Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LaPluche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 09:22

Dat buren van een paar huizen verderop tot minimaal half 2 buiten zaten te lachen en praten. Ik daardoor een waardeloze nacht heb gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 09:52

Het gepiep van achteruit rijdende vrachtwagens. All day, every day. :x Je zou jezelf voor minder willen verdrinken in je gootsteen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 09:59

Dat ik wel slaap, maar totaal niet oplaad en het dus nu alweer helemaal gehad heb voor vandaag. Bah. -O-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 10:00

Mkango, daar zou ik ook gek van worden!
Ik ben wel gesteld op mijn rust :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 10:06

LaPluche schreef:
Dat buren van een paar huizen verderop tot minimaal half 2 buiten zaten te lachen en praten. Ik daardoor een waardeloze nacht heb gehad.

Ik mag weer de hele nacht genieten van de geiten van de buren dus lopen te mekkeren (zo'n 300 meter verder op ofzo) is ook lekker gezellig.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 10:09

Het is amper afgekoeld in mijn huis afgelopen nacht ;(
Ik haat dit weer

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-20 10:53

Dat mijn bikini te klein is. Alweer. Hij is anderhalf jaar oud.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 11:04

Dat ik verbrand ben van een uurtje buiten zitten. Maar de zon stond maar aan een kant, dus ik ben alleen aan de linkerzijde verbrand...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 11:10

Mensen die in de Primark echt heel dicht op me kwamen staan (zelfs zonder corona was het echt ongemakkelijk dichtbij zeg maar...). Toen ik vroeg of ze iets meer afstand wilden houden deden ze dat wel. Maar hoorde ik ze ook echt tegen elkaar zeggen; ik vind dat zo gek he, als je zo bang bent, dat je dan wel gaat shoppen enz. Dan moet je toch thuis blijven enz enz.

Ben er verder maar niet op ingegaan hoor. En ben ook niet bang voor corona, maar een klein beetje afstand houden is niet zo moeilijk en gek toch?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 11:14

Dat de vrouw voor mij iets te enthousiast met het desinfectiemiddel stond te sprayen waardoor het op mijn vers geschoren benen kwam. *Burn*

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 11:21

iirrssjjee schreef:
Mensen die in de Primark echt heel dicht op me kwamen staan (zelfs zonder corona was het echt ongemakkelijk dichtbij zeg maar...). Toen ik vroeg of ze iets meer afstand wilden houden deden ze dat wel. Maar hoorde ik ze ook echt tegen elkaar zeggen; ik vind dat zo gek he, als je zo bang bent, dat je dan wel gaat shoppen enz. Dan moet je toch thuis blijven enz enz.

Ben er verder maar niet op ingegaan hoor. En ben ook niet bang voor corona, maar een klein beetje afstand houden is niet zo moeilijk en gek toch?

Oh, zo een had ik er gister ook. In de rij voor de supermarkt, overal staan stickers op de grond zodat je 1,5 m afstand kunt houden maar daar had de vrouw achter mij blijkbaar maling aan. Kwam vlak achter me staan, niets van gezegd want ik was toch al aan de beurt. Vervolgens komt ze ook nog eens pal achter mij langs om haar mandje weg te zetten _-:( Toen heb ik me wel omgedraaid en gevraagd om even wat meer afstand te houden. Ik kreeg een geïrriteerde blik en een diepe zucht terug, maar ze ging wel achteruit :roll:

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 11:47

iirrssjjee schreef:

Is heel moeilijk, en ook heel gek :j

Ik had laatst bij de vogelspeciaalzaak zo'n viezig ongeschoren duivenmelkertje in m'n nek te hijgen, misschien ken je het type. Dit heeft niets met corona te maken vriend, ga weg _-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:02

Hier in het dorp is het ook te merken, ik stond buiten een winkel te wachten tot mijn moeder daar binnen klaar was (lees: ik voel mij niet prettig bij drukte in winkels, plus zo hoeft een ander niet onnodig buiten in de rij te staan voordat die naar binnen mag).
Komen er een paar dames de winkel uit en lopen pal langs mij, als ik niet mijn houding had veranderd dan hadden ze tegen mij aan gebotst. Terwijl er gewoon letterlijk overal voldoende ruimte omheen was... -O-
In de kruidvat stond er ook een vrouw achter mij in de rij in mijn nek te hijgen. De 3e en laatste winkel waar ik moest zijn daar moest ik iemand passeren in een gangpad, ik ging aan de kant lopen (als die andere persoon dat ook had gedaan hadden we netjes afstand gehouden) Maar nee, die wou ook rakelings langs mij lopen.

De openbare ruimte is voor iedereen hoor, niet alleen voor mensen met schijt aan corona :? Rekening houden met een ander blijkt weer eens heel moeilijk. Als je die anderhalve meter voor jezelf niet aan wilt houden, mij best, maar dat kan en mag je niet voor een ander bepalen. Rot een eind op uit mijn ruimte...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:11

Gebrek aan focus

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:12

Dat mijn Facebook app het niet doet op mijn ipad {:)-:(
Durf de app er niet af te halen en opnieuw te downloaden, weet mijn ww niet meer :=

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:17

werken buiten in zwarte lange bedrijfskleding, voel me een wandelende sauna.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:25

Telpeva schreef:
Hier in het dorp is het ook te merken, ik stond buiten een winkel te wachten tot mijn moeder daar binnen klaar was (lees: ik voel mij niet prettig bij drukte in winkels, plus zo hoeft een ander niet onnodig buiten in de rij te staan voordat die naar binnen mag).
Komen er een paar dames de winkel uit en lopen pal langs mij, als ik niet mijn houding had veranderd dan hadden ze tegen mij aan gebotst. Terwijl er gewoon letterlijk overal voldoende ruimte omheen was... -O-
In de kruidvat stond er ook een vrouw achter mij in de rij in mijn nek te hijgen. De 3e en laatste winkel waar ik moest zijn daar moest ik iemand passeren in een gangpad, ik ging aan de kant lopen (als die andere persoon dat ook had gedaan hadden we netjes afstand gehouden) Maar nee, die wou ook rakelings langs mij lopen.

