Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PineApple schreef:Steeph schreef:Dat het nog maar donderdag is
En dat ik niet weet wat ik wil eten vanavond
Niets verpest je vrijdag meer dan dat het pas een donderdag blijkt te zijn....
Sanniejtjuh schreef:Plaatselijke facebook groep ; van wie is deze kat? Gewond en mank. En dan blijkt het van het huis te zijn waar ik al een keer een week een krolse kat van bij mn huis had (lees hele nacht gillen/huilen) en mijn kat in de stress. Ook deze kat weer, niet geholpen. “Ja is een boerderij kat”. Ongeloofelijk, neem dan geen dieren. Of laat ze in ieder geval helpen.
Moestuin schreef:Sanniejtjuh schreef:Plaatselijke facebook groep ; van wie is deze kat? Gewond en mank. En dan blijkt het van het huis te zijn waar ik al een keer een week een krolse kat van bij mn huis had (lees hele nacht gillen/huilen) en mijn kat in de stress. Ook deze kat weer, niet geholpen. “Ja is een boerderij kat”. Ongeloofelijk, neem dan geen dieren. Of laat ze in ieder geval helpen.
Wij hebben onlangs 2 katten geadopteerd uit een erkend asiel. Zijn er ondertussen achter dat ze niet gechipt of gecastreerd zijn. Verhaal gehaald: Ja bij een boerderijkat doen wij dat niet want die worden toch niet tam.
Euh, jullie zijn wettelijk verplicht. Maar oké, dan nietDoen het zelf wel.
Moestuin schreef:Sanniejtjuh schreef:Plaatselijke facebook groep ; van wie is deze kat? Gewond en mank. En dan blijkt het van het huis te zijn waar ik al een keer een week een krolse kat van bij mn huis had (lees hele nacht gillen/huilen) en mijn kat in de stress. Ook deze kat weer, niet geholpen. “Ja is een boerderij kat”. Ongeloofelijk, neem dan geen dieren. Of laat ze in ieder geval helpen.
Wij hebben onlangs 2 katten geadopteerd uit een erkend asiel. Zijn er ondertussen achter dat ze niet gechipt of gecastreerd zijn. Verhaal gehaald: Ja bij een boerderijkat doen wij dat niet want die worden toch niet tam.
Euh, jullie zijn wettelijk verplicht. Maar oké, dan nietDoen het zelf wel.
Ineke2 schreef:Afgewezen na de sollicitatie…
Met als reden dat ik geen diploma heb. Sidenote dit stond in mijn brief én in mijn CV.
Nayomie schreef:Mensen die op Social media zetten: "online body" vs "reality body" en dan nog steeds een strakke buik hebben en dan zeggen dat dat een dikke buik is.
xPabloBokt schreef:Mijn stagebegeleider die doodleuk om een reflectie op mijn perfectionisme vraagt en ook nog wil weten waar het vandaan komt.
Heb je even? Want dan kom ik met een compleet rapport over de afgelopen 16 jaar en alle trauma's die ik daarin heb opgelopen.
Ik loop stage, crisis hé. Voor een reflectie op mijn diepgewortelde angst om fouten te maken ga ik wel naar mijn praktijkondersteuner of een psycholoog.
@Ineke2, frustrerendik studeer zelf HR en loop momenteel stage bij een organisatie, vaak zeggen de recruiters wat toe en vindt het MT daar vervolgens wat van. Vandaar dat je alsnog afgewezen kunt worden. Super vervelend voor jou natuurlijk, maar ik probeer je even wat inzicht te geven hoe dat er achter de schermen aan toe kan gaan. Vaak vind HR iets wel goed maar de organisatie(top) niet. Zie het vaak gebeuren in mijn organisatie.