn diepgewortelde angst om fouten te maken ga ik wel naar mijn praktijkondersteuner of een psycholoog.

@Ineke2, frustrerend -O- ik studeer zelf HR en loop momenteel stage bij een organisatie, vaak zeggen de recruiters wat toe en vindt het MT daar vervolgens wat van. Vandaar dat je alsnog afgewezen kunt worden. Super vervelend voor jou natuurlijk, maar ik probeer je even wat inzicht te geven hoe dat er achter de schermen aan toe kan gaan. Vaak vind HR iets wel goed maar de organisatie(top) niet. Zie het vaak gebeuren in mijn organisatie.

Ik heb het daar met mijn stagebegeleider ook wel over , mij zij is onder andere ook coach. Ik vindt het juist wel fijn om ernaar te kijken , ook omdat ik goed op kan schieten met haar. En eigenlijk verwacht ik wel dat al mijn collega's het daar wel over hebben. In de zorg is het wel belangrijk om dat aan te pakken trouwens ook al voelt dat eerst een beetje vreemd , maar vanuit daar kun je je ook beter opstellen als begeleider. Ik heb er heel veel aan gehad de afgelopen maanden en ik kan het perfectionisme nu veel beter loslaten , fouten maken mag en dat is niet erg.

--
De enige plek waar ik minder last heb van kriebels en tranende ogen is de badkamer. Maar ook zo'n rare plek om te gaan zitten :')