De openbare ruimte is voor iedereen hoor, niet alleen voor mensen met schijt aan corona :? Rekening houden met een ander blijkt weer eens heel moeilijk. Als je die anderhalve meter voor jezelf niet aan wilt houden, mij best, maar dat kan en mag je niet voor een ander bepalen. Rot een eind op uit mijn ruimte...

Eigenlijk zouden mensen die schijt hebben aan corona er mee in aanraking moeten komen. Dan weten ze pas hoe kwetsbaar ze zijn en dat je niet altijd beter kan worden van een ziekte. Ik vind zulke mensen namelijk gewoon een gevaar voor de samenleving omdat ze denken dat het er niet is. Ik geef mensen gewoon een arrogante blik in de hoop dat het duidelijk is. En anders gewoon aanspreken en zeggen dat ik in de zorg zit met kwetsbare mensen die ook hun net zo goed ziek kunnen maken.

Nu weet ik natuurlijk niet hoe corona verloopt maar ik heb 1 keer een voorstadium van bronchitis gehad en zeker 4 weken plat gelegen met koorts en griep en verkoudheid en nog op mijn longen. De steken in mijn rug waren echt vreselijk en erg vermoeiend kon een niet meer liggend mee slapen. Ik viel ook enorm veel af en het koste best wat tijd om weer helemaal beter te zijn en op conditie te komen zeker wel paar maandjes. Dus ik vergelijk het een beetje met dat en daar zit ik niet zo op te wachten.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:27

Dat ik nog steeds ziek ben |(. Voel me zo naar. En heb echt een rot hoestje. Iedere keer als ik op mijn rug in slaap probeerde te vallen dan ademde ik slijm in en stikte ik half, en weer hoesten.

Ugh. Die uitslag mag snel komen vandaag.

Oh en ik erger me eraan dat ik mijn arts moet bellen omdat hij een verkeerde verwijzing heeft uitgeschreven en dit zo snel mogelijk aangepast moet worden. Maar ik vind het zo eng om daarvoor te bellen, dan lijk ik zo'n bitch :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:51

iirrssjjee schreef:

Ach hier gaan mensen je overal in de nek staan hijgen. Maarja als je er wat van zegt worden ze boos. Ik had zelf dan ook nog gezegd dat ik niet bang ben voor corona maar gwn een hekel heb aan nekhijgers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:52

Na wekenlang elke dag hier gemekkerd te hebben over het feit dat ik het koud had, heb ik het nu warm. :')

Also, de "rondje om de kerk wandelen na corona," "op vakantie in eigen land en corona," "je handen wassen na corona" topics zijn weer terug. ;( :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 13:03

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 13:08

Pfff paar dagen weg 25 gemiste oproepen van een zelfde nummer. 072 nummer. :o? Teruggebeld zal wel dringend zijn. Nope een of andere tv krant? Met een bandje. :roll: Vandaag werkelijk ieder uur telefoon. Opnemen, doodse stilte aan de andere kant >;) en hoera net wel iemand die zijn verhaal wilde afratelen. Hij is niet ver gekomen ~~}> dan met ... van de tv krant. Ok jullie stalken me bijna geen interesse stop met bellen. Goedemiddag. Ploep en ik heb neergelegd. Hopelijk stopt het nu. :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 13:17

Dat ik me zo moeilijk kan concentreren op werk omdat ik mijn hoofd heel erg bezig ben met het samenwonen en alles eromheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 13:22

karuna schreef:
Pfff paar dagen weg 25 gemiste oproepen van een zelfde nummer. 072 nummer. :o? Teruggebeld zal wel dringend zijn. Nope een of andere tv krant? Met een bandje. :roll: Vandaag werkelijk ieder uur telefoon. Opnemen, doodse stilte aan de andere kant >;) en hoera net wel iemand die zijn verhaal wilde afratelen. Hij is niet ver gekomen ~~}> dan met ... van de tv krant. Ok jullie stalken me bijna geen interesse stop met bellen. Goedemiddag. Ploep en ik heb neergelegd. Hopelijk stopt het nu. :')

Duidelijk zeggen dat ze je niet meer mogen bellen, anders proberen ze het nog wel een paar keer.

Ik werd steeds anoniem gebeld. Steeds te laat met opnemen, dscht dat er weer een stalker bezig was. Had me al aangemeld bij het bel me niet register. Op een gegeven moment gelukt om op te nemen. Was het Vodafone ziggo. Of ik tevreden was met m'n abonnement. Ik zit niet eens bij hun. Hoe komen ze aan m'n nummer. Dus duidelijk gezegd dat ze me nooit meer mogen bellen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 13:23

Ik word al een tijd anoniem gebeld en als ik opneem wordt er niks gezegd. Bij niet opnemen ook geen voicemail ingesproken, maar kwam zo vaak voor dat ik anonieme nummer maar geblokkeerd heb nu. Als het belangrijk is spreken ze maar in...