Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:45

MarcoBorsato schreef:
Een peper en zoutstel is echt hetzelfde als washandjes.

Niets voor mij.

_O-.

Ik gebruik ze echt heel veel :P. Nou ja, de pepermolen dan. Zout gaat alleen over t ei en in de warme chocomel.

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:47

Maar aan tafel? Want ik gebruik gewoon de pepermolen als ik kook. En daar laat ik het bij.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:48

MarcoBorsato schreef:
Maar aan tafel? Want ik gebruik gewoon de pepermolen als ik kook. En daar laat ik het bij.

Ze staan hier bij t eten van een eitje ook op tafel (peper en zout). Verder naast t gasfornuis. Ik vind een molen fijn om mee te peperen :P.

En mijn oog wil ook wat :').

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:50

Dat ik geen afspraak kon maken voor de vaccinatie, kan pas in maart... Zit overal vol

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:57

Dat mijn paard zo een gigantisch hoge sprong maakte (over hindernis weliswaar) dat ik die amper kon uit zitten en nu echt veel rugpijn heb. Het is ook nooit goed. :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:59

Dat er gewoon geen enkele ruitersport winkel tijd heeft om naar mijn zadel te kijken. Of je krijgt letterlijk zonder aanhef of iets in de mail “klantenstop” terug in een verder lege mail of je moet naar iemand een foto sturen en krijgt vervolgens gewoon niet eens antwoord. Dus mijn springzadel kan ik niet gebruiken.

Daarbij is Brandt zadels begin november bij mij geweest voor een dressuurzadel, zadel wat ik had (ook brandt, nog geen jaar oud) kon niet aangepast worden. Nou prima, ik wil geen nieuwe op een 3 jarige dus dan zoek maar een 2dehandse die passend gemaakt kan worden. Inmiddels zijn we bijna 3 maanden verder, ik heb dus nog steeds geen zadel, en mijn oude zadel heeft ie wel mee terug genomen á 2500,-

Begin langzaamaan kokend te worden hoor.

Kan mijn pony dadelijk compleet opnieuw zadelmak maken man -:(-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:11

fjordjes schreef:
Dat ik geen afspraak kon maken voor de vaccinatie, kan pas in maart... Zit overal vol

Precies de reden dat ik direct heb gebeld ook al zie ik er heel erg tegenop. Maar als ik niet direct bel ga ik nooit en had wel voorkeur voor dit vaccin. Maar misschien vallen er nog mensen uit? Of sta je zo ver op de wachtlijst dat dat bijna niet meer mogelijk is?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:19

Je kon je mobiele telefoonnummer opgeven dan sturen ze een SMS en moet je bellen voor een afspraak. Ze vertelden mij dat januari en februari vol zitten, zowel in Veghel, Eindhoven, Venlo, Maastricht en zelfs Groningen. Maastricht en Groningen zijn me te ver, wil liever naar Veghel/Eindhoven of Venlo daar woon ik tussen in.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:26

Rawr schreef:
nicole_floor schreef:
De reclame van dierenlot..

Waarom? Is het er zo één met zielige en mishandelde dieren?

Ik erger me aan m'n gladde wangen en kin en dat ik weer een jongen lijk en geen man. ;(

Jaa ook en ze duren veel te lang. Weet ik ook meteen waar het gedoneerde geld naar toe gaat. :+ En die vrouw heeft een nare stem.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:30

MarlindeRooz schreef:
Een of andere beddengoed reclame op tv waarin ze zeggen “word wakker”.

* Directe corona-complot-wappie gerelateerde allergie geactiveerd *

Coronette verpest alles _O-

Ja dat had ik nu ook. Zelfde eerste gedachte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:49

__Sannne schreef:
Marije_1997 schreef:
Dat ik nog een week moet wachten op een leuke jongen en misschien sushi hahaha

Nieuwe collega?

Serieus?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:51

:oo

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:57

Marije_1997 schreef:
__Sannne schreef:

Nieuwe collega?

Serieus?

Leuk dat het dit keer serieus is! Veel plezier! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:02

Wtf? Het is niet eens een collega van me. Is ook onmogelijk. Hij komt bij Amsterdam vandaan. Ik ben gwn lekker aan et daten ja en niet alles gaat altijd zo als je zou willen. Collega's heb ik ook amper contact mee buiten werk om en dit hou ik zo.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 00:05

_San87_ schreef:
Ik wil met geld toe nog geen stel waar Peugeot op staat :)).

