Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Mensen die in de Primark echt heel dicht op me kwamen staan (zelfs zonder corona was het echt ongemakkelijk dichtbij zeg maar...). Toen ik vroeg of ze iets meer afstand wilden houden deden ze dat wel. Maar hoorde ik ze ook echt tegen elkaar zeggen; ik vind dat zo gek he, als je zo bang bent, dat je dan wel gaat shoppen enz. Dan moet je toch thuis blijven enz enz.
Ben er verder maar niet op ingegaan hoor. En ben ook niet bang voor corona, maar een klein beetje afstand houden is niet zo moeilijk en gek toch?
iirrssjjee schreef:Mensen die in de Primark echt heel dicht op me kwamen staan (zelfs zonder corona was het echt ongemakkelijk dichtbij zeg maar...). Toen ik vroeg of ze iets meer afstand wilden houden deden ze dat wel. Maar hoorde ik ze ook echt tegen elkaar zeggen; ik vind dat zo gek he, als je zo bang bent, dat je dan wel gaat shoppen enz. Dan moet je toch thuis blijven enz enz.
Ben er verder maar niet op ingegaan hoor. En ben ook niet bang voor corona, maar een klein beetje afstand houden is niet zo moeilijk en gek toch?
Telpeva schreef:Hier in het dorp is het ook te merken, ik stond buiten een winkel te wachten tot mijn moeder daar binnen klaar was (lees: ik voel mij niet prettig bij drukte in winkels, plus zo hoeft een ander niet onnodig buiten in de rij te staan voordat die naar binnen mag).
Komen er een paar dames de winkel uit en lopen pal langs mij, als ik niet mijn houding had veranderd dan hadden ze tegen mij aan gebotst. Terwijl er gewoon letterlijk overal voldoende ruimte omheen was...![]()
In de kruidvat stond er ook een vrouw achter mij in de rij in mijn nek te hijgen. De 3e en laatste winkel waar ik moest zijn daar moest ik iemand passeren in een gangpad, ik ging aan de kant lopen (als die andere persoon dat ook had gedaan hadden we netjes afstand gehouden) Maar nee, die wou ook rakelings langs mij lopen.
De openbare ruimte is voor iedereen hoor, niet alleen voor mensen met schijt aan coronaRekening houden met een ander blijkt weer eens heel moeilijk. Als je die anderhalve meter voor jezelf niet aan wilt houden, mij best, maar dat kan en mag je niet voor een ander bepalen. Rot een eind op uit mijn ruimte...
chanicha schreef:Dat mijn Facebook app het niet doet op mijn ipad![]()
Durf de app er niet af te halen en opnieuw te downloaden, weet mijn ww niet meer
karuna schreef:Pfff paar dagen weg 25 gemiste oproepen van een zelfde nummer. 072 nummer.Teruggebeld zal wel dringend zijn. Nope een of andere tv krant? Met een bandje.
Vandaag werkelijk ieder uur telefoon. Opnemen, doodse stilte aan de andere kant
en hoera net wel iemand die zijn verhaal wilde afratelen. Hij is niet ver gekomen
dan met ... van de tv krant. Ok jullie stalken me bijna geen interesse stop met bellen. Goedemiddag. Ploep en ik heb neergelegd. Hopelijk stopt het nu.