Hoi allemaal!
Sorry dat ik jullie topic zomaar kom binnen vallen, maar ik zou graag m'n hart even bij jullie willen luchten!
Om me heen zit ik namelijk in een enorme babyboom... iedereen is zwanger of net bevallen lijkt het wel. En overal gaat het dus ook alleen maar over baby's en hoe leuk het allemaal wel niet is. Zelf wil ik om heel veel redenen geen kinderen, maar het voelt daardoor alsof ik het er met niemand echt over kan hebben... Dan krijg ik alleen te horen dat dat vast nog wel komt
Zelf moet ik zeggen dat ik het best lastig vindt, omdat ik zelf vroeger ook altijd wel een toekomst met kinderen voor me heb gezien. Soms voel ik me dan ook schuldig dat ik niet 'gewoon normaal' ook moeder wil worden. En om te accepteren dat ik het niet wil, kost me eerlijk gezegd best moeite. Terwijl ik mezelf absoluut niet met een kind zie en vooral denk dat ik daar heel ongelukkig van zal worden (ook al krijg je er zoveel voor terug

)
Nouja het is misschien een beetje vaag verhaal geworden, maar ik kwam dit topic tegen en dacht hier zijn misschien wél mensen die me begrijpen

...