Peugeot is ruk met auto's maar de molens zijn fantastisch. Heb er zelf ook een staan en heb er altijd mee gewerkt in de professionele keuken waar ik heb gewerkt. Niks op aan te merken.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:06

Ik erger me eraan dat ik drie keer mijn fysio oefeningen heb gedaan in de afgelopen 5 dagen en NU AL WEER een ontstoken elleboog heb - en de andere elleboog geirriteerd??? Ondanks preventief ijs erop na de oefeningen, brace dragen, naproxen slikken, en om se dag de oefeningen te doen ipv elke dag.

Hoe is het mogelijk om zo'n ongelooflijk overdramatisch lichaam te hebben dat bij de minste of geringste beweging het besluit om gewoon in staking te gaan. "Oh je besluit je elleboog vijftien minuten lang drie keer te bewegen? Nee dit kunnen we niet aan!!'

En toen moest ik ook nog de drie op elkaar gestapelde kratten bier omhoog tillen van een klant. "Mevrouw ik kan niet zo goed tillen, zou u ze voor mij willen tillen?' (Ik bedoel ze heeft ze ook in het karretje gekregen..) "nee ik heb een slechte rug."

Spijt. Spijt.

Iedereen die vijf kilo zakken aardappelen kocht had blijkbaar ook een slechte rug vandaag :+ mocht ik ook allemaal terug in de karretjes tillen voor de klanten.

Nu wil mijn elleboog nog meer dood
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 09-01-21 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:06

Marije_1997 schreef:
Wtf? Het is niet eens een collega van me. Is ook onmogelijk. Hij komt bij Amsterdam vandaan. Ik ben gwn lekker aan et daten ja en niet alles gaat altijd zo als je zou willen. Collega's heb ik ook amper contact mee buiten werk om en dit hou ik zo.

Je snapt toch waar de reacties vandaan komen?
Anders kan je beter een dagboek kopen.

Mijn ergernis zijn de buren die al uren aan het stampen zijn...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:07

Marije_1997 schreef:

Heel wijs!

lenaa_tje schreef:
Marije_1997 schreef:

Je snapt toch waar de reacties vandaan komen?
Anders kan je beter een dagboek kopen.

Lieve Kitty,

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:17

Geen auto en ik kan met niemand veilig meereizen, ik ga morgen ruim 6 uur door het land karren met het ov als ik mijn oma nog een laatste keer wil zien want ze is nu stervende. 3 uur heen, 3 uur terug.

Ik ben denk ik gewoon even heel boos op alles rondom corona geloof ik. De bezette bedden waar mij oma eerder niet terecht kon, waar ze nog steeds niet terecht kan, dat ik haar morgen niet kan knuffelen, dat ik sowieso de rest van de familie niet kan knuffelen, dat ik mij af vraag of ik na 6 uur in de trein niet beter meteen in vrijwillige quarantaine moet gaan en of ik het dan wel haal om bij de begrafenis te kunnen zijn, eigenlijk kan ik de hele avond alleen maar janken.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:22

Telpeva schreef:
Geen auto en ik kan met niemand veilig meereizen, ik ga morgen ruim 6 uur door het land karren met het ov als ik mijn oma nog een laatste keer wil zien want ze is nu stervende. 3 uur heen, 3 uur terug.

Ik ben denk ik gewoon even heel boos op alles rondom corona geloof ik. De bezette bedden waar mij oma eerder niet terecht kon, waar ze nog steeds niet terecht kan, dat ik haar morgen niet kan knuffelen, dat ik sowieso de rest van de familie niet kan knuffelen, dat ik mij af vraag of ik na 6 uur in de trein niet beter meteen in vrijwillige quarantaine moet gaan en of ik het dan wel haal om bij de begrafenis te kunnen zijn, eigenlijk kan ik de hele avond alleen maar janken.

Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte! :(:)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:23

Nieuws: svp geen hout stoken ivm weersverwachting. Facenbook:svp geen hout stoke ipv weersverwachting.

Neighborhood : jeej, lekker hout stoken!!!

Ik heb dus geen luchtweg problemen. En heb er zelfs last van.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:24

Telpeva schreef:

-O- :knuffel: lekker janken. Ik heb de oplossing niet, ik vind het wel heel naar voor je en dikke knuffel.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:24

Telpeva schreef:

Wat verschrikkelijk... Hele dikke knuff... :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:28

Telpeva schreef:

Oh nee wat verschrikkelijk! Als ik dit weekend niet hoefde te werken had je van mij zo een ritje gekregen hoor! Ik weet precies hoe je je voelt :knuffel: En dat niet knuffelen is zo rot... Wij mogen onze oma ook niet knuffelen in het ziekenhuis. Mijn zusje reist ook door heel NL met de trein en heeft daardoor nog geen corona opgelopen dus als je op afstand blijf en met een mondkapje moet het echt wel goed komen!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:31

Telpeva waar moet je heen? En waar vandaan?